szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

21
maja
2024

TIKTOK DLA BIZNESU

16 dni do rozpoczęciakoordynator: Marta Jurkiewicz

Zadaniem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z działaniem i obsługą aplikacji Tiktok. W ramach szkolenia zostaną omówione jej najważniejsze funkcje, ustawienia profilu i interakcje. Poruszone zostaną też kwestie nagrywania i edycji filmów zarówno bezpośrednio w aplikacji, jak i tych dodanych z galerii telefonu. Zakresem tematyki szkolenia jest objęty również algorytm działania aplikacji, szczegółowy opis schematu sprawdzania filmu przez aplikację oraz narzędzia ułatwiające generowanie pomysłów i treści wideo.
Po wysłuchaniu części prawnej uczestnicy poznają najważniejsze punkty regulaminu platformy TikTok, związane z prawami autorskimi oraz podstawowe zasady korzystania z cudzej twórczości, dzięki czemu legalnie i bez dodatkowych kosztów będą gotowi tworzyć własne materiały marketingowe. Zapoznają się z katalogiem przykładowych działań niedozwolonych i będą w stanie samodzielnie oszacować ryzyko naruszania praw autorskich w mediach społecznościowych.

Grupa docelowa: Osoby zajmujące się marketingiem internetowym, które chciałyby rozszerzyć pole swoich działań promocyjnych na nową obiecującą platformę o wielomilionych zasięgach. Social media managerowie i social media specjaliści, przedstawiciele wydawnictw, serwisów internetowych, instytucji oświatowych, uczelni, instytucji kultury, bibliotek, muzeów, jednostek/instytutów naukowych, badawczych, szerokiego spektrum instytucji publicznych, firm marketingowych oraz innych podmiotów realizujących zadania w zakresie promocji i reklamy.

Szkolenie poprowadzą: Weronika Modzelewska oraz dr Karina Kunc-Urbańczyk

Czas trwania szkolenia: od 10:00 do ok.15:00

  1. Wprowadzenie i podstawy Tiktoka
    • Podstawowe ustawienia profilu na Tiktoku
    • Konto biznesowe na Tiktoku
    • Panel główny Tiktoka – jakie filmy gdzie się pokazują i dlaczego
    • Podstawowe interakcje - polubienie, zapisanie, przesłanie dalej
  2. Nagrywanie wideo + edycja w aplikacji
    • Jak nagrać wideo przez aplikację?
    • Jak dodać napisy i dźwięk?
    • Przycinanie i obróbka wideo, które nagraliśmy
    • Dodawanie wideo z galerii telefonu
  3. Hasztagi na Tiktoku
    • Jak działają hasztagi na Tiktoku?
    • Czy warto korzystać z hasztagów?
    • Jakich hasztagów używać?
    • Narzędzia do wyszukiwania hasztagów
  4. Jak działa algorytm w aplikacji?
    • Na jakiej podstawie filmy pojawią się w zakładce Dla Ciebie?
    • Trzy etapy sprawdzania filmu
    • Co wpływa na popularność filmu?
  5. Skąd brać pomysły na wideo - garść porad
    • darmowe narzędzia + inspiracje, które mamy pod ręką
  6. Prawa autorskie na Tiktoku
    • Konsekwencje naruszania praw autorskich, czyli dlaczego warto znać przepisy i regulamin platformy TikTok
    • Prawa autorskie – podstawowe informacje:
      • Jakie prawa mają twórcy internetowi
      • Czy klip z TikToka jest utworem chronionym prawem
      • Ochrona fragmentu utworu
      • Główne zasady korzystania z cudzych utworów.
      • Prawo autorskie a internet i nowe technologie.
    • Konto pro i licencja komercyjna:
      • Prawne różnice pomiędzy licencjami dla twórców i dla biznesów.
      • Działania komercyjne i niekomercyjne – jak je rozróżnić.
      • Skutki wyboru niewłaściwej licencji.
    • Używanie chronionej prawem muzyki w swoich nagraniach:
      • Bank muzyki TikToka.
      • Aplikacje do tworzenia video.
      • Korzystanie z utworów dostępnych w Internecie.
      • Fragmenty nagrań radiowych i telewizyjnych.
      • Domena publiczna, czyli utwory, do których prawa autorskie wygasły.
    • Wykorzystywanie treści innych użytkowników
      • Zasady zgodnego z prawem tworzenia duetów i stitchy.
      • Udostępnianie treści na innych platformach.
      • Odpowiedzialność za powielanie treści użytych bez odpowiednich pozwoleń.
    • Między podążaniem za trendem a plagiatem:
      • Różnica między inspiracją a kopiowaniem.
      • Niechroniony pomysł a twórcze jego wykonanie.
      • Tłumaczenia zagranicznych materiałów.
    • Ochrona wizerunku – podstawowe informacje ważne przy prowadzeniu konta na platformie TikTok.
    • Zastrzeżenia i dodatkowe informacje prawne

