szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

11
marca
2021

JAK SZYBKO I SKUTECZNIE DOSTOSOWAĆ KOMUNIKACJĘ MARKETINGOWĄ W INSTYTUCJACH FINANSOWYCH DO ZMIAN W CZASIE PANDEMII KORONAWIRUSA COVID-19

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Pandemia COVID-19 zmieniła zwyczaje konsumentów, wróciła do góry nogami nasze życie, sfrustrowała i sparaliżowała wiele instytucji. Jak w warunkach takiego kryzysu społecznego i ekonomicznego prowadzić komunikację marketingową? Co robić, by nie wypaść z gry kiedy transformacja cyfrowa nabiera takiego przyśpieszenia? Co i jak robią inni?

Szkolenie jest skierowane do: dyrektorów, kierowników i pracowników działów komunikacji, marketingu i public relations w instytucjach finansowych.

Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz, specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej

Czas trwania szkolenia: od 09:00 do ok. 13:00

Program szkolenia
1. Jak pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła Twoich klientów:

  • 20 zmian zachowań konsumpcyjnych i społecznych u Polaków, które mają znaczenie dla komunikacji marketingowej firm, marek i instytucji.
  • “E-wszystko”: e-zdrowie, e-kultura, e-rozrywka, e-zakupy, e-praca…
  • Jakich wartości szukają klienci w 2020 r. ? Od empatii u marek do patriotyzmu konsumenckiego. Jak pandemia koronawirusa COVID-19 zmieniła Twoich klientów.
2. Nowe trendy w komunikacji marketingowej:
  • 12 nowych trendów w komunikacji marketingowej w erze pandemii.
  • 10 strategii marketingowych na przetrwanie i powrót do gry.
  • Wydarzenia wirtualne: przejściowy przymus czy trwałe zjawisko?
  • Najczęściej popełniane błędy.
3. Jak szybko i skutecznie dostosować komunikację marketingową do zmian w czasie pandemii koronawirusa COVID-19:
  • 5 sposobów na znalezienie nowego tonu komunikacji marketingowej.
  • Jeśli Twój nowy plan komunikacji marketingowej nie ma tych trzech elementów, może być dziś skazany na porażkę.
  • Jak szybko i zwinnie reagować na dynamiczne zmiany.
  • 10 przykładów firm spoza kręgu GAFA, które wykorzystały pandemię do rozwoju.
4. Kluczowa rola Content Marketingu w komunikacji marketingowej:
  • Content Marketing, czyli jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną klientów .
  • Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu.
  • Jak robić wideo, zdjęcia, infografiki i inne treści wizualne, które śrubują dziś wyniki oglądalności.
  • 10 zasad jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych.
  • Jak wykorzystać Visual Storytelling w marketingu B2C i B2B.
  • Visual Content Marketing, czyli jak opowiadać historię obrazkami by zdobyć klientów i sprzedawać produkty i usługi.
  • 5 rzeczy, które możesz nauczyć się od Steve Jobsa, Roberta Cialdini i Jean de la Fontaine’a.

Krzysztof Urbanowicz

• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).