warsztaty on-line

26
maja
2020

JAK ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ WYKORZYSTUJĄC SPRAWDZONE TECHNIKI CONTENT MARKETINGU

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Content Marketing to dziś najmodniejszy trend w marketingu. Coraz więcej firm i marek produkuje własne treści, by wypromować i lepiej sprzedawać swoje usługi i produkty. Ale robią to często po omacku, bez zrozumienia kodów i zwyczajów swoich klientów. Jak wykorzystać Content Marketingu, by zwiększyć sprzedaż - to główny temat tego warsztatu z ćwiczeniami

Adresatami szkolenia są:
Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działów komunikacji, marketingu i public relations w firmach

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej.

Czas trwania: 9:00 – 14:00
Content Marketing od kuchni: sekrety sukcesów i kulisy porażek:
  • Co to jest Content Marketing i dlaczego jest coraz bardziej popularny.
  • Czy Content Marketing jest dobry dla wszystkich?
  • czym nie powiedzą Wam agencje.
  • Prawdziwe budżety kampanii Content Marketingowych.
  • 4 podstawowe typy strategii Content Marketingu.
  • Kluczowe czynniki sukcesu kampanii Content Marketingu.
  • Najczęściej popełniane błędy i przyczyny porażek.
  • 7 najskuteczniejszych narzędzi Content Marketingu.
  • Jak zwiększyć sprzedaż przy pomocy Content Marketingu.
12 zasad Content Marketingu, które powinien znać każdy marketer:
  • Żeby tworzyć treści dla klientów, trzeba ich dobrze poznać.
  • Jak dopasować narzędzia i taktyki Content Marketingu do celów, grup docelowych i do budżetu.
  • Dlaczego firmy boją się testować oryginalne i kreatywne pomysły.
  • Trendy w Social Media Marketingu, które każdy marketer powinien znać.
Case study: kampania Smirnoff Black (FMCG, B2C):
  • Jak powstawała strategia i kampania, etap po etapie.
  • Od pierwszego brainstormingu do imprezy w 50 krajach.
  • Kulisy jednej z największych kampanii Content Marketingu w Polsce: od Facebooka do starej wojskowej technologii RFID.
Ćwiczenia

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.