26
kwietnia
2018
SKLEP INTERNETOWY W SOCIAL MEDIA - ZAKŁADANIE I PROWADZENIE
koordynator: Iwona Nowosielska
26 kwietnia 2018 r. | |
---|---|
10:00 |
Wykład i konsultacje: Krajobraz social media i strategia działalności handlowej. Leady, sprzedaż i social media. B2B, B2C w social media. Reklamy czyli kiedy i za ile trzeba zapłacić żeby zarobić:
(agencja Wobuzz) |
13:00 | Przerwa, poczęstunek |
13:30 |
Wykład i konsultacje: Przewodnik uwarunkowań prawnych sklepu internetowego:
(prawnik kreatywnych, bloger) |
16:00 | Zakończenie szkolenia |
Monika Czaplicka
W branży online i social media od 2006 roku. Z wykształcenia socjolożka, pracuje w swojej agencji Wobuzz. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu.
Jej debiutancka książka „Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów.
W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, Medicover, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.
Wojciech Wawrzak
Prawnik kreatywnych, autora bloga praKreacja.pl. Pomaga przedsiębiorcom, twórcom, freelancerom, sklepom internetowym, start-upom oraz innym przedstawicielom branży kreatywnej i e-commerce.