25
lutego
2021
JAK SZYBKO I SKUTECZNIE DOSTOSOWAĆ KOMUNIKACJĘ MARKETINGOWĄ W INSTYTUCJACH KULTURY DO ZMIAN W CZASIE PANDEMII KORONAWIRUSA COVID-19
koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Pandemia COVID-19 zmieniła zwyczaje konsumentów, wróciła do góry nogami nasze życie, sfrustrowała i sparaliżowała wiele instytucji. Jak w warunkach takiego kryzysu społecznego i ekonomicznego prowadzić komunikację marketingową? Co robić, by nie wypaść z gry kiedy transformacja cyfrowa nabiera takiego przyśpieszenia? Co i jak robią inni?
Szkolenie jest skierowane do: dyrektorów, kierowników i pracowników działów komunikacji, marketingu i public relations w instytucjach kultury.
Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz, specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej
Czas trwania szkolenia: od godz. 10:00 do ok 14:00
Program szkolenia
1. Jak pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła Twoich klientów:
- 20 zmian zachowań konsumpcyjnych i społecznych u Polaków, które mają znaczenie dla komunikacji marketingowej firm, marek i instytucji.
- “E-wszystko”: e-zdrowie, e-kultura, e-rozrywka, e-zakupy, e-praca…
- Jakich wartości szukają klienci w 2020 r. ? Od empatii u marek do patriotyzmu konsumenckiego. Jak pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła Twoich klientów.
- 12 nowych trendów w komunikacji marketingowej w erze pandemii.
- 10 strategii marketingowych na przetrwanie i powrót do gry.
- Wydarzenia wirtualne: przejściowy przymus czy trwałe zjawisko?
- Najczęściej popełniane błędy.
- 5 sposobów na znalezienie nowego tonu komunikacji marketingowej.
- Jeśli Twój nowy plan komunikacji marketingowej nie ma tych trzech elementów, może być dziś skazany na porażkę.
- Jak szybko i zwinnie reagować na dynamiczne zmiany.
- 10 przykładów firm spoza kręgu GAFA, które wykorzystały pandemię do rozwoju.
- Content Marketing, czyli jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną klientów .
- Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu.
- Jak robić wideo, zdjęcia, infografiki i inne treści wizualne, które śrubują dziś wyniki oglądalności.
- 10 zasad jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych.
- Jak wykorzystać Visual Storytelling w marketingu B2C i B2B.
- Visual Content Marketing, czyli jak opowiadać historię obrazkami by zdobyć klientów i sprzedawać produkty i usługi.
- 5 rzeczy, które możesz nauczyć się od Steve Jobsa, Roberta Cialdini i Jean de la Fontaine’a.
Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille.
Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.