szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

17
grudnia
2024

AUTOMATYZACJA MANYCHAT NA INSTAGRAMIE

26 dni do rozpoczęciakoordynator: Marta Jurkiewicz

Wiesz, że serwisy społecznościowe to świetne miejsce do kontaktów z klientami, ale ich prowadzenie zabiera mnóstwo czasu i wymaga ciągłego zaangażowania? W takim razie już czas sprawić, żeby technologia zrobiła to za Ciebie!
W ciągu 5 godzin szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak zautomatyzować komunikację z klientami w serwisie Instagram za pomocą jednej aplikacji – i to bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy informatycznej. Nauczysz się, jak skutecznie (i legalnie!) zaoszczędzić czas tracony codziennie na powtarzalne działania w social mediach, ale nie tylko. Odpowiednio wdrożone automatyzacje to zwiększenie zaangażowania odbiorców, wzrost zasięgu treści marketingowych i większy wskaźnik konwersji. Pozwalają sprawnie poprowadzić klientów przez proces zakupowy, od zapoznania się z ofertą aż po sprzedaż produktu lub usługi.

Szkolenie nie wymaga posiadania zaawansowanej wiedzy programistycznej ani prawniczej. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak zaprojektować, wdrożyć i zarządzać automatyzacją Manychat na Instagramie, aby obsłużyć rutynowe zapytania, personalizować odpowiedzi i optymalizować interakcje z klientami. Poruszone zostaną tematy związane z budowaniem scenariuszy rozmów, segmentacją użytkowników, analizą danych oraz integracją z innymi narzędziami marketingowymi. Dodatkowo, uczestnicy poznają najlepsze praktyki oraz typowe pułapki prawne związane z automatyzacją Manychat.
Rozwiane zostaną również obawy dotyczące legalności tego typu działań. W części prawnej omówione zostaną ważne zasady przetwarzania danych osobowych klienta oraz wymagania ustawowe dotyczące obowiązków informacyjnych wynikających z RODO, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o prawach konsumenta. Dzięki temu każdy uczestnik szkolenia będzie w stanie nie tylko skutecznie, ale i w pełni zgodnie z prawem wykorzystać nowoczesne technologie do budowania trwałych relacji z klientami.

Szkolenie nie wymaga posiadania zaawansowanej wiedzy programistycznej ani prawniczej. Szkolenie to jest dedykowane dla marketerów, specjalistów ds. social media, i ale i właścicieli firm z sektora MŚP oraz soloprzedsiębiorców i freelancerów, czyli dla każdego, kto chce efektywnie wykorzystać potencjał Instagrama poprzez automatyzację komunikacji z użytkownikami, ale do tej pory obawiał się, że to zbyt trudne i zbyt zaawansowane technicznie.
Szkolenie zainteresuje również tych, które już korzystają z Manychat, ale chcieliby sprawdzić, jak wykorzystać możliwości tej aplikacji w pełnym zakresie i upewnić się, że dotychczasowe działania prowadzą zgodnie z prawem, nie narażając się na ryzyko kar i procesów sądowych.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Czas trwania szkolenia: od godz. 10.30 do ok. godz. 15.30

Część marketingowa:

  1. Wprowadzenie do Manychat
    • automatyzacja oferty
    • automatyzacja podczas kampanii
  2. Dostępne automatyzacje:
    • automatyzacja rolki
    • automatyzacja live
    • automatyzacja stories
    • automatyzacja linków
  3. Funkcje i warunki
    • ustawienia warunków
    • funkcja randomizer
    • funkcja inteligentne opóźnienie
    • funkcja main menu
    • funkcja quizu
  4. Wiadomości DM i lista mailowa
    • Instagram DM list
    • tworzenie bazy mailingowej
    • wysyłka wiadomości email
  5. Najczęściej występujące problemy i praktyczne porady

Część prawna:

