7
marca
2024
JAK WYKORZYSTAĆ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ I CHATGPT W PISANIU ARTYKUŁÓW I WPISÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
koordynator: Iwona Nowosielska
Idea szkolenia
- Odkryj potencjał sztucznej inteligencji (SI) i ChatGPT w tworzeniu angażujących artykułów, informacji prasowych i wpisów do mediów społecznościowych.
- Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję zdobyć wiedzę na temat tego, czym jest SI i ChatGPT, jak działają i jakie są ich zastosowania w tworzeniu tematów, w procesie pisania, w copywritingu i w komunikacji.
- Poznają najskuteczniejsze i sprawdzone techniki, które wzbogacą ich umiejętności komunikacji i warsztat dziennikarski, pomogą im pisać prosto, krótko i zwięźle artykuły, dynamiczne leady oraz magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika.
- Uczestnicy będą też mieli możliwość poznania technik tworzenia promptów, czyli formułowania poleceń dla ChatGPT, dzięki którym unikną błędów i uzyskają odpowiedzi na wysokim poziomie merytorycznym.
- Zatrudnij sztuczną inteligencję do pracy, będziesz zaskoczony tym co potrafi zrobić dla Ciebie i dla Twojej firmy!
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie
- Specjaliści ds. komunikacji, promocji, marketingu i public relations w firmach urzędach, instytucjach i organizacjach
- Specjaliści ds. social media i content marketingu
- Dziennikarze, copywriterzy, blogerzy
- Twórcy treści wideo
- Autorzy artykułów PR, SEO, informacji prasowych, newsletterów i postów w mediach społecznościowych
Dlaczego warto?
- Szkolenie będzie prowadzone przez znanego eksperta w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, komunikacji i marketingu cyfrowego (+600 firm, +200 mediów, +100 instytucji)
- Konkretne i aktualne przykłady, eksperckie techniki i tricki, praktyczne rozwiązania kopiuj-wklej
- Poprzednie webinary i szkolenia były bardzo wysoko oceniane przez uczestników z całej Polski.
Korzyści dla uczestników
- Oszczędność czasu i efektywność: Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i ChatGPT uczestnicy nauczą się, jak skrócić czas tworzenia treści, a jednocześnie zwiększyć ich jakość. Automatyzacja pisania artykułów i wpisów w mediach społecznościowych pozwoli zaoszczędzić nawet do 2 godzin dziennie, dzięki czemu można poświęcić więcej czasu na inne zadania.
- Zróżnicowanie treści: Szkolenie pozwoli uczestnikom odkryć różnorodność możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie pisania. Od generowania pomysłów, planów tekstów, pisania tekstów, poprzez tworzenie grafik i prezentacji, aż po spersonalizowane wiadomości e-mail czy scenariusze materiałów wideo.
- Doskonała współpraca z ChatGPT: Szkolenie pokaże uczestnikom, jak skutecznie komunikować się z ChatGPT, aby uzyskać pożądane efekty. Opanowanie technik wykorzystywania promptów oraz nauka nowego języka interakcji z ChatGPT umożliwi tworzenie treści dostosowanych do konkretnych potrzeb i celów.
- Tworzenie atrakcyjnych treści: Dzięki zastosowaniu eksperckich technik zaprezentowanych na szkoleniu, uczestnicy nauczą się, jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie we współpracy z super-asystentem jakim stanie się ChatGPT. Poznają sprawdzone metody dziennikarzy, copywriterów oraz specjalistów od social media.
- Rozwój osobisty i zawodowy: Udział w szkoleniu umożliwi uczestnikom zdobycie nowych umiejętności w obszarze wykorzystywania sztucznej inteligencji. Ta wiedza i nowa umiejętność, jaką jest zaawansowana technika współpracy z ChatGPT, nie tylko zwiększy efektywność ich pracy, ale także przyczyni się do rozwoju ich kariery.
Korzyści dla firmy lub instytucji
- Obniżenie kosztów funkcjonowania firmy: Szkolenie pozwoli uczestnikom zaoszczędzić czas, dzięki poznaniu nowych technik brainstormingu, pisania i automatyzacji procesów tworzenia treści. To umożliwi skoncentrowanie się na innych strategicznych i kreatywnych działaniach i na lepszym wykorzystaniu zasobów firmy, która zyska na konkurencyjności.
- Zwiększenie efektywności pracy: Pracownicy firmy po ukończeniu szkolenia będą w stanie tworzyć treści szybciej i bardziej efektywnie dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i ChatGPT. To przełoży się na większą produktywność zespołu i możliwość generowania większej ilości treści w krótszym czasie.
- Wyższa jakość treści: Dzięki nowym umiejętnościom zdobytym na szkoleniu, pracownicy będą w stanie tworzyć treści o wyższej jakości i bardziej dostosowane do kręgów zainteresowania czytelników. To pozwoli autorom zwiększyć szanse na bycie zauważonym i czytanym.
- Wzrost zaangażowania i interakcji z klientami: Tworzenie spersonalizowanych treści za pomocą ChatGPT może zwiększyć zaangażowanie klientów i interakcję z nimi. Treści dostosowane do indywidualnych potrzeb czytelników mogą przekonać ich do dłuższego pozostawania na stronie firmy lub do zaangażowania się w dialog na mediach społecznościowych.
