szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

16
stycznia
2025

DORĘCZENIA ELEKTRONICZNE W PRAKTYCE PODMIOTÓW PUBLICZNYCH PO PIERWSZYCH DNIACH STOSOWANIA USTAWY

56 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

Obowiązek stosowania ustawy o doręczeniach od 1 stycznia 2025 r. obejmuje większość podmiotów publicznych administracji rządowej i samorządowej. Pierwsze dni wskażą zarówno zalety jak wątpliwości nowego rozwiązania.

W większości administracyjnych procedur - papierowe listy polecone wysyłane m.in. przez urzędy i inne podmioty, zostaną zastąpione przez wysyłkę elektroniczną nawet do osób nie korzystających z internetu, komputera i nawet w przypadkach w których urzędy nie załatwiają spraw elektronicznie.

Celem szkolenia jest kompleksowe omówienie przygotowania organizacyjnego w jednostkach administracji samorządowej, szkołach, przedszkolach, teatrach, urzędach administracji rządowej, uczelniach wyższych i wielu innych instytucjach, w kontekście stosowania nowych wymagań prawnych. Podczas szkolenia przewidziano czas na dyskusję, omówienie wątpliwości. Zapraszamy do udziału w tym szkoleniu – pierwsze doświadczenia i wątpliwości mogą zostać rozwiązane na wczesnym etapie, unikając problemów w większej liczbie spraw.

Szkolenie skierowane jest do członków zespołów odpowiedzialnych za wdrożenie doręczeń elektronicznych w instytucji, a także do osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie urzędu, sekretarzy, radców prawnych, koordynatorów czynności kancelaryjnych, informatyków, pracowników, którzy obecnie przygotowują pisma, decyzje, zaświadczenia i inne dokumenty wysyłane dotąd papierowo.

Szkolenie przeprowadzi: Artur Prasal, p.o. Zastępcy Dyrektora Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2013-2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. W latach 2008-2010 członek zespołu powołanego przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji i Naczelna Dyrekcję Archiwów Państwowych przygotowującego założenia nowej instrukcji kancelaryjnej, obecnie członek grupy roboczej ds. eDoręczeń. Autor publikacji dotyczących prawnych aspektów informatyzacji administracji. Bardzo wysoko oceniany na dotychczasowych szkoleniach.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Czas trwania szkolenia do godz. 9.00 do ok.15.00

  1. Omówienie nowych usług (PURDE, KURDE i PUH, adres do doręczeń elektronicznych, Baza Adresów Elektronicznych).
  2. Procedury doręczeń w zależności od sposobu wniesienia podania, treści żądania doręczenia, czyli jak i kiedy stosować PURDE i PUH.
  3. Doręczenia za pomocą PURDE, PUH – porównanie procedur i wskazanie kluczowych wymagań dla pracowników. przygotowujących dokumenty do wysyłki i doręczających przesyłki.
  4. Wyjątki od stosowania eDoręczeń – szczegółowe omówienia możliwości rezygnacji z eDoręczeń ze wskazaniem praktycznych przykładów procedur.
  5. Czy i kiedy można korzystać z ePUAP i innych systemów teleinformatycznych do przyjmowania pisma, czyli okres przejściowy.
  6. Jak podpisywać wysyłane pisma przez eDoręczenia w ramach PURDE. i PUH – doświadczenia praktyczne i orzecznictwo.
  7. Przesyłki masowe wg standardu doręczeń elektronicznych a zidentyfikowane potrzeby samorządów i innych podmiotów – ustalenia praktyczne podczas prac grupy roboczej ds. eDoręczeń.
  8. Przykładowe procedury doręczeń elektronicznych w ramach postępowania administracyjnego, podatkowej, skarg i wniosków, informacji publicznej, na praktycznych przykładach.
  9. Doręczenia elektroniczne a wymagania Instrukcji kancelaryjnych.
  10. Doręczenia elektronicznie w systemach klasy EZD i doręczenia elektroniczne z wykorzystaniem aplikacji do eDoręczeń – przykładowe funkcjonalności i konfiguracja konta podmiotu.
  11. Pytania i dyskusja.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Artur Prasal

p.o. Zastępcy Dyrektora w Wydziale Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami Urzędu Miasta Łodzi. Nadzoruje zadania związane m.in. z rozwojem systemu do zarządzania dokumentacją elektroniczną, podpisu elektronicznego, usługami elektronicznymi, doręczeniami elektronicznymi. Autor wielu publikacji dot. procedur eAdministracji.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Termin i Miejsce

Termin:
16 stycznia 2025
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 590 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 3 stycznia
  • 690 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 4 stycznia

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 9 stycznia 2025 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17, Biurowiec North Gate, recepcja XVI piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15
szkolenie zamknięte - zamawiam
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu:

Wyrażam zgodę na dostarczanie mi drogą elektroniczną informacji o rabatach, promocjach i aktualnej ofercie oraz materiałów marketingowo-informacyjnych przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.:



Zgoda może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem działań, które wykonano na podstawie zgody przed jej odwołaniem.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659, adres: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, tel.: 506178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl, e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15. Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz zawarcia umowy o udział w szkoleniu, realizacji tej umowy i jej rozliczenia, a także w celu prowadzenia kontaktu oraz w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych. Wysyłka materiałów marketingowych z wykorzystaniem podanych kanałów komunikacji odbywa się na podstawie dodatkowej zgody wyrażonej na podstawie przepisów szczególnych dot. e-prywatności. Dane mogą być również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe udostępniane będą wyłącznie podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w tym patronom i sponsorom. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.