szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

18
stycznia
2024

JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATA GPT W ZARZĄDZANIU (FIRMY, ORGANIZACJE, INSTYTUCJE, ADMINISTRACJA)

koordynator: Iwona Nowosielska

Dla kogo skierowane jest szkolenie

  • Menedżerowie na wszystkich szczeblach zarządzania, którzy chcą zrozumieć i efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję (SI) w swojej pracy
  • Przyszli menedżerowie
  • Product Manager, Project Manager, Account Manager, Brand Manager
  • Liderzy projektów, którzy chcą zastosować SI do poprawy efektywności swoich zespołów
  • Specjaliści ds. HR, którzy chcą wykorzystać SI do optymalizacji procesów rekrutacji i zarządzania talentami
  • Specjaliści ds. marketingu i sprzedaży, którzy chcą wykorzystać SI do personalizacji oferty, analizy sentymentu, prognozowania trendów i optymalizacji kampanii reklamowych
  • Analitycy biznesowi, którzy chcą wykorzystać SI do analizy i prognozowania danych
  • Specjaliści z zakresu komunikacji, promocji i public relations
  • Specjaliści z zakresu social media i content marketing
  • Wszystkie osoby należące do kadry zarządzającej, które chcą zrozumieć, jak SI może wpłynąć na ich pracę i ich przyszłość w organizacji.
Idea szkolenia
  • W świecie cyfrowym, efektywne wykorzystanie sztucznej inteligencji (SI) i Chata GPT jest kluczem do sukcesu. Nasze szkolenie pozwoli Ci zrozumieć, jak te narzędzia mogą zrewolucjonizować Twój styl zarządzania i jak mogą Ci pomów zaoszczędzić czas, energię i pieniądze.
  • Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego menedżerowie są tak zainteresowani SI, jakie są jej ograniczenia i jakie stawia wyzwania w organizacji. Odkryjesz 50 konkretnych zastosowań SI dla liderów i menedżerów.
  • Poznasz 45 narzędzi i aplikacji SI, które ułatwią Ci każdy etap pracy. Nauczysz się skutecznie rozmawiać z Chatem GPT i formułować precyzyjne polecenia.
  • Dołącz do nas i odkryj, jak sztuczna inteligencja może zmienić Twoją pracę i jakie korzyści przyniosą dla Ciebie i dla Twojej organizacji.
  • Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i dla Twojej firmy, instytucji lub urzędu.
Korzyści dla firmy lub instytucji
  • Zwiększona efektywność: Sztuczna inteligencja i ChatGPT mogą automatyzować wiele zadań, zwiększając efektywność i produktywność pracowników.
  • Obniżenie kosztów funkcjonowania firmy, optymalizacja czasu i zasobów: Szkolenie pozwoli pracownikom firmy zaoszczędzić czas, dzięki poznaniu nowych technik i narzędzi SI. To umożliwi skoncentrowanie się na innych strategicznych i kreatywnych działaniach i na lepszym wykorzystaniu zasobów firmy, która zyska na konkurencyjności.
  • Innowacyjne zarządzanie: SI oferuje nowe narzędzia do zarządzania, które mogą zrewolucjonizować sposób zarządzania firmą.
  • Lepsza komunikacja: Narzędzia SI mogą poprawić komunikację w firmie, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną.
  • Podniesienie jakości obsługi klienta: Dzięki wykorzystaniu SI w komunikacji z klientami, firma może zapewnić szybsze i bardziej precyzyjne odpowiedzi.
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi: SI oferuje firmie narzędzia, które mogą usprawnić procesy HR, takie jak rekrutacja, onboarding czy zarządzanie konfliktami.
