17
grudnia
2024
AUTOMATYZACJA MANYCHAT NA INSTAGRAMIE
26 dni do rozpoczęciakoordynator: Marta Jurkiewicz
Wiesz, że serwisy społecznościowe to świetne miejsce do kontaktów z klientami, ale ich prowadzenie zabiera mnóstwo czasu i wymaga ciągłego zaangażowania? W takim razie już czas sprawić, żeby technologia zrobiła to za Ciebie!
W ciągu 5 godzin szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak zautomatyzować komunikację z klientami w serwisie Instagram za pomocą jednej aplikacji – i to bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy informatycznej. Nauczysz się, jak skutecznie (i legalnie!) zaoszczędzić czas tracony codziennie na powtarzalne działania w social mediach, ale nie tylko. Odpowiednio wdrożone automatyzacje to zwiększenie zaangażowania odbiorców, wzrost zasięgu treści marketingowych i większy wskaźnik konwersji. Pozwalają sprawnie poprowadzić klientów przez proces zakupowy, od zapoznania się z ofertą aż po sprzedaż produktu lub usługi.
Szkolenie nie wymaga posiadania zaawansowanej wiedzy programistycznej ani prawniczej. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak zaprojektować, wdrożyć i zarządzać automatyzacją Manychat na Instagramie, aby obsłużyć rutynowe zapytania, personalizować odpowiedzi i optymalizować interakcje z klientami. Poruszone zostaną tematy związane z budowaniem scenariuszy rozmów, segmentacją użytkowników, analizą danych oraz integracją z innymi narzędziami marketingowymi. Dodatkowo, uczestnicy poznają najlepsze praktyki oraz typowe pułapki prawne związane z automatyzacją Manychat.
Rozwiane zostaną również obawy dotyczące legalności tego typu działań. W części prawnej omówione zostaną ważne zasady przetwarzania danych osobowych klienta oraz wymagania ustawowe dotyczące obowiązków informacyjnych wynikających z RODO, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o prawach konsumenta. Dzięki temu każdy uczestnik szkolenia będzie w stanie nie tylko skutecznie, ale i w pełni zgodnie z prawem wykorzystać nowoczesne technologie do budowania trwałych relacji z klientami.
Szkolenie nie wymaga posiadania zaawansowanej wiedzy programistycznej ani prawniczej. Szkolenie to jest dedykowane dla marketerów, specjalistów ds. social media, i ale i właścicieli firm z sektora MŚP oraz soloprzedsiębiorców i freelancerów, czyli dla każdego, kto chce efektywnie wykorzystać potencjał Instagrama poprzez automatyzację komunikacji z użytkownikami, ale do tej pory obawiał się, że to zbyt trudne i zbyt zaawansowane technicznie.
Szkolenie zainteresuje również tych, które już korzystają z Manychat, ale chcieliby sprawdzić, jak wykorzystać możliwości tej aplikacji w pełnym zakresie i upewnić się, że dotychczasowe działania prowadzą zgodnie z prawem, nie narażając się na ryzyko kar i procesów sądowych.
Czas trwania szkolenia: od godz. 10.30 do ok. godz. 15.30
Część marketingowa:
- Wprowadzenie do Manychat
- automatyzacja oferty
- automatyzacja podczas kampanii
- Dostępne automatyzacje:
- automatyzacja rolki
- automatyzacja live
- automatyzacja stories
- automatyzacja linków
- Funkcje i warunki
- ustawienia warunków
- funkcja randomizer
- funkcja inteligentne opóźnienie
- funkcja main menu
- funkcja quizu
- Wiadomości DM i lista mailowa
- Instagram DM list
- tworzenie bazy mailingowej
- wysyłka wiadomości email
- Najczęściej występujące problemy i praktyczne porady
Część prawna:
- Regulamin Manychat – co warto wiedzieć, jak go analizować, na co zwrócić uwagę, czy ma problematyczne klauzule.
- Ryzyka prawne związane z wykorzystywaniem automatyzacji na profilu społecznościowym i ich minimalizowanie.
- Kto ma dostęp do danych przetwarzanych przy użyciu Manychat
- Automatyzacje a RODO
- rozróżnianie, które działania stanowią przetwarzanie danych osobowych, a które nie podlegają pod przepisy o ochronie danych osobowych
- wymogi prawne dotyczące automatyzowania działań dotyczących danych osobowych
- Czy trzeba informować odbiorców o wykorzystywaniu automatyzacji? Obowiązki informacyjne przedsiębiorcy.
- Pobieranie zgód od klientów – jak powinny brzmieć, czego muszą dotyczyć i kiedy nie trzeba ich uzyskiwać.
- Zmiany, jakie należy wprowadzić do Polityki prywatności i regulaminu świadczenia usług, rozpoczynając korzystanie z Manychat.
- Manychat a firmowa dokumentacja RODO.
Karina Kunc-Urbańczyk
Specjalistka w dziedzinie prawnych aspektów social media marketingu, prelegentka międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji naukowych, autorka publikacji z dziedziny prawa autorskiego i prawa sztucznej inteligencji (ORCID nr 0000-0002-7713-5822). Konsultantka merytoryczna Raportu Ministerstwa Cyfryzacji “Rekomendacje w zakresie zastosowania sztucznej inteligencji w sądownictwie i prokuraturze” z 2024 r.; współautorka podręcznika “Apteczka prawna - Lex bez łez” oraz wielu kursów internetowych. Prowadzi szkolenia, wykłady i webinary o tematyce prawnej, a także hobbystycznie popularyzuje wiedzę prawniczą w mediach społecznościowych. Od ponad 10 lat pracuje w wymiarze sprawiedliwości (wydziały cywilne i gospodarcze sądów rejonowych i okręgowych), obecnie orzeka w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach. Ma także doświadczenie w obsłudze prawnej biznesów online i influencerów.
Weronika Modzelewska
od ponad 8 lat pracuje w branży marketingu i social mediów - jako specjalista e-commerce, marketingowiec i szkoleniowiec. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera zarówno klientów korporacyjnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz jednoosobowe działalności gospodarcze. Zapewnia wsparcie promocyjne i strategiczne dla managerów, działów marketingu, specjalistów ds. social mediów, freelancerów, influencerów i wszystkich osób, którym zależy na rozwoju swojego biznesu. W ciągu ostatniego roku przeszkoliła ponad 11 tysięcy osób, w tym zarówno przedstawicieli sektora prywatnego, jak i organizacji publicznych oraz uniwersytetów.
W obszarze szkoleń współpracuje między innymi z Polską Fundacją Przedsiębiorczości. Szkoliła takie firmy jak Muzeum Historii Polski, Uniwerystet Ekonomiczny w Krakowie, Makarony Polskie, Milek Design, Bank Spółdzielczy, HR KONO oraz wiele innych.
Jest autorką popularnych treści edukacyjnych: książki „Internet możliwości”, ebooka „Praca w dobie AI” oraz kursów internetowych (m.in. “Przystanek: sztuczna inteligencja”, “Przystanek: Tiktok dla biznesu”. W mediach społecznościowych obserwuje ją ponad 110 tysięcy osób.
Termin i Miejsce
- Termin:
- 17 grudnia 2024
- Miejsce:
- szkolenie on-line
Koszt
- 690 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 6 grudnia
- 790 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 7 grudnia
Informacje dodatkowe
Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.
Zapłata i Rezygnacja
Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).
Rezygnacja z udziału po 10 grudnia 2024 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.
Biuro Organizacyjne
00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17, Biurowiec North Gate, recepcja XVI piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15