szkolenie on-line

2
lutego
2022

REKLAMA W GOOGLE DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM

koordynator: Iwona Nowosielska

W CPI SZKOLIMY ON-LINE więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się:

  • Jak od początku do końca samodzielnie stworzyć kampanię Google Ads.
  • Jak pisać chwytliwe teksty reklamowe.
  • Jak poprawnie dokonać analizy słów kluczowych.
  • Jak zaprojektować kampanię w sieci reklamowej (GDN).
  • Jak zoptymalizować kampanię, poznają również wszystkie sekrety które skrywa Google Ads.
  • Dowiedzą się czym jest remarketing.
oraz jak łączyć konta reklamowe z Google Analytics.

Szkolenie Google Ads skierowane jest przede wszystkim do osób, które chcą zgłębić tajniki samodzielnego prowadzenia kampanii w internecie. Szkolenie polecamy przede wszystkim pracownikom działów marketingu, osobom nadzorującym pracę agencji, właścicielom firm a także wszystkim, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy.
  • Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
  • Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
  • Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
  • Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii.
  • Sami szkolimy się stale, aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej. Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych.
  • Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie.

Szkolenie poprowadzi: Dorota Kika, Senior SEM Specialist w DevaGroup. Jak sama o sobie pisze: jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.

9:00 Wstęp do Google Ads:
  • Uczestnicy tworzą pierwszą kampanię na żywo z omówieniem ustawień i funkcji systemu.
  • Omówienie ustawień poziomu kampanii.
  • Wstęp do słów kluczowych + ćwiczenie praktyczne.
Od pierwszych minut pracujesz z interfejsem Ads. Już w materiałach przed szkoleniem dowiesz się, jak ustawić pierwszą kampanię - dlatego podczas szkolenia poszerzymy tą wiedzę o praktyczne wykorzystanie elementów systemu. Na koniec bloku poznasz największą pułapkę sieci wyszukiwania: dopasowania słów kluczowych.
10:30 Przerwa
10:40 Kończymy pierwszą kampanię Googl eAds:
  • Analiza słów kluczowych z elementami content marketingu, (uczestnicy korzystają z planera słów kluczowych).
  • Tworzenie tekstów reklamowych.
  • Reklama rozszerzona vs elastyczna.
  • Tworzenie reklam przez uczestników.
Odpowiedni dobór słów kluczowych to podstawa dobrej kampanii w sieci wyszukiwania i właśnie tego nauczysz się w tej części. Następnie uzupełnimy nasze kampanie o teksty reklamowe. Przekażemy Wam najlepsze praktyki tworzenia reklam.
12:10 Przerwa
12:30 Ulepszenie kampanii Google Ads - rozszerzenia reklam. Kampania w sieci reklamowej (GDN):
  • Utworzenie pierwszej kampanii.
  • Omówienie wszystkich metod kierowania reklam w GDN.
  • Tworzenie reklam (zadanie).
270 znaków w treści reklamy często nie wystarczy, aby przekazać wszystko co chcemy. Dlatego poznamy rozszerzenia reklam, które nam to ułatwią. Uzupełnieniem kampanii w sieci wyszukiwania jest reklama graficzna wykorzystywana na różnych etapach lejka zakupowego. Utworzymy ją razem od początku.
14:00 Przerwa
14:10 Zagadnienia optymalizacji kampanii i dodatkowych możliwości Google Ads:
  • Remarketing.
  • Wstęp do reklamy Shopping Ads.
  • Pojęcia niezbędne w optymalizacji kampanii.
Na zakończenie kilka słów na temat zawracania użytkowników na ścieżce zakupowej oraz tego, co jest niezbędne do uruchomienia reklamy produktowej będącej podstawą kampanii e-commerce. Dowiesz się także, jak specjaliści optymalizują kampanie na co dzień.
15:40 Sesja pytań i odpowiedzi.
16:00 Zakończenie szkolenia.