szkolenie on-line

6
października
2021

LEJKI SPRZEDAŻOWE

koordynator: Iwona Brokowska Duda

W CPI SZKOLIMY ON-LINE
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Grupa docelowa:

  1. Specjalistów Facebook Ads, którzy z „klikaczy reklam” chcą rozwinąć się bardziej marketingowo
  2. E-commerce/brand/social/marketing media managerów
  3. Content marketerów
  4. Przedsiębiorców, którzy lepiej chcą zrozumieć strategię marketingową
Osoby zaawansowane i średnio-zaawansowane w tematyce marketingu internetowego i reklamy na Facebooku.

Opis szkolenia:
Samo ustawienie reklam na Facebooku jest jednym z ostatnich kroków skutecznej kampanii marketingowej.
Kluczem do sukcesu jest prawidłowo zdefiniowany lejek sprzedażowy.

Przeprowadzę Cię przez kluczowe elementy budowy lejków sprzedażowych opartych o content marketing oraz reklamę na Facebooku. Pokażę, jak przeanalizować i wybrać grupę docelową dla Twojego biznesu oraz jak analizować skuteczność kampanii marketingowej nie z poziomu pojedynczej kampanii, ale całego lejka.

Szkolenie dedykuję specjalistom ds. reklamy płatnej i content marketerom, którzy chcą spojrzeć na swoją pracę z szerszej perspektywy i nauczyć się tworzyć i analizować lejki sprzedażowe.
Wiedza, którą się z Tobą podzielę, jest na co dzień przydatna w pracy e-commerce, brand czy social media managerów, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich działań marketingowych.

Skorzystaj z mojego doświadczenia. W swojej karierze przeprowadziłem blisko 600 szkoleń o marketingu. Jestem właścicielem agencji marketingowej digitalk i autorem bestsellerowych książek o copywritingu, reklamie na Facebooku i marketingu.

Szkolenie prowadzi: Artur Jabłoński - zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.

Program szkolenia (od godz. 9.00 do ok. 15):

Analiza grupy docelowej

  1. jak ustalić na podstawie danych historycznych i narzędzi zewnętrznych, które grupy docelowe ustawiać w reklamach płatnych,
  2. typy grup odbiorców na Facebooku - które z nich warto wykorzystywać, a które nie
  3. jak docierać do cudzych grup odbiorców i uczynić z tego element strategii w lejku
Lejek sprzedażowy oparty o treści
  1. jakie treści tworzyć na poszczególne etapy lejka,
  2. jak dopasować treści do grupy docelowej,
  3. narzędzia, które ułatwiają prace nad dużą liczbą treści,
  4. co publikować, by angażować, ale też by wybrzmiał sprzedażowy przekaz marki
Lejek oparty o formaty płatne
  1. jakie reklamy na Facebooku uruchamiać i w jakiej sekwencji je prezentować odbiorcom,
  2. jak łączyć działania płatne z innymi kanałami promocyjnymi,
  3. jak zaplanować kampanie na poszczególne etapy lejka,
Analityka
  1. jak szukać "dziur" w lejku - które wskaźniki obserwować i jaką wartość powinny przyjąć?
  2. jak dobrze skonfigurować piksel Facebooka i inne narzędzia analityczne, by wyciągać właściwe wnioski

Artur Jabłoński

Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, urzędem miasta Gdynia, urzędem miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe i projekty komunikacyjne w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. - Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.