szkolenie on-line

20
stycznia
2021

JAK TWORZYĆ SKUTECZNE I ATRAKCYJNE PREZENTACJE, KTÓRE POMOGĄ SPRZEDAĆ WASZE POMYSŁY, PRODUKTY I USŁUGI

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Twoje prezentacje Power Point są nudne? Tracisz mnóstwo czasu na ich przygotowanie? Nie wiesz jak opowiedzieć historię przy pomocy obrazów? Zżera Cię stres przed i w trakcie prezentacji? Na tym szkoleniu dowiesz się jak stworzyć prezentacje, które zaskoczą słuchaczy i pomogą Ci lepiej sprzedać Twoje pomysły i produkty.

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz

Czas trwania szkolenia: od godz. 9.00 do ok. 15.00

Program:

  1. Dlaczego prezentacje Power Point są tak często nudne:
    • Sekrety Steve’a Jobs’a, czyli prostota do kwadratu.
    • 12 reguł jak tworzyć krótkie, zwięzłe i atrakcyjne prezentacje.
    • 5 narzędzi online, które naprawdę pomogą Ci przygotować prezentację i skrócić czas jej realizacji nawet o 30%.
  2. Visual Storytelling, czyli jak opowiedzieć historię przy pomocy obrazów:
    • Storytelling pomaga zapamiętywać informacje 22 razy lepiej.
    • Visual Storytelling jest prostszy niż myślisz (Reguła KISS).
    • 7 zasad Visual Storytellingu, które musisz poznać.
    • Sztuka fotoeditingu, czyli jak dobierać zdjęcia do tekstów.
    • Jak wizualizować informacje, etap po etapie.
  3. Jak stworzyć plan prezentacji:
    • 10 rodzajów prezentacji: firmowa, produktowa, sprzedażowa…
    • Jak dostosować plan i ilość slajdów do różnych celów i odbiorców.
    • Mindmapping, czyli jak uporządkować pomysły wokół głównej osi i zrobić plan (prawie) doskonały.
    • Reguła 10/20/30 Guy Kawasaki.
  4. Jak tworzyć slajdy do prezentacji:
    • Analiza podstawowych rodzajów slajdów: okładka, proces, tabela, checklist, roadmap, SWOT, plan marketingowy, strategia…
    • Jak stworzyć prosty i atrakcyjny slajd, etap po etapie.
    • 5 sprawdzonych sposobów na uproszczenie treści slajdów.
    • Efekt WOW? Jest łatwiejszy do osiągnięcia niż się wydaje.
    • 20 przykładów inspirujących slajdów.
    • Czy popełniasz te błędy?
  5. Copywriting, czyli sztuka pisania perswazyjnych tekstów:
    • Co łączy Ignacego Krasickiego, Roberta Cialdini i Steve’a Jobs’a.
    • 12 zasad copywritingu.
    • Jak pisać teksty do prezentacji: key message, tytuły, opisy…
    • Trzy techniki, które warto znać: 5W, Reguła trzech, Reguła Pareto.
    • Elevator Pitch, czyli jak „sprzedać” swój pomysł w 70 słowach i w 30 sekundach.
  6. Jak skutecznie przeprowadzić atrakcyjną prezentację:
    • Jak przygotować się do ważnej prezentacji, etap po etapie.
    • 10 zasad zaprezentowania skutecznej i atrakcyjnej prezentacji .
    • Jak zwalczyć stress przed i w trakcie prezentacji.
    • Najczęściej popełniane błędy.

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.