szkolenie on-line

23
marca
2021

JAK TWORZYĆ I SKUTECZNIE PROMOWAĆ TEKSTY SEO, ABY ZDOBYWAĆ WYSOKIE POZYCJE W GOOGLE

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Chcesz, by Twój artykuł pozycjonował się wyżej w wynikach wyszukiwania, ale nie wiesz jak to zrobić? Godzinami piszesz tekst, który później przerabiasz, bo już Ci się nie podoba? A może masz problem z pisaniem krótko, zwięźle i ciekawie? Na tym szkoleniu poznasz m. in. najskuteczniejsze techniki i sekrety zawodowych dziennikarzy, copywriterów i magików od SEO, a także nauczysz się pisać tytuły, które polubią i Google i Twoi czytelnicy.

Adresaci:

  • Osoby pracujące w działach komunikacji, marketingu i public relations w firmach, instytucjach i organizacjach.
  • Specjaliści Social Media i Content Marketing.
  • Dziennikarze, redaktorzy (dzienniki, tygodniki, portale internetowe, radio, telewizja).
  • Dziennikarze firmowi (magazyny firmowe, internet, intranet, newslettery…).
  • Blogerzy i copywriterzy.

Zapisując się na szkolenie otrzymasz oprócz prezentacji trzy bonusy:

  • Bonus nr 1 - Ebook pt. “7 najczęściej popełnianych błędów w pisaniu artykułów do internetu i jak ich uniknąć” autorstwa Krzysztofa Urbanowicza.
  • Bonus nr 2 - Praktyczna checklista z poradami Jak pisać krótko i zwięźle, którą możesz mieć zawsze pod ręką.
  • Bonus nr 3 - Lista 30 gotowych i sprawdzonych tytułów do wykorzystania na każdą okazję.

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz

Czas trwania szkolenia: od godz. 10.00 do ok. 15.00
10:00 Myśl jak Twój czytelnik: jak ludzie konsumują treści w internecie:
  • Jak smartfony i media społecznościowe zmieniły sposób w jaki konsumujemy treści: artykuły, e-maile, prezentacje, wideo etc.
  • Koncentracja uwagi - 8 sek. O 1 sek. mniej niż u czerwonej rybki.
  • 2 główne trendy: micro-treści i Visual Storytelling.
  • Dlaczego ludzie wolą podzielić się artykułem, niż go przeczytać.
  • 3 klucze do zrozumienia odbiorcy ery Facebooka i Whatsappa.
11:00 12 zasad jak pisać, by być widzianym i czytanym w internecie:
  • Najskuteczniejsze techniki i tricki dziennikarzy i copywriterów.
  • Struktura artykułu prasowego: od tytułu do puenty.
  • Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie.
  • 3 sposoby na wizualizację tekstu.
  • Metoda Benjamina Franklina pomoże Ci polepszyć Twój styl.
12:00 10 technik i tricków SEO, by dobrze pozycjonować się w Google:
  • Poznaj główne i aktualne parametry algorytmu Google.
  • Jakie teksty są dziś najbardziej wartościowe dla Google.
  • Czy długość tekstu ma znaczenie dla dobrego SEO?
  • 5 narzędzi, które warto poznać, by być skuteczniejszym w SEO.
13:00 Jak pisać leady, które zachęcą do czytania tekstu:
  • 5 sposobów jak napisać dobry lead, czyli pierwszy akapit tekstu.
  • 6 gotowych i sprawdzonych schematów na wciągający lead.
  • Proste i zaskakująco skuteczne techniki „podkręcania” leadów.
14:00 Jak pisać magnetyczne tytuły, które przyciągną Google i czytelnika:
  • 80% czytelników czyta tylko tytuły tekstów. I rzadko w nie kilka.
  • 7 sposobów na tytuł, który przyciągnie Google i internautów.
  • 5 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny tytuł.
  • Techniki „podkręcania” tytułów.
15:00 Zakończenie szkolenia.

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.