szkolenie on-line

5
sierpnia
2020

JAK PROFESJONALNIE PISAĆ TEKSTY, BY BYĆ CZYTANYM. WARSZTAT COPYWRITERA

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Ponad 20 sprawdzonych technik pisania perswazyjnych tekstów, gotowe schematy, które zapewniły sukces ich autorom i zaskakujące sposoby na kreatywność - to tylko niektóre z tematów poruszanych w trakcie tego warsztatu, gdzie 50% stanowią ćwiczenia praktyczne. Wielu copywriterów i dziennikarzy skorzystało z tego kursu, żeby nawet trzykrotnie zwiększyć liczbę czytelników. Dlaczego nie Ty?

Czas trwania szkolenia 9:30 – 14:30
1. Psychologia lektury. Jak i kiedy ludzie czytają teksty w internecie. Skanowanie vs. czytanie. Jak szukają treści: zdania czy pojedyncze słowa?
2. Dwanaście sprawdzonych zasad pisania tekstów. Progi długości tekstu, akapitu, zdania. Zdanie optymalne. Teksty długie czy krótkie? Webwriting: techniki linkowania, słowa kluczowe, SEO.
3. Hypnotic Copywriting: siedem zasad copywritingu hipnotycznego. Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Język korzyści, obietnica marki. Storytelling: fakty informują, ale to emocje sprzedają.
Technika Maestro. Prosty i skuteczny sposób na zainteresowanie czytelnika. Kim jest mój potencjalny czytelnik? Co to jest „kąt” artykułu? Jak go znaleźć?
Jak napisać lead, który przyciągnie czytelnika. Dwa rodzaje leadów. Pięć gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead.
Jak pisać tytuły, który przyciągną czytelnika. Dziesięć sprawdzonych schematów na dobre tytuły. Techniki „podkręcania” tytułów. Jak pisać tytuły pod SEO.
Narzędzia copywritera. Dziesięć najlepszych serwisów internetowych i aplikacji.
Ćwiczenia

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.