szkolenie on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

23
czerwca
2020

MARKETING NA LINKEDIN OD A DO Z

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Co wyróżnia szkolenie?
W 2020 roku LinkedIn przekroczył próg 675 milionów użytkowników! Stał się tym samym największą platformą społecznościową na świecie skupiającą specjalistów. Podczas szkolenia przybliżymy uczestnikom sam portal, ale również podpowiemy jak efektywnie budować swój profil i wspierać firmowy, by osiągać zamierzone cele. Nie zabraknie praktycznych przykładów i technik, o których jeszcze mało kto wie.

Program jest skierowany do osób, które pragną budować markę personalną lub firmową za pośrednictwem LinkedIn. Szczególnie mocno dedykowany jest przedstawicielom działów marketingu, PR-u, sprzedaży oraz HR.

Szkolenie poprowadzi: Dagmara Pakulska-Porembińska

Czas trwania szkolenia: 09:00 – 15:00

Program

  1. Wprowadzenie do LinkedIn:
    • Geneza LinkedIn.
    • LinkedIn na tle innych mediów społecznościowych.
    • Grupa docelowa LinkedIna w Polsce i na świecie.
  2. Marka osobista na LinkedIn:
    • czym jest personal branding,
    • jak zbudować markę osobistą,
    • personal branding na LinkedIn krok po kroku,
    • strategia obecności marki osobistej na LinkedIn krok po kroku,
    • marka osobista w służbie marki firmowej (employee advocacy),
    • profil basic vs profil premium,
    • case studies.
  3. Marka firmowa na LinkedIn:
    • profil firmowy na LinkedIn krok po kroku,
    • nowości na stronach firmowych,
    • strategia komunikacji profilu firmowego,
    • analiza efektywności działań na stronie firmowej,
    • Company Page vs. ShowCase Page,
    • Case studies.
  4. Komunikacja na LinkedIn:
    • posty vs artykuł,
    • jak pisać, by chcieli nas czytać,
    • jak zbudować dobrą sieć kontaktów krok po kroku,
    • jak nawiązywać relacje biznesowe na LinkedIn,
    • sztuka pisania pierwszych wiadomości do nowych kontaktów,
    • case studies.
  5. Content Marketing i copywriting:
    • tworzenie treści, które będą efektywnie docierać do grupy docelowej,
    • case studies.

Dagmara Pakulska-Porembińska

Jest marketerem, szkoleniowcem i wykładowcą akademickim z 10-letnim doświadczeniem w branży. Z zawodu oraz z pasji tworzy strategie marketingowe zarówno dla marek lokalnych, jak i ogólnopolskich. Od sześciu lat dzieli się wiedzą w ramach licznych konferencji i szkoleń, jak również na uczelniach: AGH, WSE oraz UŁ. W jej portfolio szkoleniowym znajdują się m.in. takie marki jak Idea Hub, Idea Bank, Sprawny Marketing, Shell, ŁKS czy TVN. Interesuje się szeroko pojętą tematyką social media. Dlatego też chętnie prowadzi zajęcia na uczelniach oraz prowadzi szkolenia obejmujące swym zakresem takie platformy, jak: Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn, Periscope, Snapchat czy Tinder. W styczniu 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzieli się najświeższymi informacjami z branży marketingowej