szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

31
lipca
2024

JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ, GOOGLE I MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU EDUKACYJNYM

45 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

Opis szkolenia

  • W erze cyfrowej, sztuczna inteligencja jest kluczowym czynnikiem sukcesu nie tylko w biznesie, czy w nauce, ale również w marketingu szkół i uczelni, które chcą przyspieszyć swój rozwój, zwiększyć swoją widoczność na rynku edukacyjnym i skutecznie dotrzeć do nowych grup docelowych.
  • Na tym praktycznym szkoleniu dowiesz się jak efektywniej wykorzystać nowoczesne technologie, w szczególności sztuczną inteligencję, do zwiększenia zasięgu i atrakcyjności Twojej oferty edukacyjnej, a także do poprawy procesów rekrutacji i budowania silnej marki uczelni w świecie cyfrowym. Zobaczysz jak stworzyć i wykorzystać inteligentne czatboty, które przejmą komunikację z klientami, partnerami i studentami, co pozwoli zaoszczędzić dużo czasu.
  • To kompleksowe szkolenie, prowadzone przez eksperta generatywnej sztucznej inteligencji i marketingu cyfrowego, trenera z ponad 20-letnim doświadczeniem w Polsce i we Francji, pozwoli Ci skutecznie połączyć Twoją wiedzę, doświadczenie i kreatywność z niesamowitym potencjałem sztucznej inteligencji.
  • Sztuczna inteligencja jest dla nas jak egzoszkielet. Zatrudnij ją do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i dla Twojej organizacji.
  • Szkolenie nie wymaga żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie SI, co czyni je dostępnym dla każdego zainteresowanego.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie

  • Rektorzy, prorektorzy i kadra zarządzająca uczelniami: Szkolenie pomoże decydentom zrozumieć, jak wykorzystać sztuczną inteligencję, Google i media społecznościowe, by rozwinąć uczelnię i wyróżnić ją na tle konkurencji w Polsce i za granicą.
  • Działy marketingu, komunikacji i promocji na uczelniach wyższych: Specjaliści z tych działów mogą nauczyć się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do personalizacji kampanii marketingowych i jak skutecznie korzystać z mediów społecznościowych i Google do budowania marki uczelni, promowania jej programów i rekrutacji studentów.
  • Zespoły ds. rekrutacji studentów: Szkolenie pomoże im zrozumieć, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych studentów i jak wykorzystać narzędzia sztuczną inteligencję do optymalizacji procesów rekrutacyjnych.

Dlaczego warto?

  • Szkolenie będzie prowadzone przez eksperta w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji, ChatGPT, komunikacji, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, doświadczonego trenera i metodyka szkoleń z ponad 20 letnią praktyką w Polsce i we Francji.
  • Konkretne i aktualne przykłady, sprawdzone szablony i gotowe rozwiązania kopiuj-wklej, które przyśpieszą wdrożenie w co-dziennej pracy.
  • Poprzednie webinary i szkolenia na temat wykorzystania sztucznej inteligencji i ChatGPT były bardzo wysoko oceniane przez uczestników z całej Polski.
  • Możliwość bezpłatnej 30-minutowej konsultacji z prowadzącym po szkoleniu.

Metody szkoleniowe

  • Wykład teoretyczny
  • Dyskusje grupowe
  • Sondy i quizy
  • Sesja Q&A
  • Ćwiczenia praktyczne.

Korzyści dla uczestników

  • Rozwój umiejętności w zakresie AI i ChatGPT: Uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji, ChatGPT i mediów społecznościowych w edukacji, co pozwoli im na bardziej skuteczne i innowacyjne podejście do komunikacji biznesowej, marketingu i sprzedaży.
  • Zwiększenie efektywności procesów: Wiedza o tym, jak sztuczna inteligencja może automatyzować i ulepszać procesy rekrutacji oraz komunikacji z klientami przełoży się na oszczędność czasu i zwiększenie produktywności.
  • Personalizacja i zwiększanie atrakcyjności oferty edukacyjnej: Uczestnicy nauczą się, jak personalizować komunikację i ofertę edukacyjną, by przyciągnąć więcej studentów i wyróżnić uczelnię na rynku.
  • Szybsze generowanie treści: Uczestnicy dowiedzą się, jak można generować 2 x szybciej treści marketingowe, raporty, artykuły i newslettery za pomocą sztucznej inteligencji, co oszczędzi im czas i wysiłek.
  • Budowanie silnej marki uczelni w świecie cyfrowym: Uczestnicy zdobędą praktyczną i aktualną wiedzę na temat budowania marki swojej uczelni z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, mediów społecznościowych oraz Google w promowaniu programów edukacyjnych.
  • Praktyczne narzędzia i techniki: Udział w szkoleniu zapewni dostęp do konkretnych przykładów i gotowych rozwiązań, które można szybko wdrożyć w praktyce.
  • Zrozumienie możliwości i ograniczeń AI: Uczestnicy dowiedzą się, jakie są możliwości sztucznej inteligencji i ChatGPT, a także nauczą się rozpoznawać ich ograniczenia i unikać potencjalnych pułapek.
  • Ekspertyza i doświadczenie prowadzącego: Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonego eksperta w dziedzinie sztucznej inteligencji, ChatGPT, marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, co gwarantuje wysoką jakość i rzetelność przekazywanych informacji.
  • Interaktywny charakter szkolenia: Ćwiczenia praktyczne i sesja Q&A pozwalają na lepsze zrozumienie materiału i zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz

szkolenie zamknięte - zamawiam

Czas trwania szkolenia: od 9:00 do godz. ok. 14:00

Moduł 1: Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w marketingu edukacyjnym

