23
marca
2021
JAK TWORZYĆ I SKUTECZNIE PROMOWAĆ TEKSTY SEO, ABY ZDOBYWAĆ WYSOKIE POZYCJE W GOOGLE
koordynator: Iwona Nowosielska
NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Chcesz, by Twój artykuł pozycjonował się wyżej w wynikach wyszukiwania, ale nie wiesz jak to zrobić? Godzinami piszesz tekst, który później przerabiasz, bo już Ci się nie podoba? A może masz problem z pisaniem krótko, zwięźle i ciekawie? Na tym szkoleniu poznasz m. in. najskuteczniejsze techniki i sekrety zawodowych dziennikarzy, copywriterów i magików od SEO, a także nauczysz się pisać tytuły, które polubią i Google i Twoi czytelnicy.
Adresaci:
- Osoby pracujące w działach komunikacji, marketingu i public relations w firmach, instytucjach i organizacjach.
- Specjaliści Social Media i Content Marketing.
- Dziennikarze, redaktorzy (dzienniki, tygodniki, portale internetowe, radio, telewizja).
- Dziennikarze firmowi (magazyny firmowe, internet, intranet, newslettery…).
- Blogerzy i copywriterzy.
Zapisując się na szkolenie otrzymasz oprócz prezentacji trzy bonusy:
- Bonus nr 1 - Ebook pt. “7 najczęściej popełnianych błędów w pisaniu artykułów do internetu i jak ich uniknąć” autorstwa Krzysztofa Urbanowicza.
- Bonus nr 2 - Praktyczna checklista z poradami Jak pisać krótko i zwięźle, którą możesz mieć zawsze pod ręką.
- Bonus nr 3 - Lista 30 gotowych i sprawdzonych tytułów do wykorzystania na każdą okazję.
Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Czas trwania szkolenia: od godz. 10.00 do ok. 15.00 | |
---|---|
10:00 |
Myśl jak Twój czytelnik: jak ludzie konsumują treści w internecie:
|
11:00 |
12 zasad jak pisać, by być widzianym i czytanym w internecie:
|
12:00 |
10 technik i tricków SEO, by dobrze pozycjonować się w Google:
|
13:00 |
Jak pisać leady, które zachęcą do czytania tekstu:
|
14:00 |
Jak pisać magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika:
|
15:00 | Zakończenie szkolenia. |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).