szkolenie on-line

11
lutego
2021

LINKEDIN DLA BIZNESU. STRATEGIA OSOBOWA I FIRMOWA NA LINKEDINIE

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Czy chcesz:

  • Poznać w praktyce LinkedIn i wiedzieć jak uniknąć typowych błędów jakie po popełnia większość jego użytkowników?
  • Dowiedzieć się jak zbudować silną markę osobistą i profil osobowy na LinkedInie?
  • Jak zarządzać obecnością firmy na LinkedInie i zbudować atrakcyjną stronę firmową?
  • Poznać najlepsze praktyki tworzenia i dystrybucji angażujących treści?
  • Zbudować spójny koncept komunikacji osoby i firmy na LinkedInie?
  • Wiedzieć jak w praktyce pozyskiwać klientów, pracowników i generować leady?
  • Dowiedzieć się jak zaplanować skuteczną płatną kampanię reklamową?
  • Skonsultować swoje działania biznesowe na LinkedInie lub zweryfikować ich potencjał?
  • A może już używasz LinkedIna, ale nie wiesz jak w pełni skorzystać z jego możliwości?
Jeśli tak, to szkolenie jest dla Ciebie.

Szkolenie szczególnie przeznaczone jest dla:

  • osób chcących budować osobistą markę (specjalisty / rekrutera / eksperta / lidera),
  • osób pracujących w działach sprzedaży i rozwoju, marketingu, HR i EB,
  • przedsiębiorców, prezesów, członków zarządu i właścicieli firm, niezależnych specjalistów i freelancerów,
  • wszystkich osób chcących budować marki firm na LinkedInie.

Szkolenie przeprowadzi: Adrian Gamoń strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

Zapisując się na szkolenie oprócz prezentacji otrzymasz materiały dodatkowe:
1. Raport „LinkedIn w Polsce 2020 roku”.
2. Checklista. Idealny profil na LinkedInie.
3. Checklista. Idealna strona firmowa na LinkedIn.
4. Checklista. Angażujący post na LinkedInie.
5. LinkedIn strategicznie. Zeszyt ćwiczeń.

11 lutego 2021 r.
9:00 Blok I. LinkedIn dla biznesu:
  • Wprowadzenie do szkolenia.
  • Jakie korzyści biznesowe daje LinkedIn? Kto faktycznie jest na LinkedInie? Jakie są firmy na LinkedInie?
  • Jak wygląda proces budowania silnej marki na LinkedInie?
  • Case studies mocnych marek na LinkedInie.
  • Jak zaplanować strategicznie obecność firmy i osoby na LinkedInie?
  • Jak dobrać cele działań na LinkedIn?
  • Jak oszacować grupy docelowe? Jak zbudować profil idealnego klienta?
10:30 Przerwa
10:45 Blok II. Obecność na LinkedInie:
  • Jak stworzyć profesjonalny profil osobowy?
  • Jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką i znajdować właściwe osoby?
  • Networking w praktyce: jak budować sieć kontaktów prosprzedażowych?
  • Jak nawiązywać relacje generujące sprzedaż z innymi użytkownikami LinkedInie?
12:15 Przerwa
13:00 Blok III. Algorytm i tworzenie skutecznych treści:
  • Jak działa algorytm na LinkedInie i czym różni się od tego na Facebooku?
  • Jakie są rodzaje treści na LinkedInie i kiedy i jak warto z nich korzystać?
  • Jakie często błędy popełniają publikujący na LinekdInie?
  • Jak tworzyć treści, które mają duże zasięgi organiczne i zarazem pozwalają generować sprzedaż? + przykłady.
  • Jak dystrybuować treści i zwiększać ich skuteczność?
  • O czym pisać jako osoba i firma (B2B, B2C)?
  • Tworzenie treści w praktyce.
14:30 Przerwa
14:45 Blok IV. Strona firmowa, reklama i podsumowanie:
  • Jak stworzyć i zarządzać stroną firmową na Linkedinie?
  • Jak zbudować koncept komunikacji osoby i firmy na LinkedInie.
  • Jak dobrać formaty reklamowe i zaplanować kampanię reklamową na LinkedIn?
  • Omówienie ćwiczeń do wykonania po szkoleniu.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
16:00 Zakończenie szkolenia

Adrian Gamoń

Adrian Gamoń strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.
Ponad osiem lat temu założył agencję Option 360 Agency (Social Frame). W jej portfolio znajdują się takie marki jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Region Małopolska i Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny dwóch oryginalnych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.
Autor wielu publikacji marketingowych i prelegent prestiżowych konferencji branżowych. Współautor kursu e-learning „Social Selling SWAT” – kompleksowego szkolenia z zakresu social sellingu na LinkedInie. Inicjator i organizator spotkań edukacyjno-networkingowych LinkedIn Local w Krakowie. Autor i wydawca raportu “LinkedIn w Polsce w 2020 roku”.