warsztaty on-line

17
czerwca
2020

JAK PISAĆ ARTYKUŁY WYJAŚNIAJĄCE ZMIANY, STRATEGIĘ I INNE TRUDNE TEMATY FIRMOWE

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Zmiana kultury organizacji, nowa strategia, czy zarządzanie procesowe - to tematy trudne do wytłumaczenia dla pracowników i współpracowników. Jak to zrobić w prosty sposób, unikając żargonu i nowomowy? Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie? O nowoczesnych technika tłumaczenia i o sekretach mistrzów, jak Steve Jobs czy bajkopisarz Jean de la Fontaine, jest to szkolenie z trzema godzinami ćwiczeń.

Adresatami szkolenia są:

  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działów komunikacji, marketingu i public relations w firmach
  • Dziennikarze, redaktorzy (dzienniki, tygodniki, portale internetowe, radio, tv)
  • Dziennikarze firmowi (magazyny firmowe, internet, intranet, tv, radio, newslettery…)

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej.

Czas trwania szkolenia: 09:00 – 14:00
Psychologia lektury:
  • Jak media społecznościowe zmieniły sposób w jaki czytamy artykuły.
  • Koncentracja uwagi spadła do 8’, a czas skanowania tekstu do 15’.
  • 3 tryby lektury.
  • Jak młodzież, ludzie w średnim wieku i seniorzy konsumują informację.
  • Nie ma nieciekawych tematów, są tylko autorzy, którzy nie potrafią trafić w kręgi zainteresowania czytelników.
Jak w prosty i zwięzły sposób wyjaśniać trudne tematy:
  • Typologia trudnych tematów: od nowej strategii i trzeciego prezesa w ciągu dwóch miesięcy do zwolnień, podsumowania trudnego roku i kryzysów.
  • 10 rzeczy, które możesz nauczyć się od Steve Jobsa, Roberta Cialdini i Jean de la Fontaine’a.
  • 12 zasad jak tworzyć teksty wyjaśniające• Umiejętność syntetyzowania jako wyróżnik liderów.
  • 6 etapów krytycznego myślenia.
  • Sekret techniki “Just Three Things”.
  • 3 podstawowe plany tekstów, które musisz opanować.
  • Techniki pisania zdań i akapitów (gotowe schematy).
  • Hamburger model w pisaniu perswazyjnym.
  • Jak zapewnić tekstowi spójność logiczną.
  • 10 sprawdzonych technik na zachęcenie czytelnika do czytania.
Jak pisać leady, które zachęcą czytelnika do czytania tekstu:
  • Tylko 10 sekund na przekonanie czytelnika, że to warto przeczytać.
  • Dziennikarstwo i copywriting od kuchni: tricki zawodowców.
  • 6 gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead.
  • Techniki „podkręcania” leadów.
  • Najczęściej popełniane błędy.
Ćwiczenia

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.