3
grudnia
2024
ZASTOSOWANIE CHATGPT W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
12 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska
Cele:
- Zdobycie wiedzy w jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji i w jaki sposób mogą wspomóc pracę organu administracji publicznej,
- Pokazanie w jaki sposób ChatGPT może pomóc zautomatyzować pracę,
- Pokazanie praktycznych zastosowań ChatGPT i innych generatorów.
Grupa docelowa:
- Kadra zarządzająca.
- Osoby chcące wykorzystać AI jako przydatne narzędzie w swojej pracy.
- Pracownicy administracji publicznej.
- Wszyscy zainteresowani tematem.
Szkolenie przeprowadzi: Adam Parysz, Dyplomowany Archiwista, absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Historia, specjalizacja Archiwistyka i Zarządzanie Dokumentacją Współczesną. Czynny Administrator Bezpieczeństwa Informacji oraz Inspektor Ochrony Danych.
Czas trwania szkolenia: od 10:00 do ok. 15:00
- Wprowadzenie do ChatGPT:
- Czym jest ChatGPT?
- Przegląd możliwości i zastosowań ChatGPT
- Zalety i ograniczenia.
- Jak zacząć z ChatGPT?
- Podstawowe funkcje bota.
- Przykłady zastosowań w różnych branżach.
- Integracja ChatGPT z różnymi systemami:
- Popularne platformy wspierające ChatGPT.
- Automatyzacja procesów i tworzenie treści.
- Generowanie treści urzędowych.
- Automatyzacja obsługi klienta.
- Wsparcie procesów.
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pomocą ChatGPT:
- ChatGPT w obszarze administracji publicznej.
- Skuteczne odpowiedzi na pytania i problemy klientów.
- Tworzenie spersonalizowanych odpowiedzi.
- Rozwój umiejętności i kompetencji z zakresu obsługi chatbota.
- Zapoznanie z najlepszymi praktykami.
- Rozwiązywanie problemów i optymalizacja chatbota.
- Wykorzystanie ChatGPT w administracji publicznej:
- Wykorzystanie ChatGPT do obsługi klienta, analizy zapytań oraz opinii klientów.
- Jak ChatGPT może pomóc obniżyć koszty?
- Automatyzacja podejmowania decyzji.
- Tworzenie pism urzędowych.
- Tworzenie umów.
- Tworzenie prezentacji multimedialnych.
- Automatyzacja odpowiedzi na pisma.
- Pisanie maili.
- Wykorzystanie ChatGPT w generowaniu raportów.
- Podsumowanie i dyskusja:
- Wyzwania i możliwości związane z ChatGPT.
- Dyskusja i wymiana doświadczeń.
Adam Parysz
Dyplomowany Archiwista, absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Historia, specjalizacja Archiwistyka i Zarządzanie Dokumentacją Współczesną. Czynny Administrator Bezpieczeństwa Informacji w PNBU „BT” Teresa Buzińska oraz Inspektor Ochrony Danych w Gminie Lądek. Były Specjalista ds. Archiwizacji oraz Kierownik Projektów w ArchiDoc SA. Doświadczenie zawodowe w charakterze archiwisty oraz w kierowaniu projektami archiwizacji dokumentacji. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (3 645h dydaktycznych spędzonych na sali szkoleniowej oraz 4046 przeszkolonych uczestników) z zakresu archiwizacji dokumentacji, systemów teleinformatycznych (w szczególności EPUAP2), prawa archiwalnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz zarządzania dokumentem i podpisem elektronicznym dla wielu instytucji państwowych, samorządowych i firm prywatnych. Udokumentowane przeprowadzenie ponad 230 szkoleń dla wielu instytucji państwowych, prywatnych i samorządowych m.in. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kancelaria Senatu RP, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komenda Główna Policji,, Poczta Polska S.A., Koleje Mazowieckie, CBA, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, Polska Akademia Nauk, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Rzeszowie i w Olsztynie, Urząd Miasta Rzeszowa, Wojewódzka Stacja Sanitarno –Epidemiologiczna w Poznaniu, Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Szpital Zachodni im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, Arcelormittal, ArchiDoc S.A, Sąd Okręgowy w Kielcach oraz Sąd Apelacyjny we Wrocławiu. W zakresie ochrony danych osobowych szkolił m. in. ING Bank Śląski, Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim, Fenice Poland, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie i Podlaski Urząd Wojewódzki. Współpracuje m. in. z Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, Ośrodek Kształcenia Samorządu Terytorialnego im. Waleriana Pańki FRDL, ADEPTS.C., Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE, SUKCES C.R. Edyta Szczerkowska, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Łodzi.
Termin i Miejsce
- Termin:
- 3 grudnia 2024
- Miejsce:
- szkolenie on-line
Koszt
- 690 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 22 listopada
- 790 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 23 listopada
Informacje dodatkowe
Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.
Zapłata i Rezygnacja
Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).
Rezygnacja z udziału po 26 listopada 2024 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.
Biuro Organizacyjne
00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17, Biurowiec North Gate, recepcja XVI piętro,
tel. 506 178 228
e-mail:cpi@cpi.com.pl
e-Doręczenia: AE:PL-55387-14998-DEASJ-15