- Dostosowanie treści do różnych kanałów i grup odbiorczych: Po ukończeniu szkolenia, pracownicy będą potrafili wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia treści dostosowanych do specyfiki różnych platform i grup odbiorczych. To pozwoli firmie skuteczniej dotrzeć do swoich klientów i wzmocnić swoją obecność na różnych mediach społecznościowych.
- Szybka reakcja na trendy i zdarzenia: Dzięki umiejętności korzystania z ChatGPT do generowania treści w czasie rzeczywistym, firma będzie mogła szybko reagować na bieżące trendy, wydarzenia branżowe czy aktualności. To umożliwi dostarczanie świeżych treści, które przyciągną uwagę odbiorców.
- Lepsza optymalizacja treści pod kątem SEO: Szkolenie pomoże pracownikom zrozumieć, jak skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję do optymalizacji treści pod kątem SEO. Poznanie technik generowania treści z uwzględnieniem odpowiednich słów kluczowych przyczyni się do poprawy widoczności firmy w wynikach wyszukiwania.
Metody szkoleniowe
- Wykład teoretyczny
- Ćwiczenia
- Gra edukacyjna, sondy i quizy
- Dyskusje grupowe.
Prowadzący: Krzysztof Urbanowicz - specjalista w zakresie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów, komunikacji, marketingu i transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, coachem, prelegentem i trenerem od ponad 20 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii.
Czas trwania szkolenia od 9:00 do ok. godz. 14:00
Moduł 1
Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
- Nawyki czytelnicze zmieniły się pod wpływem smartfonów i mediów społecznościowych
- Ludzie najczęściej czytają tylko same tytuły, rzadziej leady i śródtytuły artykułów…
- …ale te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
- Jak konsumują treści różne grupy docelowe: kobiety, mężczyźni, młodzi, seniorzy…
- Co Polacy najbardziej cenią w Facebooku, Instagramie, Linkedinie, X (Twitter), Tiktoku i YouTube
- Wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności
30 rzeczy, które SI i ChatGPT mogą zrobić, by uatrakcyjnić artykuły, informacje prasowe i wpisy w mediach społecznościowych
- Dzięki SI możesz zaoszczędzić nawet 2 godz. dziennie
- Zleć SI pisanie artykułów, wpisów w social media, tekstów do newslettera, tworzenie prezentacji i grafik, materiałów wideo i wiele innych rzeczy
- Zastosowanie SI w copywritingu i storytellingu
- Generowanie spersonalizowanych i atrakcyjnych wiadomości e-mail
- Tworzenie grafik 3D, zdjęć i innych ilustracji za pomocą SI
- Jak skutecznie przeprowadzić burzę mózgów z ChatGPT, by wygenerować dziesiątki pomysłów
- Wykorzystaj ChatGPT do optymalizacji treści pod kątem SEO.
Odkryj niesamowite możliwości ChatGPT i stwórz swojego własnego super-asystenta
- ChatGPT podpowie Ci jak konkretnie pisać krótko, zwięźle i ciekawie
- Każdy chatbot jest inny. Co ChatGPT i 3 inne chatboty mogą zrobić dla Ciebie
- 10 rzeczy, których ChatGPT nie potrafi robić, albo robi źle
- 20 funkcji, jakie oferuje ChatGPT. Niektóre Cię zaskoczą
- Jak zapewnić ChatGPT dostęp do aktualnych informacji i ominąć jego ograniczenia
- 12 błędów, które popełniasz z ChatGPT i jak je naprawić
- Jak zrobić z ChatGPT super-asystenta w tworzeniu treści.
Najlepsze techniki i tricki ekspertów, by optymalnie wykorzystać ChatGPT
- Komunikacja z ChatGPT oparta na promptach, tzn. poleceniach
- Im lepszy prompt, tym lepsza odpowiedź
- 6 rodzajów promptów. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada w danej sytuacji
- 12 zasad jak rozmawiać z ChatGPT. To nowy język, którego trzeba się nauczyć
- Metoda AKTIF na prompt idealny
- Jak napisać cały artykuł lub informację prasową we współpracy z ChatGPT, etap po etapie
- 30 gotowych wzorów promptów do zastosowania od razu na zasadzie kopiuj-wklej.
12 najskuteczniejszych technik i tricków jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie używając ChatGPT
- Sprawdzone techniki dziennikarzy, copywriterów, specjalistów od social media i SEO
- Technika kątów jest kluczowa, bo pozwala trafić precyzyjnie w kręgi zainteresowania czytelników
- Te techniki dziennikarstwa wizualnego, hipnotycznego copywritingu i storytellingu uatrakcyjnią Twoje artykuły, wpisy i zajawki w mediach społecznościowych
- Zaplanuj swój tekst krok po kroku: 3 plany artykułów i informacji prasowych na każdą okazję
- Jak pisać dynamiczne leady, które zachęcą do przeczytania artykułu
- Jak tworzyć magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika
- 5 sposobów na tworzenie większej ilości treści w krótszym czasie
- Optymalizacji treści przy użyciu ChatGPT.
Dyskusja i podsumowanie szkolenia
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).