23
marca
2021
JAK TWORZYĆ I SKUTECZNIE PROMOWAĆ TEKSTY SEO, ABY ZDOBYWAĆ WYSOKIE POZYCJE W GOOGLE
koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Chcesz, by Twój artykuł pozycjonował się wyżej w wynikach wyszukiwania, ale nie wiesz jak to zrobić? Godzinami piszesz tekst, który później przerabiasz, bo już Ci się nie podoba? A może masz problem z pisaniem krótko, zwięźle i ciekawie? Na tym szkoleniu poznasz m. in. najskuteczniejsze techniki i sekrety zawodowych dziennikarzy, copywriterów i magików od SEO, a także nauczysz się pisać tytuły, które polubią i Google i Twoi czytelnicy.
Adresaci:
- Osoby pracujące w działach komunikacji, marketingu i public relations w firmach, instytucjach i organizacjach.
- Specjaliści Social Media i Content Marketing.
- Dziennikarze, redaktorzy (dzienniki, tygodniki, portale internetowe, radio, telewizja).
- Dziennikarze firmowi (magazyny firmowe, internet, intranet, newslettery…).
- Blogerzy i copywriterzy.
Zapisując się na szkolenie otrzymasz oprócz prezentacji trzy bonusy:
- Bonus nr 1 - Ebook pt. “7 najczęściej popełnianych błędów w pisaniu artykułów do internetu i jak ich uniknąć” autorstwa Krzysztofa Urbanowicza.
- Bonus nr 2 - Praktyczna checklista z poradami Jak pisać krótko i zwięźle, którą możesz mieć zawsze pod ręką.
- Bonus nr 3 - Lista 30 gotowych i sprawdzonych tytułów do wykorzystania na każdą okazję.
Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Czas trwania szkolenia: od godz. 10.00 do ok. 15.00 | |
---|---|
10:00 |
Myśl jak Twój czytelnik: jak ludzie konsumują treści w internecie:
|
11:00 |
12 zasad jak pisać, by być widzianym i czytanym w internecie:
|
12:00 |
10 technik i tricków SEO, by dobrze pozycjonować się w Google:
|
13:00 |
Jak pisać leady, które zachęcą do czytania tekstu:
|
14:00 |
Jak pisać magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika:
|
15:00 | Zakończenie szkolenia. |
Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille.
Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.