szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

19
listopada
2024

JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W MARKETINGU

koordynator: Iwona Nowosielska

Opis szkolenia

  • Marketerzy, którzy szybciej opanują język sztucznej inteligencji (SI), zwiększą swoją efektywność, zbudują przewagę konkurencyjną, zaoszczędzą czas, energię i pieniądze. Teraz wszystko dzieje się 3x szybciej: kampanie, tworzenie treści, personalizacja… Ale ciągle chodzi o to samo - sprzedawać szybciej i więcej.
  • To kompleksowe szkolenie, prowadzone przez eksperta generatywnej sztucznej inteligencji, marketingu cyfrowego i doświadczonego polsko-francuskiego dziennikarza, pozwoli Ci skutecznie połączyć Twoją wiedzę, doświadczenie i kreatywność z niesamowitym potencjałem sztucznej inteligencji.
  • Nauczysz się praktyczych umiejętności błyskawicznego generowania pomysłow, treści, planów kampanii i strategii marketingowych przy wsparciu różnych narzędzi SI, zobaczysz jak unikać pułapek i osiągać imponujące rezultaty w pracy z tzw. dużymi modelami językowymi.
  • Kluczowym punktem tego autorskiego szkolenia będą techniki współpracy z ChatGPT, dzięki którym wejdziesz na wyższy poziom marketingu cyfrowego.
  • Szkolenie nie wymaga wcześniejszego doświadczenia z SI.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie

  • Dyrektorzy działów marketingu w firmach, urzędach, instytucjach i organizacjach
  • Menedżerowie i specjaliści ds. marketingu cyfrowego
  • Menedżerowie i specjaliści ds. marketingu treści
  • Menedżerowie i specjaliści ds. mediów społecznościowych
  • Copywriterzy
  • Właściciele firm i menedżerowie, które chcą zmaksymalizować wykorzystanie potencjału SI w zarządzaniu firmą.

7 rzeczy, których nauczysz się na tym szkoleniu

  • Zrozumiesz prawdziwe możliwości i ograniczenia SI i ChatGPT oraz dziesiątek innych narzędzi SI w marketingu. Dzięki temu będziesz mógł/mogła je efektywnie wykorzystywać, unikając błędów i rozczarowań.
  • Opanujesz techniki Prompt Engineeringu, które pozwolą Ci dostosować ChatGPT do swoich potrzeb i stworzyć z niego swojego własnego wirtualnego asystenta, ktory zawsze ma pomysły, nigdy nie śpi i nigdy się nie męczy.
  • Nauczysz się unikać typowych błędów osłabiających potencjał ChatGPT i generujących nudne i banalne odpowiedzi.
  • Odkryjesz sposoby na 3x szybsze generowanie pomysłów, tekstów i kampanii dzięki współpracy z SI.
  • Nauczysz się, jak wykorzystać ChatGPT do przyspieszenia i zautomatyzowania części swojej pracy, oszczędzając codziennie 1-3 godziny.
  • Szkolenie może pomóc uczestnikom szkolenia rozwijać swoją kreatywność w zakresie tworzenia treści i prowadzenia kampanii marketingowych. Nauczysz się, jak wykorzystać ChatGPT jako narzędzie wspomagające sprzedaż, które może dostarczyć inspiracji i pomysłów na angażujące teksty.
  • Dzięki ćwiczeniom praktycznym z analizą i indywidualnym feedbackiem od prowadzącego, nauczysz się, jak zastosować zdobytą wiedzę w swojej codziennej pracy.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie będzie prowadzone przez znanego eksperta w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji, ChatGPT, komunikacji, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, doświadczonego trenera i dziennikarza polsko-francuskiego z ponad 25 letnią praktyką w Polsce i we Francji.
  • Konkretne i aktualne przykłady, gotowe rozwiązania kopiuj-wklej, które przyśpieszą wdrożenie.
  • Poprzednie webinary i szkolenia na temat sztucznej inteligencji i ChatGPT były bardzo wysoko oceniane przez uczestników z całej Polski.
  • Możliwość bezpłatnej 30-minutowej konsultacji z prowadzącym po szkoleniu.

Metody szkoleniowe

  • Prezentacja interaktywna
  • Sondy i quizy
  • Dyskusje grupowe
  • Ćwiczenia praktyczne.

