szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

12
grudnia
2024

KADRY I PŁACE W INSTYTUCJACH KULTURY

21 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

Szkolenie ma wymiar praktyczny. W trakcie szkolenia zostaną omówione najważniejsze zagadnienia związane z zatrudnieniem pojawiające się w praktyce instytucji kultury, ze szczególnym uwzględnieniem ich specyfiki. Prowadzący omówi najczęściej występujące w praktyce błędy i problemy praktyczne na etapie zatrudniania pracowników i współpracowników w instytucjach kultury.

Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli instytucji kultury. Jego adresatami mogą być zwłaszcza pracownicy działów personalnych, księgowych, kadra zarządzająca oraz wszystkie osoby zajmujące się na co dzień problematyką kadr i płac, zarówno w samorządowych jak i państwowych instytucjach kultury.

Szkolenie przeprowadzi: dr hab. Małgorzata Mędrala, radca prawny, doktor habilitowany nauk prawnych, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalista z zakresu prawa pracy oraz ochrony danych osobowych, prowadzi indywidualną kancelarię prawną w Krakowie. Uczestniczka szeregu projektów audytowych z zakresu compliance. Posiada szerokie doświadczenie w obsłudze instytucji kultury, współautorka kilkukrotnie wydawanego na rynku poradnika pt. Vademecum dyrektora instytucji kultury, C.H. Beck 2021.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Czas trwania szkolenia od godz. 10:00 do ok. godz. 14:00

  1. Zagadnienia ogólne związane z zatrudnieniem pracowników instytucji kultury.
  2. Wewnętrzne źródła regulacji:
    • statut,
    • regulamin organizacyjny,
    • regulamin wynagradzania/układ zbiorowy pracy,
    • regulamin pracy,
    • regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
    • regulamin pracy zdalnej.
  3. Podstawy nawiązania stosunku pracy w instytucjach kultury.
  4. Stosunek pracy dyrektora instytucji kultury i zastępców dyrektora.
  5. Status głównego księgowego.
  6. Umowy o pracę w instytucjach kultury, w tym umowy o pracę z pracownikami wykonującymi działalność twórczą.
  7. Zatrudnienie cywilnoprawne w instytucjach kultury.
  8. Kwalifikacje zawodowe pracowników instytucji kultury (w tym: muzeów, bibliotek, instytucji artystycznych).
  9. Czas pracy pracowników instytucji kultury, ze szczególnym uwzględnieniem ich specyfiki.
  10. Łączenie, podział i likwidacja instytucji kultury. Przejście zakładu pracy na innego pracodawcę.
  11. Podsumowanie – odpowiedzi na pytania uczestników.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Małgorzata Mędrala

Doktor habilitowany nauk prawnych, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, radca prawny specjalizujący się w prawie pracy oraz ochronie danych osobowych, właściciel indywidualnej Kancelarii Radcy Prawnego w Krakowie, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Prawa Amerykańskiego prowadzonej przez wykładowców z CUA, Columbus School of Law we współpracy z UJ.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne w zakresie kompleksowej obsługi prawnej podmiotów z sektora publicznego i prywatnego, w tym zwłaszcza w zakresie HR compliance. Uczestniczka szeregu projektów audytowych z zakresu prawa pracy i ochrony danych osobowych - dla największych pracodawców w Polsce. Laureatka konkursu Rising Stars 2015.
Autorka szeregu publikacji naukowych i praktycznych z zakresu prawa pracy, ochrony danych osobowych oraz prawa urzędniczego.
Przeprowadziła dziesiątki szkoleń dla przedsiębiorców oraz instytucji publicznych.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Termin i Miejsce

Termin:
12 grudnia 2024
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 690 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 29 listopada
  • 790 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 30 listopada

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 5 grudnia 2024 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17, Biurowiec North Gate, recepcja XVI piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15
szkolenie zamknięte - zamawiam
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu:

Wyrażam zgodę na dostarczanie mi drogą elektroniczną informacji o rabatach, promocjach i aktualnej ofercie oraz materiałów marketingowo-informacyjnych przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.:



Zgoda może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem działań, które wykonano na podstawie zgody przed jej odwołaniem.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659, adres: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, tel.: 506178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl, e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15. Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz zawarcia umowy o udział w szkoleniu, realizacji tej umowy i jej rozliczenia, a także w celu prowadzenia kontaktu oraz w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych. Wysyłka materiałów marketingowych z wykorzystaniem podanych kanałów komunikacji odbywa się na podstawie dodatkowej zgody wyrażonej na podstawie przepisów szczególnych dot. e-prywatności. Dane mogą być również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe udostępniane będą wyłącznie podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w tym patronom i sponsorom. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.