szkolenie on-line

17
grudnia
2021

SOCIAL MEDIA DAY - CO KAŻDY E-MARKETER MUSI WIEDZIEĆ O MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

53 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

W CPI SZKOLIMY ON-LINE
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Cel:

  • przegląd kluczowych platform social media - różnice, specyfika, zasady komunikacji
  • prezentacja skutecznych sposobów na komunikację: typy treści i formaty dopasowane do grupy docelowej i celów marki
  • przedstawienie inspirujących pomysłów na usprawnienie dialogu klient-firma
  • przegląd płatnych możliwości komunikacji - koszty, zasady i skuteczność reklam
  • prezentacja przydatnych narzędzi i platform wspierających działania w obszarze social media

Korzyści:

  • Zapoznanie ze specyfiką social media i kryteriami doboru platform do celów marketingowych
  • Poznanie skutecznych sposobów komunikacji via social media z wykorzystaniem contentu, grafiki i wideo
  • Inspiracje, benchmarki i case studies pozwalające na adaptację rozwiązań w ramach komunikacji firmy
  • Poznanie metod, narzędzi i wskaźników pozwalających na monitoring mediów społecznościowych i podniesienie efektywności w komunikacji firmy

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za komunikację online
  • Pracowników działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze social media
  • kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Metodologia

  • Forma wykładowo-warsztatowa bazująca na przykładach rzeczywistych z Polski i świata.
  • Prezentacja narzędzi i inspiracji - studiów przypadku i wzorców komunikacji dla specyfiki mediów społecznościowych.
  • Zadania w grupach mających na celu przygotowanie się lub/i usprawnienie komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

Czas trwania szkolenia: od godz. 9.00 do 14.30

Program
1. Facebook od A do Z

  • jak skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
  • jak pisać angażujące posty i skłaniać do zakupu? - sprytne sposoby na algorytm
  • co wybrać? - zasięg organiczny, płatny, wirusowy
  • reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty do pomiaru skuteczności
  • tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o Facebooku?
Ćwiczenie praktyczne - plan komunikacji dla wybranej marki na FB

2. Instagram krok po kroku
  • jak stworzyć własny profil marki?
  • co i jak pisać na Instagramie - zdjęcia, wideo, hasztagi, stories
  • co i jak reklamować na Instagramie?
3. YouTube dla początkujących i średniozaawansowanych
  • 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT – jak budować własny kanał?
  • reklama na YT od A do Z
  • współpraca z youtuberami i digital influencerami - zasady, wybór, koszty
  • kreatywne sposoby na YT i przykłady skutecznych komunikacji/kampanii
4. Twitter dla początkujących
  • od komunikacji organicznej do reklamy
  • specyfika platformy -> kreatywne przykłady na Twittera
5. LinkedIn - komunikacja B2B
  • jak identyfikować target grupę?
  • sposoby na komunikację organiczną - jak tworzyć profil i co pisać by angażować?
  • reklama na LinkedIn - DIY
6. Moniotoring social media
  • przegląd narzędzi do analityki
  • social media listening w praktyce
  • co i jak mierzyć w socialu?
7. Przegląd narzędzi social media managera – planowanie i analityka

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta - od 20 lat w branży e-marketingu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży online. Redaktor Prowadzący branżowego "Magazynu Online Marketing". Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca SGH i AGH oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.

Termin i Miejsce

Termin:
17 grudnia 2021
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 890 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 3 grudnia
  • 990 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 4 grudnia

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe i certyfikat w formie PDF.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 10 grudnia 2021 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 506 178 228, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659 (ul. Pory 78, telefony: 22 3558680 / 506 178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl) w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz w celach reklamowych, promocyjnych, ankietowych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a w przypadku celów reklamowych i promocyjnych - aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą. Po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa (np. dla rozliczenia udziału w szkoleniu, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z przepisami ustawy o rachunkowości) lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, przez okres przewidziany przepisami prawa dla ich przedawnienia (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom, a w przypadku adresu e-mail również ClickMeeting Sp. z o.o. (KRS: 0000604194) – dostawcy platformy na której odbywają się szkolenia on-line. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest niezbędne do realizacji umowy, w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: