szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

2
czerwca
2025

Szkolenie partnerskie Beck Akademia

Krajowy Rejestr Zadłużonych w praktyce

31 dni do rozpoczęciakoordynator: Beata Kurpiewska

Wejście w życie Ustawy o Krajowym Rejestrze Zadłużonych w dn. 1.12.2021 r. zrewolucjonizowało dotychczasowy sposób prowadzenia postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych. Uruchomiony KRZ pełni równolegle funkcję rejestru informacji o postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych, jak i systemu teleinformatycznego obsługującego te postępowania. Podstawowym założeniem ustawodawcy było wprowadzenie pełnej dwustronnej elektronicznej komunikacji między sądem a uczestnikami postępowania.

Na szkoleniu dowiesz się, jak uregulowane zostało wnoszenie pism procesowych, doręczenia elektroniczne, prowadzenie akt oraz wydawanie orzeczeń za pośrednictwem systemu KRZ oraz jak w praktyce wygląda obsługa systemu. Przedstawione zostaną również najważniejsze zmiany wprowadzone do Prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego.

Celem szkolenia jest całościowe omówienie regulacji Ustawy o Krajowym Rejestrze Zadłużonych, uzupełnione wskazówkami praktycznymi w zakresie obsługi systemu.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • Jakie najważniejsze zmiany wprowadziła do Prawa upadłościowego i Prawa restrukturyzacyjnego ustawa o Krajowym Rejestrze Zadłużonych?
  • Do których postępowań ma zastosowanie regulacja Krajowego Rejestru Zadłużonych?
  • Jakie funkcje pełni Krajowy Rejestr Zadłużonych?
  • Jak uregulowane zostało wnoszenie pism procesowym za pośrednictwem KRZ? Jakie są wyjątki od zasady wnoszenia pism za pośrednictwem KRZ?
  • Jak uregulowane zostały doręczenia za pośrednictwem KRZ? Jakie są wyjątki od zasady dokonywania doręczeń za pośrednictwem systemu?
  • Jak założyć indywidualne konto w systemie?
  • Jak uzyskać dostęp do akt postępowania prowadzonych w KRZ, jako uczestnik i jako osoba zainteresowana?
  • W jakiej formie wydawane są orzeczenia w KRZ? Jak uzyskać odpis orzeczenia?

Szkolenie adresowane jest dla praktyków zajmujących się zawodowo prawem upadłościowym i restrukturyzacyjnym – doradców restrukturyzacyjnych oraz profesjonalnych pełnomocników.

Dostęp do Systemu Legalis
Po szkoleniu otrzymasz 2-tygodniowy dostęp do Systemu Legalis Moduł Prawo upadłościowe

szkolenie zamknięte - zamawiam

Czas trwania szkolenia: od 10:00 do 14:30

  1. Rola Krajowego Rejestru Zadłużonych
    • Podstawa prawna.
    • Przepisy przejściowe.
    • Funkcje KRZ.
    • Funkcja informacyjna KRZ.
    dr Łukasz Goździaszek
  2. Omówienie zmian w Prawie upadłościowym i restrukturyzacyjnym
    prof. Izabela Gil
  3. KRZ jako system teleinformatyczny obsługujący postępowanie upadłościowe i restrukturyzacyjne – omówienie regulacji
    • Indywidualne konto użytkownika.
    • Wnoszenie pism procesowych.
    • Doręczenia.
    • Orzeczenia w systemie teleinformatycznym.
    • Akta w systemie teleinformatycznym.
    • Obwieszczenia.
    • Praktyka stosowania Krajowego Rejestru Zadłużonych.
    Krystyna Rogala

szkolenie zamknięte - zamawiam

Izabella Gil

Profesor Uniwersytetu Wrocławskiego, pracowniczka naukowo-dydaktyczna w Zakładzie Postępowania Cywilnego na WPAiE UWr. Radczyni prawna.

Łukasz Goździaszek

Adiunkt w Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Adwokat. Specjalizuje się w prawie Internetu i technologii. Autor takich książek jak m.in. „Identyfikacja elektroniczna i usługi zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej. Komentarz” (C.H. Beck, Warszawa 2019), „Elektroniczne postępowanie upominawcze” (LexisNexis, Warszawa 2014), „Prawo blogosfery” (C.H.Beck, Warszawa 2014) i „Cywilnoprawne granice swobody wypowiedzi w Internecie” (C.H.Beck, Warszawa 2015).

Krystyna Rogala

Doktorantka w Centrum Badań Problemów Prawnych i Ekonomicznych Komunikacji Elektronicznej na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Aplikantka radcowska.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Termin i Miejsce

Termin:
2 czerwca 2025
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 700 zł + 23% VAT

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"). Liczba miejsc ograniczona.

Organizatorem szkolenia jest Wydawnictwo C.H.Beck (Beck Akademia). Link do szkolenia oraz materiały szkoleniowe i certyfikat otrzymają Państwo od organizatora.

Szkolenia online odbywają się przy użyciu platformy Clickmeeting. Nie później niż na 2 godziny przed startem danego szkolenia do uczestników zostanie wysłany e-mail z zaproszeniem.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto Wydawnictwa C.H.Beck na podstawie proformy wystawionej po przyjęciu zgłoszenia.

Rezygnacja z udziału po 26 maja 2025 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury wystawionej przez Wydawnictwo C.H.Beck. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Szkolenie partnerskie Beck Akademia

Organizator szkoleń z dziedziny prawa i podatków. Oferuje szeroki zakres tematyczny organizowanych szkoleń. Dostarcza najwyższej jakości wiedzę dla prawników, studentów prawa i aplikantów, pracowników sektora publicznego, a także dla osób, które w swojej pracy opierają się na przepisach podatkowych i kadrowych. Beck Akademia zajmuje się również organizacją szkoleń zamkniętych, dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta. Prelegenci Beck Akademii to uznani praktycy i eksperci z wieloletnim doświadczeniem na rynku.

Współadministratorami danych osobowych są Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o. i Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. Dane przetwarzamy dla realizacji umowy, powiązanych obowiązków prawnych i organizacji szkolenia. Przysługują Ci prawa do: dostępu do swoich danych, otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Pełne informacje w Polityce prywatności.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17, Biurowiec North Gate, recepcja XVI piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15
Szkolenie realizowane przy współpracy z:
Wydawnictwo C.H.Beck Sp. z o.o.
00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17,
tel. 22 311 22 22
e-mail:akademia@beck.pl
akademia.beck.pl
szkolenie zamknięte - zamawiam
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu:

Wyrażam zgodę na dostarczanie mi drogą elektroniczną informacji o rabatach, promocjach i aktualnej ofercie oraz materiałów marketingowo-informacyjnych przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.:



Zgoda może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem działań, które wykonano na podstawie zgody przed jej odwołaniem.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659, adres: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, tel.: 506178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl, e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15. Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz zawarcia umowy o udział w szkoleniu, realizacji tej umowy i jej rozliczenia, a także w celu prowadzenia kontaktu oraz w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych. Wysyłka materiałów marketingowych z wykorzystaniem podanych kanałów komunikacji odbywa się na podstawie dodatkowej zgody wyrażonej na podstawie przepisów szczególnych dot. e-prywatności. Dane mogą być również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe udostępniane będą wyłącznie podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w tym patronom i sponsorom. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.