Ważne
Każdy uczestnik szkolenia musi posiadać profil darmowy lub płatny na chatgpt.com, który jest niezbędny do realizacji ćwiczeń w trakcie szkolenia.

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz

Czas trwania szkolenia od 9:00 do ok. 14:00 (w tym 1 godzina zajęć praktycznych)

Moduł 1
12 rzeczy, które zmieniły się w marketingu cyfrowym w erze sztucznej inteligencji

  • Teraz w marketingu wszystko, od pomysłu do realizacji kampanii, dzieje się co najmniej 3x szybciej.
  • Sztuczna inteligencja (SI) generuje kreatywne kampanie i treści marketingowe: teksty, obrazy, wideo…
  • Storytelling przemienił się w angażujące opowieści multimedialne, które wciągają odbiorcę w immersyjny świat dźwię-ków, obrazów i słów.
  • Copywriting? Spersonalizowane teksty, perswazyjne opisy produktów i hipnotyczne hasła reklamowe jak z kwantowej dru-karki.
  • Wykorzystanie chatbotów do obsługi klienta, poradnictwa i do sprzedaży nigdy nie było tak szybkie i łatwe
  • To nie ChatGPT zabierze pracę marketerom. Zrobią to inni marketerzy, którzy lepiej opanują jego język.
  • Wyzwania prawne związane ze SI w marketingu.

Moduł 2
Prompt Engineering: techniki i triki współpracy z ChatGPT, by wydobyć pełny potencjał tej niezwykłej technologii

  • ChatGPT to superbohater wśród dużych modeli językowych, ale jakie są jego prawdziwe supermoce?
  • 7 błędów, które użytkownicy popełniają z ChatGPT i jak je wyeliminować.
  • Anti-prompty - typy poleceń, które blokują potencjał ChatGPT i jak ich unikać.
  • Co to jest Prompt Engeneering i dlaczego musisz to opanować, by wejść na wyższy poziom.
  • 8 sprawdzonych technik i tricków jak skutecznie rozmawiać z ChatGPT.
  • Metoda AKTIF na prompt idealny, czyli jak otworzyć marketingowy sezam Ali Baby.

Moduł 3
20 rzeczy, które sztuczna inteligencja i ChatGPT mogą zrobić dla marketerów

  • SI i ChatGPT mogą pomóc marketerom na każdym etapie pracy. Ale aż 92% z nich nie wie jak to zrobić.
  • Stwórz strategię marketingową w 15-30 min. dzięki tej technice (cele, analiza rynku i konkurencji, określenie grupy doce-lowej i persona, wybór platform i kanałów cyfrowych).
  • Planowanie kampanii z SI od A do Z: określenie budżetu, harmonogram działań, wybór formy promocji (np. reklamy, influ-encer marketing…), tworzenie planów treści.
  • Content marketing z SI: Tworzenie treści na strony internetowe, blogi, e-booki, infografiki itp., optymalizacja treści pod kątem SEO, opracowywanie strategii słów kluczowych…
  • ChatGPT napisze scenariusz filmików na TikToka lub YouTube, scena po scenie.
  • Najlepsze narzędzia SI, które pomogą Ci w szybkim tworzeniu atrakcyjnych treści (i nie tylko).
  • SI pomoże Ci też w analizie i raportowaniu.
  • Czy popełniasz te błędy?

Moduł 4
Jak wykreować, zaplanować i pisać 3x szybciej angażujące wpisy do mediów społecznościowych z ChatGPT

  • Metoda do generowania pomysłów, tekstów SEO i wpisów na Facebooka 3x szybciej.
  • Kalendarz wpisów na tydzień w 20 sekund? Tak, to możliwe dzięki tej technice.
  • Wykorzystaj Si do multimedialnego storytellingu à la Hollywood.
  • Dopasuj z ChatGPT styl i techniki pisania postów na Facebooka, X, Instagram i Linkedin
  • Tworzenie szablonów wpisów na Faceboka, Linkedin i X.
  • Recykling treści - twórz jeden materiał i wykorzystuj go wiele razy na różne sposoby.
  • Tworzenie i obróbka różnych ilustracji przez sztuczną inteligencję. To prostsze niż myślisz.

Moduł 5
Ćwiczenia:
Analiza prac uczestników, indywidualny feedback oraz wskazówki co robić dalej

Dyskusja i podsumowanie szkolenia

© Copyright by Krzysztof Urbanowicz

Krzysztof Urbanowicz

• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).