szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

17
września
2024

ZASTOSOWANIE CHATGPT W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

koordynator: Iwona Nowosielska

Cele:

  • Zdobycie wiedzy w jaki sposób funkcjonują algorytmy sztucznej inteligencji i w jaki sposób mogą wspomóc pracę organu administracji publicznej,
  • Pokazanie w jaki sposób ChatGPT może pomóc zautomatyzować pracę,
  • Pokazanie praktycznych zastosowań ChatGPT i innych generatorów.

Grupa docelowa:

  • Kadra zarządzająca.
  • Osoby chcące wykorzystać AI jako przydatne narzędzie w swojej pracy.
  • Pracownicy administracji publicznej.
  • Wszyscy zainteresowani tematem.

Szkolenie przeprowadzi: Adam Parysz, Dyplomowany Archiwista, absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Historia, specjalizacja Archiwistyka i Zarządzanie Dokumentacją Współczesną. Czynny Administrator Bezpieczeństwa Informacji oraz Inspektor Ochrony Danych.

Czas trwania szkolenia: od 9:00 do ok. 14:00

  1. Wprowadzenie do ChatGPT:
    • Czym jest ChatGPT?
    • Przegląd możliwości i zastosowań ChatGPT
    • Zalety i ograniczenia.
    • Jak zacząć z ChatGPT?
    • Podstawowe funkcje bota.
    • Przykłady zastosowań w różnych branżach.
  2. Integracja ChatGPT z różnymi systemami:
    • Popularne platformy wspierające ChatGPT.
    • Automatyzacja procesów i tworzenie treści.
    • Generowanie treści urzędowych.
    • Automatyzacja obsługi klienta.
    • Wsparcie procesów.
  3. Zarządzanie komunikacją z klientami za pomocą ChatGPT:
    • ChatGPT w obszarze administracji publicznej.
    • Skuteczne odpowiedzi na pytania i problemy klientów.
    • Tworzenie spersonalizowanych odpowiedzi.
    • Rozwój umiejętności i kompetencji z zakresu obsługi chatbota.
    • Zapoznanie z najlepszymi praktykami.
    • Rozwiązywanie problemów i optymalizacja chatbota.
  4. Wykorzystanie ChatGPT w administracji publicznej:
    • Wykorzystanie ChatGPT do obsługi klienta, analizy zapytań oraz opinii klientów.
    • Jak ChatGPT może pomóc obniżyć koszty?
    • Automatyzacja podejmowania decyzji.
    • Tworzenie pism urzędowych.
    • Tworzenie umów.
    • Tworzenie prezentacji multimedialnych.
    • Automatyzacja odpowiedzi na pisma.
    • Pisanie maili.
    • Wykorzystanie ChatGPT w generowaniu raportów.
  5. Podsumowanie i dyskusja:
    • Wyzwania i możliwości związane z ChatGPT.
    • Dyskusja i wymiana doświadczeń.

Adam Parysz

Dyplomowany Archiwista, absolwent Instytutu Historii Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Historia, specjalizacja Archiwistyka i Zarządzanie Dokumentacją Współczesną. Czynny Administrator Bezpieczeństwa Informacji w PNBU „BT” Teresa Buzińska oraz Inspektor Ochrony Danych w Gminie Lądek. Były Specjalista ds. Archiwizacji oraz Kierownik Projektów w ArchiDoc SA. Doświadczenie zawodowe w charakterze archiwisty oraz w kierowaniu projektami archiwizacji dokumentacji. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (3 645h dydaktycznych spędzonych na sali szkoleniowej oraz 4046 przeszkolonych uczestników) z zakresu archiwizacji dokumentacji, systemów teleinformatycznych (w szczególności EPUAP2), prawa archiwalnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz zarządzania dokumentem i podpisem elektronicznym dla wielu instytucji państwowych, samorządowych i firm prywatnych. Udokumentowane przeprowadzenie ponad 230 szkoleń dla wielu instytucji państwowych, prywatnych i samorządowych m.in. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kancelaria Senatu RP, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komenda Główna Policji,, Poczta Polska S.A., Koleje Mazowieckie, CBA, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie, Polska Akademia Nauk, Akademia Górniczo-Hutnicza, Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Rzeszowie i w Olsztynie, Urząd Miasta Rzeszowa, Wojewódzka Stacja Sanitarno –Epidemiologiczna w Poznaniu, Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Szpital Zachodni im. Św. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim, Arcelormittal, ArchiDoc S.A, Sąd Okręgowy w Kielcach oraz Sąd Apelacyjny we Wrocławiu. W zakresie ochrony danych osobowych szkolił m. in. ING Bank Śląski, Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim, Fenice Poland, Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie i Podlaski Urząd Wojewódzki. Współpracuje m. in. z Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze, Ośrodek Kształcenia Samorządu Terytorialnego im. Waleriana Pańki FRDL, ADEPTS.C., Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE, SUKCES C.R. Edyta Szczerkowska, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Łodzi.