szkolenie on-line

29
lipca
2020

JAK INSTYTUCJE FINANSOWE I FIRMY MOGĄ SKUTECZNIE BUDOWAĆ WIZERUNEK I ZDOBYWAĆ KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Twoja firma ma za mało fanów na Facebooku? Twoje zdjęcia słabo się klikają na Instagramie i zastanawiasz się czy to na pewno dobre miejsce na promocję produktów finansowych? Twój budżet trzeszczy w szwach, a rezultatów nie widać? To szkolenia jest dla Ciebie. Praktyczna wiedza i ćwiczenia w pigułce, które pozwolą Ci zastosować w praktyce sprawdzone sekrety i recepty mistrzów marketingu i copywritingu.

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wyształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.

Czas trwania szkolenia: 09:00 – 14:00
ZROZUMIEĆ UŻYTKOWNIKÓW MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. BEZ TEGO ANI RUSZ:
  • Psychologia konsumentów: kto, jak i kiedy korzysta z mediów społecznościowych.
  • Analiza porównawcza: zalety, wady i ograniczenia mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin, Instagram, Pinterest… ) dla firm i instytucji finansowych.
  • 10 faktów, które mogą zmienić Twój sposób myślenia o marketingu w mediach społecznościowych.
  • Instagram jest bardziej interaktywny i skuteczny niż myślisz.
  • Najczęściej popełniane błędy.
JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK I ZDOBYĆ KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:
  • Sekrety i recepty mistrzów social media marketingu: 5 najlepszych taktyk marketingowych w mediach społecznościowych dla usług finansowych.
  • 3 klucze do sukcesu: odpowiedni zestaw umiejętności, odpowiedni sposób myślenia i odpowiedni zestaw narzędzi marketingowych.
  • Bądź gotowy na kryzys.
  • 3 narzędzia, które uproszą i przyśpieszą obsługę mediów społecznościowych
  • 10 zaskakujących pomysłów na komunikację low cost. Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami?
  • Czy popełniasz te błędy?
JAK TWORZYĆ ANGAŻUJĄCE TREŚCI, KTÓRE TRAFIĄ W KRĘGI ZAINTERESOWAŃ TWOICH KLIENTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH:
  • Dlaczego najlepsi specjaliści social media i copywriterzy nie próbują niczego sprzedawać w mediach społecznościowych?
  • Sekrety i recepty mistrzów: 2 techniki, które stosują najlepsi copywriterzy na świecie.
  • 31 pomysłów na tematy wpisów, dzień po dniu, przez cały miesiąc.
  • Jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych.
Ćwiczenia

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.