szkolenie
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

5
grudnia
2019

JAK INSTYTUCJE FINANSOWE I FIRMY MOGĄ SKUTECZNIE BUDOWAĆ WIZERUNEK I ZDOBYWAĆ KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

koordynator: Iwona Nowosielska

Twoja firma ma za mało fanów na Facebooku? Twoje zdjęcia słabo się klikają na Instagramie i zastanawiasz się czy to na pewno dobre miejsce na promocję produktów finansowych? Twój budżet trzeszczy w szwach, a rezultatów nie widać? To szkolenia jest dla Ciebie. Trzy godziny praktycznej wiedzy w pigułce i trzy godziny ćwiczeń, które pozwolą Ci zastosować w praktyce sprawdzone sekrety i recepty mistrzów marketingu i copywritingu.

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wyształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.

5 grudnia 2019 r.
9:00 ZROZUMIEĆ UŻYTKOWNIKÓW MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. BEZ TEGO ANI RUSZ:
  • Psychologia konsumentów: kto, jak i kiedy korzysta z mediów społecznościowych.
  • Analiza porównawcza: zalety, wady i ograniczenia mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin, Instagram, Pinterest… ) dla firm i instytucji finansowych.
  • 10 faktów, które mogą zmienić Twój sposób myślenia o marketingu w mediach społecznościowych.
  • Instagram jest bardziej interaktywny i skuteczny niż myślisz.
  • Najczęściej popełniane błędy.
10:00 Ćwiczenia
11:00 JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK I ZDOBYĆ KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:
  • Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu: 5 najlepszych taktyk marketingowych w mediach społecznościowych dla usług finansowych.
  • 3 klucze do sukcesu: odpowiedni zestaw umiejętności, odpowiedni sposób myślenia i odpowiedni zestaw narzędzi marketingowych.
  • Bądź gotowy na kryzys.
  • 3 narzędzia, które uproszą i przyśpieszą obsługę mediów społecznościowych
  • 10 zaskakujących pomysłów na komunikację low cost. Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami?
  • Czy popełniasz te błędy?
12:00 Ćwiczenia
13:00 Przerwa, poczestunek
14:00 JAK TWORZYĆ ANGAŻUJĄCE TREŚCI, KTÓRE TRAFIĄ W KRĘGI ZAINTERESOWAŃ TWOICH KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:
  • Dlaczego najlepsi specjaliści social media i copywriterzy nie próbują niczego sprzedawać w mediach społecznościowych?
  • Sekrety i recepty mistrzów: 2 techniki, które stosują najlepsi copywriterzy na świecie.
  • 31 pomysłów na tematy wpisów, dzień po dniu, przez cały miesiąc.
  • Jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych.
15:00 Ćwiczenia
16:00 Zakończenie szkolenia.

Krzysztof Urbanowicz

• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).