warsztaty on-line

17
marca
2021

EFEKTYWNE PUBLIKOWANIE NAUKOWE

51 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Korzyści z uczestnictwa w warsztatach
Uczestnicy warsztatów nabędą praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu publikowania naukowego. Poznają metody efektywnego pisania pozwalające na przygotowanie i wysłanie artykułów naukowych do międzynarodowych czasopism.
Warsztaty poświęcone będą procesowi publikowania naukowego począwszy od organizacji badań pod kątem publikacji, poprzez warsztat autora, organizację tekstu, wybór czasopisma, zgłoszenie artykułu, kontakt z redakcją aż do promocji opublikowanej pracy.
Nabytą praktyczną wiedzę, uczestnicy będą w stanie zastosować natychmiast przy pisaniu swojej aktualnej lub kolejnej publikacji naukowej. Przedstawione techniki pozwolą uczestnikom pracować bardziej efektywnie i w sposób przynoszący więcej satysfakcji z procesu pisania.

Forma warsztatu
Interaktywna forma prelekcji połączona z ćwiczeniami i pracą indywidualną uczestników. Szkolenie ma charakter wykładowy poparty licznymi przykładami i praktycznymi zadaniami w formie warsztatu oraz indywidualnych ćwiczeń. Każdy uczestnik ukończy szkolenie z zestawem praktycznych materiałów i wskazówek odnoszących się̨ do kolejnej publikacji autora.

Do kogo skierowane są warsztaty
Warsztaty skierowane są do osób pragnących rozwijać swoje umiejętności w zakresie publikowania naukowego. Warsztaty będą wartościowe dla początkujących autorów piszących swoje pierwsze artykuły naukowe jak i dla osób posiadających w dorobku kilka publikacji ale pragnących pisać szybciej i bardziej skutecznie.

Warsztaty poprowadzi: dr hab. Marcin Andrzej Kurek
Doktor habilitowany nauk rolniczych w dyscyplinie technologia żywności i żywienia. Aktualnie pracuje jako adiunkt w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Jest kierownikiem projektu finansowanego z programu LIDER Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Odbywał staże naukowe oraz dydaktyczne w University of Nottingham w Wielskiej Brytanii, University of British Columbia w Kanadzie, Tel Hai College w Izraelu. Stypendysta programu TOP500 Innovators na University of Cambridge i University of Oxford. W pracy naukowej zajmuje się wykorzystaniem różnych surowców pochodzenia roślinnego w kształtowaniu jakości żywności o właściwościach prozdrowotnych, które mogą przyczynić się do zmniejszonego Autor licznych publikacji naukowych z obszaru technologii żywności, a w szczególności wykorzystania błonnika pokarmowego; recenzent wielu czasopism naukowych z listy JCR.

Czas trwania szkolenia: od 09:00 do ok. 15:00

Program:

  1. Wprowadzenie do publikowania naukowego
    • Czym jest publikowanie naukowe
    • Międzynarodowe czasopisma naukowe
    • Publikowanie naukowe w Polsce
    • Dlaczego publikujemy
  2. Zanim zaczniemy pisać
    • Jak wybrać czasopismo
    • Rodzaje artykułów naukowych
    • Jakość publikacji i cytowania
    • Współczynniki wpływu
    • Open access
    • Przygotowanie do pisania: przegląd literatury
  3. Warsztat autora
    • technika pisania tekstów naukowych
    • komponenty artykułu
    • Paragrafy jako części składowe tekstu
    • Struktura artykułu i myśl przewodnia
    • Efektywne prezentowanie wyników
    • Przeglądanie i korekta tekstu
    • Efektywne używanie języka angielskiego
  4. Proces wysyłania artykułu do czasopisma
    • Checklista przed wysłaniem do czasopisma
    • Internetowy system obsługi czasopisma
    • List do Redakcji
    • Prawo autorskie
    • Plagiat
    • Własność intelektualna
  5. Peer-review proces
    • Co to jest peer-review
    • Rola redaktora i recenzenta
    • Scenariusze odpowiedzi z czasopisma
    • Proces poprawy tekstu
    • Przygotowanie odpowiedzi do czasopisma
  6. Po wysłaniu artykułu
    • Artykuł w końcowej szacie graficznej
    • Formalności po akceptacji artykułu
    • Promowanie artykułu
    • Występowanie w roli recenzenta

Marcin Andrzej Kurek

Doktor habilitowany nauk rolniczych w dyscyplinie technologia żywności i żywienia. Aktualnie pracuje jako adiunkt w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Jest kierownikiem projektu finansowanego z programu LIDER Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Odbywał staże naukowe oraz dydaktyczne w University of Nottingham w Wielskiej Brytanii, University of British Columbia w Kanadzie, Tel Hai College w Izraelu. Stypendysta programu TOP500 Innovators na University of Cambridge i University of Oxford. W pracy naukowej zajmuje się wykorzystaniem róznych surowców pochodzenia roślinnego w kształtowaniu jakości żywności o właściwościach prozdrowtnych, które mogą przyczynić się do zmniejszonego Autor licznych publikacji naukowych z obszaru technologii żywnosci, a w szczególnosci wykorzystania błonnika pokarmowego; recenzent wielu czasopism naukowych z listy JCR.

Termin i Miejsce

Termin:
17 marca 2021
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 750 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 5 marca
  • 850 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 6 marca

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe i certyfikat w formie PDF.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 10 marca 2021 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 506 178 228, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu oraz w celach reklamowych, promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 23 ust. 1 pkt 3 i 5 u.o.d.o.”, a po 25 maja 2018 r. – art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: