szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

26
listopada
2024

WPROWADZENIE DO AI W BIZNESIE - jak zacząć wykorzystywać sztuczną inteligencję w swojej firmie. Aspekty praktyczne i prawne.

5 dni do rozpoczęciakoordynator: Marta Jurkiewicz

Czy sztuczna inteligencja to dla biznesu błogosławieństwo czy zagrożenie? Jedno jest pewne -Twoja konkurencja już jej używa, nie daj się jej wyprzedzić! Nie zostawaj w tyle, poznaj możliwości AI i sprawdź, w jaki sposób szybko, sprawnie I BEZPIECZNIE zautomatyzować swoje procesy biznesowe ze wsparciem nowych technologii!

Sztuczna inteligencja to już nie science-fiction, to codzienność wielu przedsiębiorców, zarówno dużych, jak i małych firm. Dowiedz się, jak realnie wspomóc własny biznes narzędziami opartymi o inteligentne algorytmy. Naucz się, jak to zrobić, żeby sobie nie zaszkodzić. Pomoże w tym zgrany duet prowadzących - prawniczki od nowych technologii oraz specjalistki od marketingu i automatyzacji procesów biznesowych.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają podstawowe pojęcia związane z AI, w tym główne technologie, algorytmy i ich zastosowania w różnych sektorach biznesowych. Przyjrzymy się praktycznym przykładom wykorzystania AI w obszarach takich jak analiza danych, automatyzacja procesów, personalizacja ofert i komunikacji czy tworzenie i optymalizacja treści. Rozwiejemy niepotrzebne obawy dotyczące tej technologii, ale i wypunktujemy realne ryzyka prawne związane z jej używaniem – i pokażemy, jak je zminimalizować. Z tego względu omówione zostaną, w przystępny sposób nie wymagający od uczestnika wiedzy prawniczej, kluczowe aspekty prawne związane z wdrożeniem AI, w tym kwestie ochrony danych osobowych, odpowiedzialność za decyzje podejmowane przez systemy AI oraz zgodność z lokalnymi i międzynarodowymi regulacjami. Wszystko po to, aby zbudować stabilne podstawy dla bezpiecznego wdrożenia sztucznej inteligencji do Twojego biznesu!

Szkolenie jest przeznaczone dla przedsiębiorców, menedżerów i liderów zespołów, którzy chcą zrozumieć, jak mogą wdrażać rozwiązania AI w swojej działalności, by maksymalizować efektywność, innowacyjność i rentowność. Szkolenie będzie również odpowiednie dla freelancerów, social media managerów i wszystkich, którzy chcą usprawnić swoje działania biznesowe przy wsparciu sztucznej inteligencji.

Szkolenie poprowadzą: Weronika Modzelewska oraz dr Karina Kunc-Urbańczyk

szkolenie zamknięte - zamawiam

Czas trwania szkolenia: od 10:00 do 15:00

Część marketingowa:

  1. Wprowadzenie do AI w biznesie
    • Krótkie wprowadzenie do pojęcia AI i jego zastosowań w biznesie.
    • Zastosowania AI w kampaniach sprzedażowych: od automatyzacji procesów po personalizację komunikacji.
    • Przykłady firm, które odniosły sukces dzięki wdrożeniu AI w działaniach biznesowych.
  2. Automatyzacja marketingu z wykorzystaniem AI
    • Automatyzacja kampanii marketingowych.
    • AI w automatyzacji działań w mediach społecznościowych: Planowanie i publikowanie postów z pomocą narzędzi AI. Monitoring i analiza wyników kampanii w czasie rzeczywistym przy użyciu AI.
  3. Personalizacja treści i komunikacji z klientem dzięki AI
    • Personalizacja komunikacji: Wykorzystanie algorytmów AI do analizy danych klientów i tworzenia spersonalizowanych ofert. Personalizacja w kampaniach mailingowych.
    • Zastosowanie AI w segmentacji klientów: Jak AI pomaga w dokładnej segmentacji klientów na podstawie danych behawioralnych i demograficznych. Przykłady narzędzi.
    • Wsparcie AI w cold mailingu
  4. Tworzenie i optymalizacja treści z wykorzystaniem AI
    • Generowanie treści z pomocą AI.
    • Zastosowanie AI w pisaniu artykułów, postów na bloga, treści do social media.
    • Optymalizacja treści pod kątem SEO.
    • Monitorowanie wyników i optymalizacja kampanii.
  5. Chatboty i AI w obsłudze klienta
    • Wykorzystanie chatbotów do automatyzacji kontaktu z klientem.
    • Jak chatboty mogą wspierać procesy sprzedażowe i marketingowe.
  6. Przegląd narzędzi AI dla biznesu: analiza danych, spotkania online, praca z Excel.

Część prawna:

  1. Najnowsze wymagania dotyczące używania systemów AI i oznaczania treści wygenerowanych – zgodnie z unijnym rozporządzeniem Act AI (Akt o sztucznej inteligencji) z 2024 roku.
  2. Kto ma prawa do treści wygenerowanych przez sztuczną inteligencję? Przepisy dotyczące ochrony własności intelektualnej w przypadku generatywnej AI i omówienie potencjalnych skutków kolejnych pozwów wnoszonych przeciwko firmom oferującym systemy AI.
  3. Przetwarzanie danych przez sztuczną inteligencję – jak robić to zgodnie z RODO i klauzulami poufności.
  4. Wykonywanie umów przy pomocy AI - na co zwracać uwagę w przypadku gdy dzieło lub usługa mogą zostać częściowo lub w całości wygenerowane przez wykonawcę.
  5. Jak analizować regulaminy aplikacji wspomaganych przez AI, co powinno wzbudzać nasze obawy, a czego unikać.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Karina Kunc-Urbańczyk

Specjalistka w dziedzinie prawnych aspektów social media marketingu, prelegentka międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji naukowych, autorka publikacji z dziedziny prawa autorskiego i prawa sztucznej inteligencji (ORCID nr 0000-0002-7713-5822). Konsultantka merytoryczna Raportu Ministerstwa Cyfryzacji “Rekomendacje w zakresie zastosowania sztucznej inteligencji w sądownictwie i prokuraturze” z 2024 r.; współautorka podręcznika “Apteczka prawna - Lex bez łez” oraz wielu kursów internetowych. Prowadzi szkolenia, wykłady i webinary o tematyce prawnej, a także hobbystycznie popularyzuje wiedzę prawniczą w mediach społecznościowych. Od ponad 10 lat pracuje w wymiarze sprawiedliwości (wydziały cywilne i gospodarcze sądów rejonowych i okręgowych), obecnie orzeka w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach. Ma także doświadczenie w obsłudze prawnej biznesów online i influencerów.

Weronika Modzelewska

od ponad 8 lat pracuje w branży marketingu i social mediów - jako specjalista e-commerce, marketingowiec i szkoleniowiec. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera zarówno klientów korporacyjnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz jednoosobowe działalności gospodarcze. Zapewnia wsparcie promocyjne i strategiczne dla managerów, działów marketingu, specjalistów ds. social mediów, freelancerów, influencerów i wszystkich osób, którym zależy na rozwoju swojego biznesu. W ciągu ostatniego roku przeszkoliła ponad 11 tysięcy osób, w tym zarówno przedstawicieli sektora prywatnego, jak i organizacji publicznych oraz uniwersytetów.
W obszarze szkoleń współpracuje między innymi z Polską Fundacją Przedsiębiorczości. Szkoliła takie firmy jak Muzeum Historii Polski, Uniwerystet Ekonomiczny w Krakowie, Makarony Polskie, Milek Design, Bank Spółdzielczy, HR KONO oraz wiele innych.
Jest autorką popularnych treści edukacyjnych: książki „Internet możliwości”, ebooka „Praca w dobie AI” oraz kursów internetowych (m.in. “Przystanek: sztuczna inteligencja”, “Przystanek: Tiktok dla biznesu”. W mediach społecznościowych obserwuje ją ponad 110 tysięcy osób.

szkolenie zamknięte - zamawiam

Termin i Miejsce

Termin:
26 listopada 2024
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 790 zł + 23% VAT

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 19 listopada 2024 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17, Biurowiec North Gate, recepcja XVI piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15
szkolenie zamknięte - zamawiam
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu:

Wyrażam zgodę na dostarczanie mi drogą elektroniczną informacji o rabatach, promocjach i aktualnej ofercie oraz materiałów marketingowo-informacyjnych przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.:



Zgoda może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem działań, które wykonano na podstawie zgody przed jej odwołaniem.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659, adres: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, tel.: 506178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl, e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15. Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz zawarcia umowy o udział w szkoleniu, realizacji tej umowy i jej rozliczenia, a także w celu prowadzenia kontaktu oraz w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych. Wysyłka materiałów marketingowych z wykorzystaniem podanych kanałów komunikacji odbywa się na podstawie dodatkowej zgody wyrażonej na podstawie przepisów szczególnych dot. e-prywatności. Dane mogą być również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe udostępniane będą wyłącznie podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w tym patronom i sponsorom. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.