szkolenie on-line

28
stycznia
2021

JAK SZYBKO I SKUTECZNIE DOSTOSOWAĆ KOMUNIKACJĘ MARKETINGOWĄ W INSTYTUCJACH KULTURY DO ZMIAN W CZASIE PANDEMII KORONAWIRUSA COVID-19

7 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Pandemia COVID-19 zmieniła zwyczaje konsumentów, wróciła do góry nogami nasze życie, sfrustrowała i sparaliżowała wiele instytucji. Jak w warunkach takiego kryzysu społecznego i ekonomicznego prowadzić komunikację marketingową? Co robić, by nie wypaść z gry kiedy transformacja cyfrowa nabiera takiego przyśpieszenia? Co i jak robią inni?

Szkolenie jest skierowane do: dyrektorów, kierowników i pracowników działów komunikacji, marketingu i public relations w instytucjach kultury.

Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz, specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej

Czas trwania szkolenia: od godz. 09:00 do ok 13:00

Program szkolenia
1. Jak pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła Twoich klientów:

  • 20 zmian zachowań konsumpcyjnych i społecznych u Polaków, które mają znaczenie dla komunikacji marketingowej firm, marek i instytucji.
  • “E-wszystko”: e-zdrowie, e-kultura, e-rozrywka, e-zakupy, e-praca…
  • Jakich wartości szukają klienci w 2020 r. ? Od empatii u marek do patriotyzmu konsumenckiego. Jak pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła Twoich klientów.
2. Nowe trendy w komunikacji marketingowej:
  • 12 nowych trendów w komunikacji marketingowej w erze pandemii.
  • 10 strategii marketingowych na przetrwanie i powrót do gry.
  • Wydarzenia wirtualne: przejściowy przymus czy trwałe zjawisko?
  • Najczęściej popełniane błędy.
3. Jak szybko i skutecznie dostosować komunikację marketingową do zmian w czasie pandemii koronawirusa COVID-19:
  • 5 sposobów na znalezienie nowego tonu komunikacji marketingowej.
  • Jeśli Twój nowy plan komunikacji marketingowej nie ma tych trzech elementów, może być dziś skazany na porażkę.
  • Jak szybko i zwinnie reagować na dynamiczne zmiany.
  • 10 przykładów firm spoza kręgu GAFA, które wykorzystały pandemię do rozwoju.
4. Kluczowa rola Content Marketingu w komunikacji marketingowej:
  • Content Marketing, czyli jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną klientów .
  • Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu.
  • Jak robić wideo, zdjęcia, infografiki i inne treści wizualne, które śrubują dziś wyniki oglądalności.
  • 10 zasad jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych.
  • Jak wykorzystać Visual Storytelling w marketingu B2C i B2B.
  • Visual Content Marketing, czyli jak opowiadać historię obrazkami by zdobyć klientów i sprzedawać produkty i usługi.
  • 5 rzeczy, które możesz nauczyć się od Steve Jobsa, Roberta Cialdini i Jean de la Fontaine’a.

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Termin i Miejsce

Termin:
28 stycznia 2021
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 790 zł + 23% VAT

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe i certyfikat w formie PDF.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 21 stycznia 2021 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 506 178 228, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu oraz w celach reklamowych, promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 23 ust. 1 pkt 3 i 5 u.o.d.o.”, a po 25 maja 2018 r. – art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: