szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

20
marca
2024

CHATGPT I SZTUCZNA INTELIGENCJA W SŁUŻBIE TWOJEGO BIZNESU

koordynator: Marta Jurkiewicz

ChatGPT i obrazy generowane komputerowo przestały być tylko futurystyczną ciekawostką. To już nie cyfrowa zabawka, a potężne narzędzie biznesowe, z którego można skorzystać w różnych sferach swojej działalności, nie tylko tej internetowej. Algorytmy sztucznej inteligencji mogą wspomóc przedsiębiorcę przy tworzeniu prezentacji czy treści na media społecznościowe, pisaniu ofert, tworzeniu strategii marketingowych, obsłudze klienta i w wielu innych sferach. Praktyczne zastosowania ChatGPT i innych generatorów mnożą się z dnia na dzień, coraz więcej więcej osób wykorzystuje je w swojej pracy. Oszczędzają czas i pieniądze, pod warunkiem, że wie się, jak ich poprawnie używać, jakie niebezpieczeństwa mogą się z tym wiązać i jak ich uniknąć.

Warto poznać również ryzyka prawne związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji w biznesie, aby działać nie tylko skutecznie, ale przede wszystkim zgodnie z prawem i w ramach obowiązujących przepisów. Dlatego też program szkolenia został wzbogacony o zagadnienia prawa autorskiego, ochrony danych osobowych i prawa zobowiązań.

Dla kogo szkolenie? Program tego szkolenia obejmuje wiedzę, która przyda się:
- przedstawicielom kadry zarządzającej, którzy chcieliby poznać nowe narzędzia pomocne przy rozwijaniu swoich firm i dowiedzieć się, jak można zaprząc ChatGPT do pracy w ich interesie i zadbać o bezpieczne środowisko prawne takiego działania;
- osobom, które mogą wykorzystać AI jako pomocne narzędzie w swojej pracy twórczej – social media managerom, social media specialistom, twórcom treści, copywriterom, marketerom.

Szkolenie poprowadzą: Weronika Modzelewska oraz dr Karina Kunc-Urbańczyk

Czas trwania szkolenia od 10.00 do ok. 15.00

Część I: Technologia i biznes

  1. Wprowadzenie do ChatGPT
    • Czym jest ChatGPT i do czego służy?
    • Główne zalety i ograniczenia
    • Jak rozpocząć korzystanie z ChatGPT?
    • Podstawowe funkcje bota
  2. Jak zaoszczędzić czas z ChatGPT?
    • Tworzenie postów na social media
    • Automatyzacja obsługi klienta
    • Pisanie tekstów na stronę www
    • Marketing Manager
    • Pozycjonowanie
    • Materiały na Youtube
    • Projektowanie ofert
  3. Zaawansowane funkcje i możliwości użycia ChatGPT
    • Pisanie umów
    • Własne chatboty
    • Gra tekstowa
  4. Jak zautomatyzować pracę dzięki AI?
    • Tworzenie tekstów sprzedażowych
    • Zaawansowane grafiki
    • Atrakcyjne prezentacje ze slajdami
    • Scenariusze treści długożyjących
    • Usprawnienie tworzenia lejków sprzedażowych
Część II: Prawo
  1. Zagadnienia prawne – czy to legalne i na jakie przepisy trzeba zwrócić uwagę, korzystając z takich rozwiązań
    • Ustawy, rozporządzenia i akty prawne regulujące kwestie sztucznej inteligencji
    • Prawo europejskie a sztuczna inteligencja
    • Regulaminy aplikacji opartych na sztucznej inteligencji
  2. Sztuczna inteligencja a prawo autorskie
    • Kto ma prawa do tekstu wygenerowanego przez CzatGPT?
    • Czy można wykorzystywać takie treści komercyjnie?
    • Czy można używać treści wygenerowanych przez innych?
    • Tworzenie identyfikacji wizualnej i logo przy pomocy sztucznej inteligencji
    • Wspieranie się treściami wygenerowanymi we własnej pracy twórczej.
  3. Korzystanie z AI przy realizacji umów
    • Odpowiedzialność za należyte wykonanie umowy
    • Przydatne klauzule umowne z tym związane
    • Zapewnienie poufności danych
    • Czy AI może zastąpić prawnika – czyli o generowaniu umów i regulaminów
  4. Inne ryzyka prawne, jakie mogą się wiązać z korzystaniem z AI
    • Odpowiedzialność za błędy
    • Naruszenie praw autorskich twórców dzieł, którymi karmiono AI
    • Ochrona znaków towarowych
    • AI a RODO i zautomatyzowane przetwarzanie danych

Karina Kunc-Urbańczyk

Specjalistka w dziedzinie prawnych aspektów social media marketingu, prelegentka międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji naukowych, autorka publikacji z dziedziny prawa autorskiego i prawa sztucznej inteligencji (ORCID nr 0000-0002-7713-5822). Konsultantka merytoryczna Raportu Ministerstwa Cyfryzacji “Rekomendacje w zakresie zastosowania sztucznej inteligencji w sądownictwie i prokuraturze” z 2024 r.; współautorka podręcznika “Apteczka prawna - Lex bez łez” oraz wielu kursów internetowych. Prowadzi szkolenia, wykłady i webinary o tematyce prawnej, a także hobbystycznie popularyzuje wiedzę prawniczą w mediach społecznościowych. Od ponad 10 lat pracuje w wymiarze sprawiedliwości (wydziały cywilne i gospodarcze sądów rejonowych i okręgowych), obecnie orzeka w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach. Ma także doświadczenie w obsłudze prawnej biznesów online i influencerów.

Weronika Modzelewska

od ponad 8 lat pracuje w branży marketingu i social mediów - jako specjalista e-commerce, marketingowiec i szkoleniowiec. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera zarówno klientów korporacyjnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz jednoosobowe działalności gospodarcze. Zapewnia wsparcie promocyjne i strategiczne dla managerów, działów marketingu, specjalistów ds. social mediów, freelancerów, influencerów i wszystkich osób, którym zależy na rozwoju swojego biznesu. W ciągu ostatniego roku przeszkoliła ponad 11 tysięcy osób, w tym zarówno przedstawicieli sektora prywatnego, jak i organizacji publicznych oraz uniwersytetów.
W obszarze szkoleń współpracuje między innymi z Polską Fundacją Przedsiębiorczości. Szkoliła takie firmy jak Muzeum Historii Polski, Uniwerystet Ekonomiczny w Krakowie, Makarony Polskie, Milek Design, Bank Spółdzielczy, HR KONO oraz wiele innych.
Jest autorką popularnych treści edukacyjnych: książki „Internet możliwości”, ebooka „Praca w dobie AI” oraz kursów internetowych (m.in. “Przystanek: sztuczna inteligencja”, “Przystanek: Tiktok dla biznesu”. W mediach społecznościowych obserwuje ją ponad 110 tysięcy osób.