Karina Kunc-Urbańczyk

Doktor nauk prawnych, specjalistka z zakresu prawa mediów społecznościowych. Autorka publikacji naukowych oraz prelegentka ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji naukowych z zakresu postępowania cywilnego oraz prawa autorskiego (m.in. na temat e-sportu, sztucznej inteligencji i granic dozwolonego użytku utworów w Internecie).
Autorka modułów o prawie autorskim w kursie online „Przystanek: TikTok dla biznesu”, podręczniku prawnym dla młodzieży „Apteczka prawna: Lex bez łez” (wyd. PWN) oraz tematycznej audycji radiowej dla studentów Politechniki Gliwickiej „Nieznajomość prawa szkodzi”.
Absolwentka Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, od 10 lat zawodowo związana z wymiarem sprawiedliwości, obecnie z wydziałem cywilnym Sądu Apelacyjnego w Katowicach. Ma również doświadczenie w obsłudze prawnej biznesów online i influencerów. Tworzy kursy internetowe i prowadzi szkolenia z zakresu prawa cywilnego i własności intelektualnej.
Hobbystycznie edukuje w temacie praw autorskich w mediach społecznościowych, działając pod marką PrawoWita. Na swoich profilach społecznościowych podpowiada, jak legalnie tworzyć i promować się w Internecie.

Weronika Modzelewska

Ekspertka marketingu, specjalistka od mediów społecznościowych i wideo marketingu. Autorka szkoleń, kursów i programów grupowych z zakresu marketingu online.
W sieci działa jako Przystanek Internet. Na swoich profilach społecznościowych uczy o marketingu i biznesie w prostym języku. Współpracuje z markami zarówno od strony firmy jak i influencera (na swoim koncie na Instagramie gromadzi ponad 67k osób).
fot: Justyna Kocur-Czarny

Termin i Miejsce

Termin:
21 maja 2024
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 790 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 10 maja
  • 890 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 11 maja

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 14 maja 2024 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
01-747 Warszawa, ul. Jerzego Ficowskiego 15, III piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu:

Wyrażam zgodę na dostarczanie mi drogą elektroniczną informacji o rabatach, promocjach i aktualnej ofercie oraz materiałów marketingowo-informacyjnych przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.:



Zgoda może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem działań, które wykonano na podstawie zgody przed jej odwołaniem.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659, adres: ul. Jerzego Ficowskiego 15, 01-747 Warszawa, tel.: 506178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl, e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15. Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz zawarcia umowy o udział w szkoleniu, realizacji tej umowy i jej rozliczenia, a także w celu prowadzenia kontaktu oraz w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych. Wysyłka materiałów marketingowych z wykorzystaniem podanych kanałów komunikacji odbywa się na podstawie dodatkowej zgody wyrażonej na podstawie przepisów szczególnych dot. e-prywatności. Dane mogą być również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe udostępniane będą wyłącznie podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w tym patronom i sponsorom. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.