szkolenie on-line

21
października
2020

JAK KREOWAĆ, PROMOWAĆ I SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ OFERTĘ INSTYTUCJI KULTURY

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Ponad 20 inspirujących case study na promocję instytucji kultury na Facebooku i w innych mediach społecznościowych, sprawdzone sposoby na dotarcie do dzieci, kobiet, mężczyzn, millenialsów i seniorów, czy tajniki współpracy z blogerami, influencerami i agencjami interaktywnymi - to tylko niektóre z tematów poruszanych w trakcie tego szkolenia, które pokaże jak inteligentnie połączyć marketing i kulturę, nie tylko w mediach społecznościowych.

Szkolenie adresowane jest do:

  • dyrektorzy, kierownicy i pracownicy instytucji kultury,
  • kierownicy i specjaliści komunikacji, Public Relations, marketingu, promocji,
  • koordynatorzy projektów, organizatorzy wydarzeń kulturalnych,
  • animatorzy kultury.

Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wyształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.

21 października 2020 r.
9:30 Jak zmieniają się konsumenci oferty instytucji kultury. 10 rzeczy, które musisz wiedzieć o swoim kliencie. Jak ludzie konsumują dziś kulturę i sztukę. Dlaczego w Polsce spada odsetek osób zainteresowanych lekturą książek, kulturą i sztuką (to nie tylko brak czasu). Porównanie kluczowych grup docelowych i ich sposobów zaspokajania potrzeb kulturalnych: dzieci, kobiety, mężczyźni, millenialsi, seniorzy (profile psychologiczne, co lubią, czego nie lubią, preferowane sposoby konsumpcji informacji, lojalność).
10:30 10 inspirujących trendów w marketingu instytucji kultury w 2019 r. 7 najskuteczniejszych narzędzi marketingowych używanych przez instytucje kultury w Polsce i na świecie. Jak tworzyć akcje, kampanie, wydarzenia… Strategia obecności w mediach. Treści wizualne i wideo jako niezbędny element skutecznej strategii marketingu treści (Content Marketing, czyli tworzenie, dystrybucja i promocja interesujących treści). 5 pomysłów na komunikację marketingową low cost (co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami). Tajniki współpracy z blogerami, influencerami i agencjami interaktywnymi.
11:30 Jak wykorzystać Facebook i inne media społecznościowe w promocji dóbr i usług kulturalnych. Personalizacja w erze Facebooka, Instagrama i WhatsAppa. 12 zasad jak komunikować w mediach społecznościowych. Jak wyznaczać i monitorować KPI? Czy Ty też popełniasz te błędy?
12:30 Ćwiczenia
13:30 Przerwa, poczęstunek
14:00 Jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych. Najczęściej popełniane błędy.
15:00 Zakończenie szkolenia.

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.