  • Przewaga konkurencyjna: Wykorzystanie sztucznej inteligencji i Chatu GPT w marketingu pozwoli firmie zyskać przewagę konkurencyjną na rynku.
  • Innowacyjność i konkurencyjność: Wykorzystanie Chata GPT jako narzędzia komunikacyjnego wprowadzi firmę w obszar sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii. To wzmocni wizerunek firmy jako innowacyjnej i dostosowanej do dynamicznie zmieniającego się środowiska biznesowego.
Korzyści dla uczestników
  • Zdobycie nowych umiejętności: Szkolenie umożliwi uczestnikom szkolenia na zdobycie nowych umiejętności z zakresu wykorzystania SI i Chata GPT w zarządzaniu. Ta wiedza będzie wartościowym atutem dla ich kariery zawodowej.
  • Zdolność do tworzenia skutecznych promptów: Uczestnicy nauczą się, jak tworzyć skuteczne polecenia dla Chata GPT, co pozwoli im uzyskiwać bardziej precyzyjne i merytoryczne odpowiedzi.
  • Efektywniejsza praca: Dzięki szkoleniu, uczestnicy szkolenia będą mogli łatwiej ograniczyć ilość mozolnych, powtarzalnych zadań i zyskać czas na realizowanie kreatywnych pomysłów i zdobywanie nowych klientów.
  • Zwiększenie kreatywności: Szkolenie może pomóc uczestnikom szkolenia rozwijać swoją kreatywność w zakresie tworzenia treści, komunikacji i kierowania ludźmi. Nauczą się, jak wykorzystać Chata GPT jako narzędzie wspomagające, które może dostarczyć inspiracji i pomysłów.
  • Zwiększenie wszechstronności: Uczestnictwo w szkoleniu pozwoli na zdobycie umiejętności korzystania z Chata GPT w różnych kontekstach. Będą mogli wykorzystać te umiejętności w komunikacji z klientami, tworzeniu treści marketingowych czy obsłudze mediów społecznościowych.
  • Zrozumienie ograniczeń SI: Uczestnicy dowiedzą się, czego SI (jeszcze) nie potrafi zrobić, co pomoże im unikać błędów i nieporozumień.
  • Podniesienie wartości zawodowej: Zdobycie umiejętności korzystania z Chata GPT i wykorzystywania sztucznej inteligencji w zarządzaniu i w komunikacji biznesowej podniesie wartość zawodową uczestników.
Metody szkoleniowe
  • Wykład teoretyczny
  • Dyskusje grupowe
  • Sondy i quizy
  • Ćwiczenia praktyczne
Prowadzący: Krzysztof Urbanowicz
  • Specjalista w zakresie sztucznej inteligencji i ChataGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji, copywritingu i storytellingu, marketingu i transformacji cyfrowej.
  • Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat (Polska, Francja, Szwajcaria, Bułgaria, Rumunia, Litwa…)
  • Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Pentalog (Francja, USA).
  • Klienci w Polsce (+800) m. in. Zamek Królewski, PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, PKO BP, TPSA i Orange, Unilever, Orange, Nestlé, Pepsi-Cola, Diageo - Smirnoff Black, Jeronimo Martins Polska…
  • Z wykształcenia: dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu), sowietolog (Studia przed doktoranckie DEA w Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), romanista (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu).
  • Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
  • Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, założonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej z największych szkół dziennikarstwa w Europie, i Uniwersytet Warszawski.

