szkolenie on-line

17
grudnia
2021

SOCIAL MEDIA DAY - CO KAŻDY E-MARKETER MUSI WIEDZIEĆ O MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

koordynator: Iwona Brokowska Duda

W CPI SZKOLIMY ON-LINE
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Cel:

  • przegląd kluczowych platform social media - różnice, specyfika, zasady komunikacji
  • prezentacja skutecznych sposobów na komunikację: typy treści i formaty dopasowane do grupy docelowej i celów marki
  • przedstawienie inspirujących pomysłów na usprawnienie dialogu klient-firma
  • przegląd płatnych możliwości komunikacji - koszty, zasady i skuteczność reklam
  • prezentacja przydatnych narzędzi i platform wspierających działania w obszarze social media

Korzyści:

  • Zapoznanie ze specyfiką social media i kryteriami doboru platform do celów marketingowych
  • Poznanie skutecznych sposobów komunikacji via social media z wykorzystaniem contentu, grafiki i wideo
  • Inspiracje, benchmarki i case studies pozwalające na adaptację rozwiązań w ramach komunikacji firmy
  • Poznanie metod, narzędzi i wskaźników pozwalających na monitoring mediów społecznościowych i podniesienie efektywności w komunikacji firmy

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za komunikację online
  • Pracowników działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze social media
  • kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Metodologia

  • Forma wykładowo-warsztatowa bazująca na przykładach rzeczywistych z Polski i świata.
  • Prezentacja narzędzi i inspiracji - studiów przypadku i wzorców komunikacji dla specyfiki mediów społecznościowych.
  • Zadania w grupach mających na celu przygotowanie się lub/i usprawnienie komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

Czas trwania szkolenia: od godz. 9.00 do 14.30

Program
1. Facebook od A do Z

  • jak skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
  • jak pisać angażujące posty i skłaniać do zakupu? - sprytne sposoby na algorytm
  • co wybrać? - zasięg organiczny, płatny, wirusowy
  • reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty do pomiaru skuteczności
  • tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o Facebooku?
Ćwiczenie praktyczne - plan komunikacji dla wybranej marki na FB

2. Instagram krok po kroku
  • jak stworzyć własny profil marki?
  • co i jak pisać na Instagramie - zdjęcia, wideo, hasztagi, stories
  • co i jak reklamować na Instagramie?
3. YouTube dla początkujących i średniozaawansowanych
  • 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT – jak budować własny kanał?
  • reklama na YT od A do Z
  • współpraca z youtuberami i digital influencerami - zasady, wybór, koszty
  • kreatywne sposoby na YT i przykłady skutecznych komunikacji/kampanii
4. Twitter dla początkujących
  • od komunikacji organicznej do reklamy
  • specyfika platformy -> kreatywne przykłady na Twittera
5. LinkedIn - komunikacja B2B
  • jak identyfikować target grupę?
  • sposoby na komunikację organiczną - jak tworzyć profil i co pisać by angażować?
  • reklama na LinkedIn - DIY
6. Moniotoring social media
  • przegląd narzędzi do analityki
  • social media listening w praktyce
  • co i jak mierzyć w socialu?
7. Przegląd narzędzi social media managera – planowanie i analityka

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta - od 20 lat w branży e-marketingu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży online. Redaktor Prowadzący branżowego "Magazynu Online Marketing". Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca SGH i AGH oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.