szkolenie stacjonarne i on-line

15
grudnia
2020

JAK PROFESJONALNIE PISAĆ TEKSTY, BY BYĆ CZYTANYM. WARSZTAT COPYWRITERA

124 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

Formy udziału w szkoleniu, do Państwa wyboru:

  • stacjonarnie (w naszej sali konferencyjnej w Warszawie przy ul. Pory 78),
  • on-line (udział zdalny, więcej ... )

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Ponad 20 sprawdzonych technik pisania perswazyjnych tekstów, gotowe schematy, które zapewniły sukces ich autorom i zaskakujące sposoby na kreatywność - to tylko niektóre z tematów poruszanych w trakcie tego warsztatu, gdzie 50% stanowią ćwiczenia praktyczne. Wielu copywriterów i dziennikarzy skorzystało z tego kursu, żeby nawet trzykrotnie zwiększyć liczbę czytelników. Dlaczego nie Ty?

15 grudnia 2020 r.
10:00 1. Psychologia lektury. Jak i kiedy ludzie czytają teksty w internecie. Skanowanie vs. czytanie. Jak szukają treści: zdania czy pojedyncze słowa?
2. Dwanaście sprawdzonych zasad pisania tekstów. Progi długości tekstu, akapitu, zdania. Zdanie optymalne. Teksty długie czy krótkie? Webwriting: techniki linkowania, słowa kluczowe, SEO.
3. Hypnotic Copywriting: siedem zasad copywritingu hipnotycznego. Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Język korzyści, obietnica marki. Storytelling: fakty informują, ale to emocje sprzedają.
11:00 Technika Maestro. Prosty i skuteczny sposób na zainteresowanie czytelnika. Kim jest mój potencjalny czytelnik? Co to jest „kąt” artykułu? Jak go znaleźć?
Jak napisać lead, który przyciągnie czytelnika. Dwa rodzaje leadów. Pięć gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead.
12:00 Przerwa, poczęstunek
12:30 Ćwiczenia
14:30 Jak pisać tytuły, który przyciągną czytelnika. Dziesięć sprawdzonych schematów na dobre tytuły. Techniki „podkręcania” tytułów. Jak pisać tytuły pod SEO.
15:30 Ćwiczenia
16:30 Narzędzia copywritera. Dziesięć najlepszych serwisów internetowych i aplikacji.
17:00 Zakończenie szkolenia

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Termin i Miejsce

Termin:
15 grudnia 2020
Miejsce:
Warszawa Warszawa

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 990 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 4 grudnia
  • 1090 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 5 grudnia

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, imienny certyfikat, przerwy

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 8 grudnia 2020 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 506 178 228, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Wybieram rodzaj spotkania:

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu oraz w celach reklamowych, promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 23 ust. 1 pkt 3 i 5 u.o.d.o.”, a po 25 maja 2018 r. – art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: