26
listopada
2024
WPROWADZENIE DO AI W BIZNESIE - jak zacząć wykorzystywać sztuczną inteligencję w swojej firmie. Aspekty praktyczne i prawne.
5 dni do rozpoczęciakoordynator: Marta Jurkiewicz
Czy sztuczna inteligencja to dla biznesu błogosławieństwo czy zagrożenie? Jedno jest pewne -Twoja konkurencja już jej używa, nie daj się jej wyprzedzić! Nie zostawaj w tyle, poznaj możliwości AI i sprawdź, w jaki sposób szybko, sprawnie I BEZPIECZNIE zautomatyzować swoje procesy biznesowe ze wsparciem nowych technologii!
Sztuczna inteligencja to już nie science-fiction, to codzienność wielu przedsiębiorców, zarówno dużych, jak i małych firm. Dowiedz się, jak realnie wspomóc własny biznes narzędziami opartymi o inteligentne algorytmy. Naucz się, jak to zrobić, żeby sobie nie zaszkodzić. Pomoże w tym zgrany duet prowadzących - prawniczki od nowych technologii oraz specjalistki od marketingu i automatyzacji procesów biznesowych.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają podstawowe pojęcia związane z AI, w tym główne technologie, algorytmy i ich zastosowania w różnych sektorach biznesowych. Przyjrzymy się praktycznym przykładom wykorzystania AI w obszarach takich jak analiza danych, automatyzacja procesów, personalizacja ofert i komunikacji czy tworzenie i optymalizacja treści. Rozwiejemy niepotrzebne obawy dotyczące tej technologii, ale i wypunktujemy realne ryzyka prawne związane z jej używaniem – i pokażemy, jak je zminimalizować. Z tego względu omówione zostaną, w przystępny sposób nie wymagający od uczestnika wiedzy prawniczej, kluczowe aspekty prawne związane z wdrożeniem AI, w tym kwestie ochrony danych osobowych, odpowiedzialność za decyzje podejmowane przez systemy AI oraz zgodność z lokalnymi i międzynarodowymi regulacjami. Wszystko po to, aby zbudować stabilne podstawy dla bezpiecznego wdrożenia sztucznej inteligencji do Twojego biznesu!
Szkolenie jest przeznaczone dla przedsiębiorców, menedżerów i liderów zespołów, którzy chcą zrozumieć, jak mogą wdrażać rozwiązania AI w swojej działalności, by maksymalizować efektywność, innowacyjność i rentowność. Szkolenie będzie również odpowiednie dla freelancerów, social media managerów i wszystkich, którzy chcą usprawnić swoje działania biznesowe przy wsparciu sztucznej inteligencji.
Szkolenie poprowadzą: Weronika Modzelewska oraz dr Karina Kunc-Urbańczyk
Czas trwania szkolenia: od 10:00 do 15:00
Część marketingowa:
- Wprowadzenie do AI w biznesie
- Krótkie wprowadzenie do pojęcia AI i jego zastosowań w biznesie.
- Zastosowania AI w kampaniach sprzedażowych: od automatyzacji procesów po personalizację komunikacji.
- Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki wdrożeniu AI w działaniach biznesowych.
- Automatyzacja marketingu z wykorzystaniem AI
- Automatyzacja kampanii marketingowych.
- AI w automatyzacji działań w mediach społecznościowych: Planowanie i publikowanie postów z pomocą narzędzi AI. Monitoring i analiza wyników kampanii w czasie rzeczywistym przy użyciu AI.
- Personalizacja treści i komunikacji z klientem dzięki AI
- Personalizacja komunikacji: Wykorzystanie algorytmów AI do analizy danych klientów i tworzenia spersonalizowanych ofert. Personalizacja w kampaniach mailingowych.
- Zastosowanie AI w segmentacji klientów: Jak AI pomaga w dokładnej segmentacji klientów na podstawie danych behawioralnych i demograficznych. Przykłady narzędzi.
- Wsparcie AI w cold mailingu
- Tworzenie i optymalizacja treści z wykorzystaniem AI
- Generowanie treści z pomocą AI.
- Zastosowanie AI w pisaniu artykułów, postów na bloga, treści do social media.
- Optymalizacja treści pod kątem SEO.
- Monitorowanie wyników i optymalizacja kampanii.
- Chatboty i AI w obsłudze klienta
- Wykorzystanie chatbotów do automatyzacji kontaktu z klientem.
- Jak chatboty mogą wspierać procesy sprzedażowe i marketingowe.
- Przegląd narzędzi AI dla biznesu: analiza danych, spotkania online, praca z Excel.
Część prawna:
- Najnowsze wymagania dotyczące używania systemów AI i oznaczania treści wygenerowanych – zgodnie z unijnym rozporządzeniem Act AI (Akt o sztucznej inteligencji) z 2024 roku.
- Kto ma prawa do treści wygenerowanych przez sztuczną inteligencję? Przepisy dotyczące ochrony własności intelektualnej w przypadku generatywnej AI i omówienie potencjalnych skutków kolejnych pozwów wnoszonych przeciwko firmom oferującym systemy AI.
- Przetwarzanie danych przez sztuczną inteligencję – jak robić to zgodnie z RODO i klauzulami poufności.
- Wykonywanie umów przy pomocy AI - na co zwracać uwagę w przypadku gdy dzieło lub usługa mogą zostać częściowo lub w całości wygenerowane przez wykonawcę.
- Jak analizować regulaminy aplikacji wspomaganych przez AI, co powinno wzbudzać nasze obawy, a czego unikać.
Karina Kunc-Urbańczyk
Specjalistka w dziedzinie prawnych aspektów social media marketingu, prelegentka międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji naukowych, autorka publikacji z dziedziny prawa autorskiego i prawa sztucznej inteligencji (ORCID nr 0000-0002-7713-5822). Konsultantka merytoryczna Raportu Ministerstwa Cyfryzacji “Rekomendacje w zakresie zastosowania sztucznej inteligencji w sądownictwie i prokuraturze” z 2024 r.; współautorka podręcznika “Apteczka prawna - Lex bez łez” oraz wielu kursów internetowych. Prowadzi szkolenia, wykłady i webinary o tematyce prawnej, a także hobbystycznie popularyzuje wiedzę prawniczą w mediach społecznościowych. Od ponad 10 lat pracuje w wymiarze sprawiedliwości (wydziały cywilne i gospodarcze sądów rejonowych i okręgowych), obecnie orzeka w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach. Ma także doświadczenie w obsłudze prawnej biznesów online i influencerów.
Weronika Modzelewska
od ponad 8 lat pracuje w branży marketingu i social mediów - jako specjalista e-commerce, marketingowiec i szkoleniowiec. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera zarówno klientów korporacyjnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz jednoosobowe działalności gospodarcze. Zapewnia wsparcie promocyjne i strategiczne dla managerów, działów marketingu, specjalistów ds. social mediów, freelancerów, influencerów i wszystkich osób, którym zależy na rozwoju swojego biznesu. W ciągu ostatniego roku przeszkoliła ponad 11 tysięcy osób, w tym zarówno przedstawicieli sektora prywatnego, jak i organizacji publicznych oraz uniwersytetów.
W obszarze szkoleń współpracuje między innymi z Polską Fundacją Przedsiębiorczości. Szkoliła takie firmy jak Muzeum Historii Polski, Uniwerystet Ekonomiczny w Krakowie, Makarony Polskie, Milek Design, Bank Spółdzielczy, HR KONO oraz wiele innych.
Jest autorką popularnych treści edukacyjnych: książki „Internet możliwości”, ebooka „Praca w dobie AI” oraz kursów internetowych (m.in. “Przystanek: sztuczna inteligencja”, “Przystanek: Tiktok dla biznesu”. W mediach społecznościowych obserwuje ją ponad 110 tysięcy osób.
Termin i Miejsce
- Termin:
- 26 listopada 2024
- Miejsce:
- szkolenie on-line
Koszt
- 790 zł + 23% VAT
Informacje dodatkowe
Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.
Zapłata i Rezygnacja
Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).
Rezygnacja z udziału po 19 listopada 2024 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.
Biuro Organizacyjne
00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17, Biurowiec North Gate, recepcja XVI piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15