17
czerwca
2020
JAK PISAĆ ARTYKUŁY WYJAŚNIAJĄCE ZMIANY, STRATEGIĘ I INNE TRUDNE TEMATY FIRMOWE
koordynator: Iwona Nowosielska
NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Zmiana kultury organizacji, nowa strategia, czy zarządzanie procesowe - to tematy trudne do wytłumaczenia dla pracowników i współpracowników. Jak to zrobić w prosty sposób, unikając żargonu i nowomowy? Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie? O nowoczesnych technika tłumaczenia i o sekretach mistrzów, jak Steve Jobs czy bajkopisarz Jean de la Fontaine, jest to szkolenie z trzema godzinami ćwiczeń.
Adresatami szkolenia są:
- Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działów komunikacji, marketingu i public relations w firmach
- Dziennikarze, redaktorzy (dzienniki, tygodniki, portale internetowe, radio, tv)
- Dziennikarze firmowi (magazyny firmowe, internet, intranet, tv, radio, newslettery…)
Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej.
Czas trwania szkolenia: 09:00 – 14:00 | |
---|---|
Psychologia lektury:
|
|
Jak w prosty i zwięzły sposób wyjaśniać trudne tematy:
|
|
Jak pisać leady, które zachęcą czytelnika do czytania tekstu:
|
|
Ćwiczenia |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).