Czas trwania szkolenia od 9:00 do 14:00

Moduł 1
Nowa gorączka złota. Dlaczego wszyscy chcą dziś mieć sztuczną inteligencję?

  • Czym jest sztuczna inteligencja (SI)
  • Szał na chatboty: Microsoft ma Bing Chata, Google Barda, a Open Ai - Chata GPT
  • Ograniczenia Chata GPT: 10 rzeczy, których SI (jeszcze) nie potrafi zrobić
  • Czy Chat GPT może kłamać, mylić się i „halucynować”?
  • Jak SI zmieni świat pracy i zarządzanie firmą
  • Jakie będą korzyści, wyzwania i ryzyka zw. z wdrożeniem SI dla kadry zarządzającej
Moduł 2
50 rzeczy, które SI i Chat GPT mogą zrobić dla liderów i menedżerów
  • Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 16 godz. tygodniowo
  • Jak zapewnić Chatowi GPT dostęp do aktualnych informacji i ominąć jego ograniczenia
  • SI w oszczędzaniu kosztów (automatyzacja, optymalizacja procesów, komunikacja…)
  • SI w zarządzaniu (planowanie, organizowanie, zarządzanie projektami, planowanie, analiza danych…)
  • SI w zarządzaniu zasobami ludzkimi (rekrutacja, onboarding, ocena wydajności, zarządzanie konfliktami, analiza feedbacku od pracowników…)
  • SI w marketingu i sprzedaży (tworzenie strategii marketingowej, wsparcie sprzedaży, KPI, SWOT…)
  • SI w zwiększeniu produktywności (automatyczne odpowiedzi, generowanie raportów i analiza danych, analiza nastrojów i opinii klientów…)
  • SI w komunikacji (brainstorming, Content Marketing, Business Storytelling, SEO, grafika, audio i wideo…)
  • SI w pisaniu tekstów i prezentacji (artykuły, komunikaty prasowe, wpisy w social media, e-maile, teksty wykładów na konferencje, wystąpień publicznych i prezentacji Power Point…)
Moduł 3
45 najlepszych narzędzi i aplikacji SI do wykorzystania w zarządzaniu
  • Narzędzia SI, które pomogą Ci na każdym etapie Twojej pracy
  • Generatory tekstów i pomysłów - piszą zdania, akapity, tytuły, wpisy w social media i całe artykuły
  • Te aplikacje pomogą Ci w zarządzaniu zasobami ludzkimi, w marketingu i w sprzedaży
  • Generatory text to voice, text to image, text to video
  • Rynek aplikacji dla Chrome, Binga i Chat GPT jest dziś jak rynek aplikacji dla smartfonów
  • Wtyczki są najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się Chatowi GPT. Skorzystaj z nich już teraz!
  • 7 wtyczek Chata GPT dla menedżerów.
Moduł 4
Odkryj niesamowite możliwości Chata GPT
  • Aż 92% menedżerów nie potrafi wykorzystać możliwości Chata GPT
  • Czym jest, a czym nie jest Chat GPT
  • 20 funkcji, jakie oferuje Chat GPT. Niektóre Cię zaskoczą
  • Zalety i słabości Chata GPT
  • 5 błędów, które popełniasz z Chatem GPT i jak je naprawić.
Moduł 5
Jak rozmawiać z chatem GPT: im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź
  • Komunikacja z Chatem GPT oparta na promptach, tzn. poleceniach
  • Co to jest Prompt Engeneering
  • Im bardziej szczegółowy będzie Twój prompt, tym bardziej szczegółowa będzie odpowiedź
  • 6 rodzajów promptów
  • 12 zasad jak rozmawiać z Chatem GPT
  • Metoda AKTIF na prompt idealny
  • 50 gotowych wzorów promptów dla menedżerów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.
Ćwiczenia
Dyskusja i podsumowanie szkolenia

Krzysztof Urbanowicz

Trener i konsultant AI, specjalizujący się w generatywnej sztucznej inteligencji, ChatGPT, mediach, dziennikarstwie, komunikacji i marketingu cyfrowym.

  • Od ponad 20 lat wspiera firmy, organizacje i instytucje jako trener, konsultant i strateg.
  • Założyciel Urbanowicz AI Academy.
  • Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare (obecnie Pentalog – Francja/USA).
  • Były dyrektor i wykładowca Europejskiego Studium Dziennikarstwa – wspólnego projektu Uniwersytetu Warszawskiego i prestiżowej ESJ Lille.
  • Dziennikarz z wykształcenia i zawodu, karierę zaczynał w mediach francuskich: Le Figaro, Le Quotidien de Paris, radio RFI.