szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB
23
stycznia
2024
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W PISANIU I W KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ W PODMIOTACH ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
koordynator: Iwona Nowosielska

- Umiejętność szybkiego tworzenia atrakcyjnych treści przy użyciu narzędzi sztucznej inteligencji (SI) staje się jednym z kluczowych czynników sukcesu w komunikacji administracji publicznej.
- Kto szybciej zrozumie algorytmy i opanuje ich język - zwiększy swoją efektywność, zaoszczędzi swój czas, energię i pieniądze.
- To szkolenia da Ci wszystkie klucze do optymalnego wykorzystania ChataGPT na każdym etapie komu-nikacji, promocji i budowania pozytywnego wizerunku Twojej instytucji.
- Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i Twojej organizacji.
- Szkolenie nie wymaga się żadnego wcześniejszego doświadczenia w zakresie SI.
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:
- Wójtowie, burmistrzowie. prezydenci miast
- Rzecznicy
- Pracownicy administracji rządowej, samorządowej
- Pracownicy biur promocji, biur prasowych i informacyjnych w gminach i miastach
- Autorzy tekstów w wewnętrznym przepływie informacji, tekstów administracyjnych, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych
Czego się nauczysz:
- Zrozumiesz jak działa sztuczna inteligencja, co potrafi, a czego nie potrafi zrobić
- Poznasz wyzwania i ryzyka związane z wykorzystaniem SI w administracji publicznej
- Poznasz listę 30 najważniejszych narzędzi i aplikacji SI, które mogą usprawnić Twoją pracę
- Nauczysz się wykorzystywać SI i Chata GPT na (prawie) każdym etapie Twojej pracy
- Nauczysz się języka „czatowego” i technik formułowania promptów, co pozwoli Ci skutecznie rozmawiać z Chatem GPT.
Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz:
- Specjalista w zakresie mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej.
- Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat (Polska, Francja, Szwajcaria, Bułgaria, Rumunia, Litwa…)
- Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Pentalog (Francja, USA).
- Klienci w Polsce m. in. PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Pepsi-Cola, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska…
- Z wykształcenia: dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu), sowietolog (Studia przed doktoranckie DEA w Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), romanista (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu).
- Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
- Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, założonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej z największych szkół dziennikarstwa w Europie, i Uniwersytet Warszawski.
Czas trwania szkolenia: od 09:00 do ok. godz. 14:00
Moduł 1
Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
- Co zmieniły w nas smartfony, media społecznościowe i ChatGPT
- Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
- Social media dziś: drugie życie Linkedina, Facebook dla starszych, a TikTok dla Zetek?
- Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
- Wojna o newsy: influencerzy przejmują stery od dziennikarzy
- Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności.
7 sprawdzonych technik, by skutecznie pisać i komunikować w administracji publicznej
- Jak wykorzystać storytelling, by komunikować w ciekawy sposób i bardziej zaangażować odbiorców
- Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
- Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu lub notatki prasowej
- Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
- Czy popełniasz te błędy?
3 najskuteczniejsze formuły copywriterskie opartych na psychologii, które możesz od razu zastosować na zasadzie kopiuj - wklej
- Copywriting to kluczowa umiejętność w marketingu, promocji i public relations
- Jak pisać językiem korzyści dla odbiorcy
- Techniki hipnotycznego copywritingu, które przyciągną uwagę i uatrakcyjnią Twoje teksty
- Jak pisać skuteczne Call To Action
- Gotowe formuły copywriterskie do zastosowania od razu
- Pracuj z ChatemGPT na bazie gotowych formuł copywriterskich. Rezultat Cię zaskoczy.
Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?
- Czym jest, a czym nie jest sztuczna inteligencja
- Szał na chatboty: Microsoft ma Bing Chat, Google Barda, a Open AI - Chata GPT
- Ograniczenia ChataGPT: Chat GPT może kłamać i „halucynować”
- 10 rzeczy, których SI (jeszcze) nie potrafi zrobić
- Tylko nie mów mojemu szefowi, że korzystam z ChataGPT!
- Komu SI zabierze pracę?
25 rzeczy, które sztuczna inteligencja i ChatGPT mogą zrobić dla Ciebie
- Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 16 godz. tygodniowo
- ChatGPT pomoże Ci na każdym etapie procesu tworzenia treści i komunikacji w Twojej instytucji
- Jak wykorzystać SI w marketingu, promocji i komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i w mediach społecznościowych: zleć SI pisanie tekstów, wpisów w social media, maili, streszczenia raportów, książek i PDF-ów, tworzenie tekstów wystąpień publicznych, prezentacji i wideo i wiele innych rzeczy.
20 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w komunikacji, promocji i marketingu w admi-nistracji publicznej
- Narzędzia SI, które pomogą Ci na każdym etapie Twojej pracy
- Generatory tekstów i pomysłów - piszą zdania, akapity, tytuły, wpisy w social media i całe artykuły
- Te aplikacje napiszą Ci scenariusz filmików na YouTube i 3TikToka, scena po scenie
- Generatory obrazów i aplikacje, które przyśpieszą i usprawnią obróbkę zdjęć
- Rynek aplikacji dla Chrome, Binga i Chat GPT jest dziś jak rynek aplikacji dla smartfonów.
Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź
- Komunikacja z Chatem GPT oparta na promptach, tzn. poleceniach
- 6 rodzajów promptów
- 12 zasad jak rozmawiać z Chatem GPT
- Metoda AKTIF na prompt idealny
- 30 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.
Podsumowanie i Q&A
Krzysztof Urbanowicz

Trener i konsultant AI, specjalizujący się w generatywnej sztucznej inteligencji, ChatGPT, mediach, dziennikarstwie, komunikacji i marketingu cyfrowym.
- Od ponad 20 lat wspiera firmy, organizacje i instytucje jako trener, konsultant i strateg.
- Założyciel Urbanowicz AI Academy.
- Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare (obecnie Pentalog – Francja/USA).
- Były dyrektor i wykładowca Europejskiego Studium Dziennikarstwa – wspólnego projektu Uniwersytetu Warszawskiego i prestiżowej ESJ Lille.
- Dziennikarz z wykształcenia i zawodu, karierę zaczynał w mediach francuskich: Le Figaro, Le Quotidien de Paris, radio RFI.