  • Marketing edukacyjny: 7 najlepszych strategii na 2024 rok.
  • ChatGPT to superbohater wśród Dużych Modeli Językowych (LLM), ale jakie są jego prawdziwe supermoce?
  • Wojna inteligentnych czatbotów: ChatGPT vs Gemini (Google) vs Copilot (Microsoft).
  • Porównanie ChatGPT-3.5 vs ChatGPT-4: czy warto zainwestować w płatną wersję?
  • Czy inteligentne czatboty mogą kłamać, mylić się i „halucynować”? Tak, ale można temu zapobiec.
  • 6 rzeczy, których sztuczna inteligencja (jeszcze) nie potrafi zrobić, albo robi źle.
Moduł 2: Jak dostosować ChatGPT do swoich potrzeb i stworzyć własnego super-konsultanta marketingowego
  • Co to jest Prompt Engineering i dlaczego musisz się tego nauczyć, by wejść na wyższy poziom marketingu.
  • Prompt Engineering: Odkryj 7 sprawdzonych technik, które pozwolą Ci skutecznie współpracować z ChatGPT.
  • Jak wyszkolić Twojego własnego ChatGPT, aby „myślał” jak guru marketingu edukacyjnego.
  • 3 sposoby, by stworzyć własnego super-konsultanta marketingowego.
  • Metoda AKTIF na prompt idealny.
  • Bonus: 20 gotowych wzorów promptów, czyli poleceń dla ChatGPT, dla marketerów (kopiuj-wklej).
Moduł 3: Jak wykorzystać SI do stworzenia strategii marketingowej dla uczelni wyższej
  • Marketing edukacyjny: 7 najlepszych strategii na 2024 rok.
  • Teraz w marketingu wszystko, od pomysłu do realizacji kampanii, dzieje się co najmniej 3x szybciej.
  • ChatGPT pomoże Cie stworzyć strategię marketingową szybciej niż myślisz.
  • Planowanie kampanii z SI od A do Z: analiza, cele, budżet, harmonogram, wybór formy promocji i reklamy (np. Google Ads, influencer marketing…), wybór narzędzi do każdego poziomu lejka marketingowego…
  • Analiza marketingowa i psychologiczna grupy docelowej: persony, analiza sentymentu, argumentacja…
  • Jak wykorzystać SI do promocji uczelni za granicą: 5 pomysłów na przyciągnięcie studentów zza granicy.
  • Inteligentne chatboty: Teraz możesz je tworzyć sam dla siebie i swoich klientów w 15 minut.
  • Korespondencja mailowa: Użyj ChatGPT, Copilot i Gemini do pisania e-maili.
Moduł 4: 10 technik jak wykorzystać SI w mediach społecznościowych
  • Media społecznościowe są dziś dominującą częścią strategii marketingu edukacyjnego.
  • Twórz treści na 5 poziomach ścieżki zakupowej: od snack content do spersonalizowanych case study.
  • Wykorzystaj ChatGPT do generowania pomysłów na tematy, tytuły, ilustracje do tekstów lub wideo na TikToka.
  • Kalendarz wpisów na miesiąc w 5 minut? Tak, to możliwe.
  • Jak szybko napisać z ChatGPT serię wpisów do mediów społecznościowych na cały miesiąc.
  • Tworzenie postów w mediach społecznościowych, etap po etapie.
  • Recykling treści: jak wykorzystywać te same materiały w różnych mediach społecznościowych. Oszczędzisz czas i pieniądze.
  • Generowanie ilustracji i wideo przez sztuczną inteligencję. To prostsze niż myślisz.
Moduł 5: Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem ChatGPT
  • Analiza prac uczestników, indywidualny feedback oraz wskazówki co robić dalej.
Podsumowanie i Q&A

© Krzysztof Urbanowicz

szkolenie zamknięte - zamawiam

Krzysztof Urbanowicz

• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).

szkolenie zamknięte - zamawiam

Termin i Miejsce

Termin:
31 lipca 2024
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 950 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach nadesłanych do dnia 19 lipca
  • 1050 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach nadesłanych od dnia 20 lipca

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 24 lipca 2024 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
01-747 Warszawa, ul. Jerzego Ficowskiego 15, III piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15
szkolenie zamknięte - zamawiam
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu:

Wyrażam zgodę na dostarczanie mi drogą elektroniczną informacji o rabatach, promocjach i aktualnej ofercie oraz materiałów marketingowo-informacyjnych przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.:



Zgoda może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem działań, które wykonano na podstawie zgody przed jej odwołaniem.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659, adres: ul. Jerzego Ficowskiego 15, 01-747 Warszawa, tel.: 506178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl, e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15. Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz zawarcia umowy o udział w szkoleniu, realizacji tej umowy i jej rozliczenia, a także w celu prowadzenia kontaktu oraz w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych. Wysyłka materiałów marketingowych z wykorzystaniem podanych kanałów komunikacji odbywa się na podstawie dodatkowej zgody wyrażonej na podstawie przepisów szczególnych dot. e-prywatności. Dane mogą być również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe udostępniane będą wyłącznie podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w tym patronom i sponsorom. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.