warsztaty stacjonarne i on-line

18
listopada
2020

SOCIAL SELLING : JAK SZUKAĆ KLIENTÓW I SPRZEDAWAĆ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

95 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

Formy udziału w szkoleniu, do Państwa wyboru:

  • stacjonarnie (w naszej sali konferencyjnej w Warszawie przy ul. Pory 78),
  • on-line (udział zdalny, więcej ... )

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Twoi klienci oczekują od Ciebie więcej niż myślisz. Sprzedajesz buty? Oni chcą też pomysłów na ubrania. Internet i media społecznościowe kompletnie zmieniły zachowania konsumentów. Dziś 70% zakupów B2C odbywa się bez udziału sprzedawcy. W B2B aż 60% decyzji zakupowych zapada przed spotkaniem z handlowcem. Social Selling działa w wielu firmach, ale czy na pewno jest dla Ciebie? Od czego zacząć? Jak to robią inni? Tego nauczysz się na tych inspirującym warsztatach pod okiem eksperta.

Adresaci szkolenia:

  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu marketingu
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu sprzedaży

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”). Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille.
Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

18 listopada 2020 r. - PROGRAM w tym 3 godziny ćwiczeń
9:00 Jak zmienili się Twoi klienci:
  • Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi.
  • Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie.
  • Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy.
  • Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne.
  • Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców?
  • Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi.
  • Jakich wartości dodanych szukają klienci.
10:00 Ćwiczenia
11:00 Jak zmieniły się media społecznościowe:
  • Twoi klienci już tu są: Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Slideshare, Whatsapp, Snapchat… Plusy, minusy, pułapki.
  • Które media społecznościowe będą najlepsze dla Twojej firmy i/lub marki.
  • Content marketing i social media marketing B2C i B2B w pigułce.
  • 10 najskuteczniejszych narzędzi content marketingu, które musisz znać.
  • 12 zasad content marketingu, które pomogą znaleźć i przyciągnąć klientów.
  • Najczęściej popełniane błędy.
12:00 Ćwiczenia
13:00 Przerwa na obiad
14:00 Jak skutecznie wykorzystać Social Selling, by zwiększyć sprzedaż:
  • Crash test: czy Twoja organizacja jest gotowa na social selling?
  • Jak social selling zmienia proces zakupowy.
  • 5 korzyści z social selling.
  • Od czego zacząć i jak zorganizować social selling w firmie, etap po etapie.
  • 5 przeszkód, na jakie możesz natknąć się w Twojej firmie i argumenty, które
  • Social selling w 30 minut dziennie.
  • Jak mierzyć efekty social selling.
15:00 Ćwiczenia
16:00 Zakończenie szkolenia.

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Termin i Miejsce

Termin:
18 listopada 2020
Miejsce:
Warszawa Warszawa

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 890 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach nadesłanych do dnia 6 listopada 2020 r.
  • 990 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach nadesłanych od dnia 7 listopada 2020 r.

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, imienny certyfikat, przerwy

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 11 listopada 2020 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 506 178 228, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Wybieram rodzaj spotkania:

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu oraz w celach reklamowych, promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 23 ust. 1 pkt 3 i 5 u.o.d.o.”, a po 25 maja 2018 r. – art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: