szkolenie on-line

16
grudnia
2020

JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ WYKORZYSTUJĄC SPRAWDZONE TECHNIKI COPYWRITINGU, STORYTELLINGU, CONTENT MARKETINGU I SOCIAL SELLINGU

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Twoi klienci oczekują od Ciebie więcej niż myślisz. Internet i media społecznościowe kompletnie zmieniły zachowania konsumentów. Oto topowe techniki i sekrety mistrzów copywritingu, storytellingu, marketingu treści i social sellingu, który nabrał przyśpieszenia w erze pandemii COVID-19.

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, kierowników i pracowników działów komunikacji, marketingu i public relations w firmach.

Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz

Czas trwania szkolenia: od godz. 9.00 do ok. 15.30
Program

  • Jak zmienili się Twoi klienci w erze pandemii COVID-19 • 7 przyzwyczajeń, które zmieniła pandemia COVID-19• Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi• Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie. • Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy • Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne• Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców? • Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi• Jakich wartości dodanych szukają klienci.
  • Copywriting, czyli jak pisać teksty, które sprzedają • Czym copywriting różni się od storytrellingu i Content Marketingu.• 5 podstawowych zasad hipnotycznego copywritingu • Sztuka pisania perswazyjnych tekstów • Jak pisać językiem korzyści. Obietnica marki• Najczęściej popełnianie błędy. • Sekret techniki “Just Three Things” • Czytelnicy czytają tytuły 8 razy częściej niż leady• 3 najskuteczniejsze formuły słynnych copywriterów amerykańskich, angielskich i francuskich (gotowe schematy).
  • Storytelling, czyli jak opowiadać historie, by zdobyć klientów • 5 rzeczy, które możesz nauczyć się od Steve Jobsa, Roberta Cialdini i Jean de la Fontaine’a • 6 rodzajów treści wizualnych• 5 podstawowych zasad Visual Storytellingu • Jak wykorzystać Visual Storytelling w marketingu B2C i B2B• Najczęściej popełniane błędy.
  • Content Marketing, czyli jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną klientów • Dlaczego najlepsi specjaliści social media i copywriterzy nie próbują niczego sprzedawać w mediach społecznościowych? • Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu • 10 zasad jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych.
  • Content Marketing od kuchni: sekrety sukcesów i kulisy porażek • Co to jest Content Marketing i dlaczego jest coraz bardziej popularny • Czy Content Marketing jest dobry dla wszystkich? • 4 podstawowe typy strategii Content Marketingu • Kluczowe czynniki sukcesu kampanii Content Marketingu • Najczęściej popełniane błędy i przyczyny porażek • 7 najskuteczniejszych narzędzi Content Marketingu• Jak zwiększyć sprzedaż przy pomocy Content Marketingu.
  • Social Selling, czyli jak sprzedawać w mediach społecznościowych • Jak social selling zmienia proces zakupowy • 5 korzyści z social sellingu• Od czego zacząć i jak zorganizować social selling w firmie, etap po etapie. • Social selling w 30 minut dziennie.

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.