23
maja
2018
GOOGLE DAY CO KAŻDY E-MARKETER POWINIEN WIEDZIEĆ O NARZĘDZIACH GOOGLE?
koordynator: Iwona Brokowska Duda

Cel
- Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
- Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
- Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
- Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm
Korzyści dla uczestników:
- wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
- tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
- Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji
- kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż
Metodologia
- Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.
- Prezentacja i demonstracja narzędzi Google
- Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe
Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski
Program
1. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera- przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
- interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
- ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
- niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]
- zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords
- interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
- strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
- narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
- pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!
- jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?
- monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
- reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?
- koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
- Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a
- pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa)
- Google Mobile – jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob
- Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
- Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
- Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
- Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?
- pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?
RAMOWY HARMONOGRAM:
09:30 – kawa na początek dnia
10:00 – rozpoczęcie zajęć
12:00 – przerwa na lunch
12:30 – kontynuacja zajęć
14:30 – przerwa na kawę
14:50 – kontynuacja zajęć
16:00 – zakończenie warsztatów, wręczenie Certyfikatów
Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta - od 20 lat w branży e-marketingu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży online. Redaktor Prowadzący branżowego "Magazynu Online Marketing". Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca SGH i AGH oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.