2
lutego
2022
REKLAMA W GOOGLE DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM
koordynator: Iwona Nowosielska
W CPI SZKOLIMY ON-LINE
więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się:
- Jak od początku do końca samodzielnie stworzyć kampanię Google Ads.
- Jak pisać chwytliwe teksty reklamowe.
- Jak poprawnie dokonać analizy słów kluczowych.
- Jak zaprojektować kampanię w sieci reklamowej (GDN).
- Jak zoptymalizować kampanię, poznają również wszystkie sekrety które skrywa Google Ads.
- Dowiedzą się czym jest remarketing.
Szkolenie Google Ads skierowane jest przede wszystkim do osób, które chcą zgłębić tajniki samodzielnego prowadzenia kampanii w internecie. Szkolenie polecamy przede wszystkim pracownikom działów marketingu, osobom nadzorującym pracę agencji, właścicielom firm a także wszystkim, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
- Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy.
- Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
- Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
- Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
- Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii.
- Sami szkolimy się stale, aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej. Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych.
- Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie.
Szkolenie poprowadzi: Dorota Kika, Senior SEM Specialist w DevaGroup. Jak sama o sobie pisze: jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
9:00 |
Wstęp do Google Ads:
|
10:30 | Przerwa |
10:40 |
Kończymy pierwszą kampanię Googl eAds:
|
12:10 | Przerwa |
12:30 |
Ulepszenie kampanii Google Ads - rozszerzenia reklam. Kampania w sieci reklamowej (GDN):
|
14:00 | Przerwa |
14:10 |
Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads:
|
15:40 | Sesja pytań i odpowiedzi. |
16:00 | Zakończenie szkolenia. |