23
lipca
2020
LINKEDIN DLA FIRMY - SPRZEDAŻ, REKRUTACJA, REKLAMA
koordynator: Iwona Nowosielska
NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Cel szkolenia
Czy potrafisz wykorzystać potęgę LinkedIn do pozyskiwania nowych klientów, generowania leadów sprzedażowych, budowania własnej marki osobistej albo poszukiwania nowych pracowników? Tego wszystkiego, a także dużo dużo więcej dowiesz się na szkoleniu.
Na szkoleniu nauczysz się:
- jak pozyskiwać nowe leady sprzedażowe na LinkedIn;
- jak efektywnie prowadzić swój profil;
- jak prowadzić stronę firmową lub grupę;
- jak tworzyć angażujące posty na LinkedIn;
- jak używać narzędzi typu Sales Navigator i LinkedIn Recruiter.
Grupa docelowa
Jeśli pracujesz w branży B2B, w startupie, chcesz budować własną markę osobistą, zajmujesz się HR-em lub codziennie prowadzisz komunikację swojej firmy, własne to szkolenie będzie dla Ciebie idealne.
Szkolenie poprowadzi: Grzegorz Miecznikowski
Czas trwania szkolenia: 09:30 – 13:30
Program:
Blok I: Podstawowe informacje o LinkedIn:
- Algorytmy i jego funkcje.
- Utworzenie efektywnego profilu na LinkedIn (autorska checklista).
- Narzędzia sprzedażowe: Linkedin Sales Navigator.
- Lead Generation - gdzie szukać potencjalnych klientów i partnerów i jak nawiązywać z nimi kontakt?
- Rekrutacja przez LinkedIn - możliwości profilu LinkedIn Recruiter i różnice vs Sales Navigator.
- Monitoring Linkedin. Możliwości i ograniczenia.
- Krok strategiczny: Cele. Działania LinkedIn a cele biznesowe i komunikacyjne organizacji.
- Profil prywatny a działania firmy: Company Page/Showcase Page (różnice).
- Company Page na LinkedIn - nowy wygląd, nowe sekcje do wypełnienia, nowe możliwości komunikacji.
- Jak często pisać, jakie treści publikować, w jakim formacie, o której godzinie?
- Analiza dotychczasowych działań uczestników na Stronach na LinkedIn, optymalizacja i określenie kierunków rozwoju w przyszłości.
- Struktura kampanii reklamowej na LinkedIn - nowy (od lutego 2019) Menedżer reklam, jego wygląd, cele, możliwości targetowania.
- Uruchomimy menedżer i stworzymy przykładową kampanię • Dostępne formaty w kampaniach reklamowych na LinkedIn.
Blok VII: Podsumowanie szkolenia. Pytania i odpowiedzi.
Grzegorz Miecznikowski
Współpracowałem z wieloma firmami z branży FMCG, healthcare, e-commerce, sportowej, IT i nowe technologie, dla których tworzyłem strategie sprzedażowe oraz plany komunikacji B2B w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych. Wcześniej współpracowałem m.in.ze start-upem Prowly, gdzie zajmowałem się pozyskiwaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, tworzeniem treści oraz odpowiadałem za program webinarów, w czasie których przeszkoliłem ponad 1000 osób zainteresowanych nowymi technologami i trendami w komunikacji, marketingu i PR. Byłem związany także z globalną agencją LEWIS PR. Dysponuję także bogatym doświadczeniem dziennikarskim, które zdobywałem w Gazecie Wyborczej, Polsce The Times oraz portalu Gazeta.pl.
Prelegowałem i szkoliłem w Polsce i za granicą na takich wydarzeniach jak.: V4 Digital Day, Startup Bootcamp, Startup Digest, Innovation Lab, Idea Hub, Wolves Summit, Innovation AD, Idea Hub, Marketing Meeting Łódź, Czwartkowe Spotkania Social Media, Komu Komunikacja, PR bez Krawatów, Wykładzina, Jungle Web Łódź. Jestem także mentorem biznesowym, m.in. w serwisie Lifetramp. W 2015 roku zostałem uznany za jedną ze stu najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkoliłem już ponad 8000 osób ze sprzedaży i marketingu.
Na co dzień jestem CEO agencji S Words, w której zajmuje się tworzeniem strategii i pilnowaniem, żeby klienci byli usatysfakcjonowani, a podjęte przez agencję działania przynosiły im policzalne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. Założyłem ją w 2014 roku i była wtedy to pierwsza na polskim rynku agencja integrującą sprzedaż i marketing. W ofercie agencji znajdują się teraz także konsultacje, business development, szkolenia, audyt strategii marketingowej i sprzedażowej oraz jej optymalizacja. Moje działania to także marketing LGBT, marketing to foreigners czy PR Concierge.