warsztaty on-line
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB

6
maja
2020

JAK PROMOWAĆ USŁUGI I PRODUKTY Z OGRANICZONYM BUDŻETEM MARKETINGOWYM

koordynator: Iwona Nowosielska

UWAGA! NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI

Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.

  • szkolenie zdalne w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze,
  • podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno ekran trenera jak również samego trenera,
  • otrzymasz materiały i certyfikat w formacie PDF,
  • będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu,
  • w trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwy.
Wymagane: komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu, przeglądarka internetowa (preferowany Firefox), mikrofon lub słuchawki.
Możesz zarejestrować się przez naszą stronę internetową. Przed szkoleniem otrzymasz od nas mail z wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli uczestniczyć Ci w szkoleniu.
Przed każdym szkoleniem otwieramy „wirtualny pokój szkoleniowy”, zawsze 30 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia. W tym czasie jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia.
Po zakończonym szkoleniu nie będziesz mieć możliwości odtworzenia jego przebiegu w postaci filmu.

Jeśli nie masz ropy naftowej, musisz mieć dobre pomysły. Tak samo jest z marketingiem. Kiedy nie masz zasobów finansowych Elona Muska, Richarda Bransona czy Dietricha Mateschitza (tego od Red Bulla), musisz być sprytniejszy i bardziej kreatywny niż inni. Jak prowadzić komunikację marketingową z mini-budżetem? Co można zrobić samemu? Jak wykorzystać social media? Tego nauczysz się na tym inspirującym szkoleniu, które doda Ci skrzydeł!

Adresaci szkolenia:

  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji marketingu
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej.

Czas trwania: 09:00 – 14:00
Jak zmienili się Twoi klienci:
  • Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi.
  • Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie.
  • Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy.
  • Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne.
  • Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców?
  • Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi.
  • Jakich wartości dodanych szukają klienci.
Jak zmienił się marketing i media społecznościowe:
  • Twoi klienci już tu są: Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Slideshare, Whatsapp, Snapchat… Plusy, minusy, pułapki.
  • Instagram jest bardziej interaktywny i skuteczny niż myślisz.
  • Media społecznościowe jako element strategii komunikacji marki.
  • Content marketing i social wmedia marketing B2C i B2B w pigułce.
  • 10 najlepszych narzędzi content marketingu dla low cost marketingu.
  • Social selling: jak szukać klientów i sprzedawać w mediach społecznościowych.
  • 12 trendów w marketingu na 2020 rok: co się zmieniło, na co ciągle czekamy, a co już się skończyło.
Jak komunikować z niskim budżetem marketingowym:
  • Mierzyć siły na zamiary: budżet komunikacji marketingowej.
  • Przegląd darmowych narzędzi online wspomagających komunikację.
  • Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami.
  • Które media społecznościowe będą najlepsze dla Twojej firmy.
  • 40 inspirujących pomysłów, technik i tricków na komunikację low cost.
Ćwiczenia

Krzysztof Urbanowicz

• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).