26
maja
2020
JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ WYKORZYSTUJĄC SPRAWDZONE TECHNIKI CONTENT MARKETINGU
koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...
PARP dofinansowuje szkolenia CPI
Content Marketing to dziś najmodniejszy trend w marketingu. Coraz więcej firm i marek produkuje własne treści, by wypromować i lepiej sprzedawać swoje usługi i produkty. Ale robią to często po omacku, bez zrozumienia kodów i zwyczajów swoich klientów. Jak wykorzystać Content Marketingu, by zwiększyć sprzedaż - to główny temat tego warsztatu z ćwiczeniami
Adresatami szkolenia są:
Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działów komunikacji, marketingu i public relations w firmach
Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej.
Czas trwania: 9:00 – 14:00 | |
---|---|
Content Marketing od kuchni: sekrety sukcesów i kulisy porażek:
|
|
12 zasad Content Marketingu, które powinien znać każdy marketer:
|
|
Case study: kampania Smirnoff Black (FMCG, B2C):
|
|
Ćwiczenia |
Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille.
Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.