  1. Regulamin Manychat – co warto wiedzieć, jak go analizować, na co zwrócić uwagę, czy ma problematyczne klauzule.
  2. Ryzyka prawne związane z wykorzystywaniem automatyzacji na profilu społecznościowym i ich minimalizowanie.
  3. Kto ma dostęp do danych przetwarzanych przy użyciu Manychat
  4. Automatyzacje a RODO
    • rozróżnianie, które działania stanowią przetwarzanie danych osobowych, a które nie podlegają pod przepisy o ochronie danych osobowych
    • wymogi prawne dotyczące automatyzowania działań dotyczących danych osobowych
  5. Czy trzeba informować odbiorców o wykorzystywaniu automatyzacji? Obowiązki informacyjne przedsiębiorcy.
  6. Pobieranie zgód od klientów – jak powinny brzmieć, czego muszą dotyczyć i kiedy nie trzeba ich uzyskiwać.
  7. Zmiany, jakie należy wprowadzić do Polityki prywatności i regulaminu świadczenia usług, rozpoczynając korzystanie z Manychat.
  8. Manychat a firmowa dokumentacja RODO.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Karina Kunc-Urbańczyk

Specjalistka w dziedzinie prawnych aspektów social media marketingu, prelegentka międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji naukowych, autorka publikacji z dziedziny prawa autorskiego i prawa sztucznej inteligencji (ORCID nr 0000-0002-7713-5822). Konsultantka merytoryczna Raportu Ministerstwa Cyfryzacji “Rekomendacje w zakresie zastosowania sztucznej inteligencji w sądownictwie i prokuraturze” z 2024 r.; współautorka podręcznika “Apteczka prawna - Lex bez łez” oraz wielu kursów internetowych. Prowadzi szkolenia, wykłady i webinary o tematyce prawnej, a także hobbystycznie popularyzuje wiedzę prawniczą w mediach społecznościowych. Od ponad 10 lat pracuje w wymiarze sprawiedliwości (wydziały cywilne i gospodarcze sądów rejonowych i okręgowych), obecnie orzeka w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach. Ma także doświadczenie w obsłudze prawnej biznesów online i influencerów.

Weronika Modzelewska

od ponad 8 lat pracuje w branży marketingu i social mediów - jako specjalista e-commerce, marketingowiec i szkoleniowiec. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera zarówno klientów korporacyjnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz jednoosobowe działalności gospodarcze. Zapewnia wsparcie promocyjne i strategiczne dla managerów, działów marketingu, specjalistów ds. social mediów, freelancerów, influencerów i wszystkich osób, którym zależy na rozwoju swojego biznesu. W ciągu ostatniego roku przeszkoliła ponad 11 tysięcy osób, w tym zarówno przedstawicieli sektora prywatnego, jak i organizacji publicznych oraz uniwersytetów.
W obszarze szkoleń współpracuje między innymi z Polską Fundacją Przedsiębiorczości. Szkoliła takie firmy jak Muzeum Historii Polski, Uniwerystet Ekonomiczny w Krakowie, Makarony Polskie, Milek Design, Bank Spółdzielczy, HR KONO oraz wiele innych.
Jest autorką popularnych treści edukacyjnych: książki „Internet możliwości”, ebooka „Praca w dobie AI” oraz kursów internetowych (m.in. “Przystanek: sztuczna inteligencja”, “Przystanek: Tiktok dla biznesu”. W mediach społecznościowych obserwuje ją ponad 110 tysięcy osób.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Termin i Miejsce

Termin:
17 grudnia 2024
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 690 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 6 grudnia
  • 790 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 7 grudnia

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 10 grudnia 2024 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17, Biurowiec North Gate, recepcja XVI piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15
szkolenie zamknięte - zamawiam
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu:

Wyrażam zgodę na dostarczanie mi drogą elektroniczną informacji o rabatach, promocjach i aktualnej ofercie oraz materiałów marketingowo-informacyjnych przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.:



Zgoda może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem działań, które wykonano na podstawie zgody przed jej odwołaniem.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659, adres: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, tel.: 506178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl, e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15. Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz zawarcia umowy o udział w szkoleniu, realizacji tej umowy i jej rozliczenia, a także w celu prowadzenia kontaktu oraz w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych. Wysyłka materiałów marketingowych z wykorzystaniem podanych kanałów komunikacji odbywa się na podstawie dodatkowej zgody wyrażonej na podstawie przepisów szczególnych dot. e-prywatności. Dane mogą być również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe udostępniane będą wyłącznie podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w tym patronom i sponsorom. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.