szkolenie on-line

18
stycznia
2022

EXCEL W MARKETINGU

koordynator: Iwona Nowosielska

W CPI SZKOLIMY ON-LINE więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Pracując z różnego rodzaju danymi w Excelu często potrzebujemy różnych narzędzi, aby dokonać odpowiedniej analizy tych danych. Na tym szkoleniu poznasz narzędzia, które przydają się przy analizie danych marketingowych. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatowej, dzięki czemu będziesz mógł od razu przećwiczyć omawiane zagadnienia, a także zadać dodatkowe pytania.

Dla kogo jest przeznaczone szkolenie
Szkolenie „Excel w marketingu” przeznaczone jest dla wszystkich osób, które zajmują się na co dzień analizą danych marketingowych i chcą poznać narzędzia Excela, dzięki którym ta analiza może być szybsza, sprawniejsza, bardziej efektywna. Aby uczestniczyć w szkoleniu wystarczy znajomość Excela na poziomie podstawowym. Zapraszamy również osoby znające program na poziomie średniozaawansowanym, które chcę ugruntować swoją wiedzę i skierować ją na wykorzystanie narzędzi w pracy z danymi marketingowymi.

Szkolenie przeprowadzi: Anna Sławińska
Trener szkoleń komputerowych z ponad 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi programu Excel na każdym poziomie zaawansowania. Do tej pory przeprowadziła ponad 7500 godzin szkoleń dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Jest również autorką wielu skryptów szkoleniowych. Excel nie ma przed nią tajemnic, czym chętnie dzieli się z uczestnikami szkoleń.

Czas trwania szkolenia od 09:00 do 17:00

Program:

  1. Przegląd najważniejszych funkcji Excela:
    • Funkcje logiczne.
    • Funkcje statystyczne.
    • Funkcje matematyczne.
    • Funkcje daty/godziny.
    • Funkcje wyszukiwania.
    • Funkcje tekstowe.
  2. Formatowanie warunkowe:
    • Reguły wyróżniania komórek.
    • Wyróżnianie kolorem całych wierszy.
    • Tworzenie własnych formuł dla formatowania warunkowego.
  3. Praca z tabelami:
    • Tworzenie tabel.
    • Formatowanie tabel.
    • Automatyczna aktualizacja tabel.
    • Tworzenie formuł w tabelach.
  4. Narzędzia wspierające analizę danych marketingowych:
    • Sortowanie i filtrowanie.
    • Fragmentatory.
    • Arkusz prognozy.
    • Tabele przestawne.
    • Wykresy przestawne.
  5. Prezentacja danych marketingowych na wykresie:
    • Dobór typu wykresu do danych.
    • Wstawianie wykresu.
    • Modyfikowanie danych na wykresie i formatowanie wykresu.