warsztaty on-line

2
czerwca
2020

SOCIAL SELLING : JAK SZUKAĆ KLIENTÓW I SPRZEDAWAĆ W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

koordynator: Iwona Nowosielska

NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI
Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.
Więcej ...

PARP dofinansowuje szkolenia CPI

Twoi klienci oczekują od Ciebie więcej niż myślisz. Sprzedajesz buty? Oni chcą też pomysłów na ubrania. Internet i media społecznościowe kompletnie zmieniły zachowania konsumentów. Dziś 70% zakupów B2C odbywa się bez udziału sprzedawcy. W B2B aż 60% decyzji zakupowych zapada przed spotkaniem z handlowcem. Social Selling działa w wielu firmach, ale czy na pewno jest dla Ciebie? Od czego zacząć? Jak to robią inni? Tego nauczysz się na tych inspirującym warsztatach pod okiem eksperta.

Adresaci szkolenia:

  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu komunikacji
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu marketingu
  • Dyrektorzy, kierownicy i pracownicy działu sprzedaży

Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”). Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille.
Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.

Czas trwania szkolenia: 9:00 – 14:00
Jak zmienili się Twoi klienci:
  • Mega poinformowani, mega wymagający i mega niecierpliwi.
  • Jak ludzie szukają produktów i usług w internecie.
  • Klienci wiedzą często więcej o produkcie, niż sami sprzedawcy.
  • Dlaczego rekomendacje znajomych i opinie klientów są tak ważne.
  • Czy klienci potrzebują jeszcze sprzedawców?
  • Ludzie nie chcą rozmawiać z markami, tylko z ludźmi.
  • Jakich wartości dodanych szukają klienci.
Jak zmieniły się media społecznościowe:
  • Twoi klienci już tu są: Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, Slideshare, Whatsapp, Snapchat… Plusy, minusy, pułapki.
  • Które media społecznościowe będą najlepsze dla Twojej firmy i/lub marki.
  • Content marketing i social media marketing B2C i B2B w pigułce.
  • 10 najskuteczniejszych narzędzi content marketingu, które musisz znać.
  • 12 zasad content marketingu, które pomogą znaleźć i przyciągnąć klientów.
  • Najczęściej popełniane błędy.
Jak skutecznie wykorzystać Social Selling, by zwiększyć sprzedaż:
  • Crash test: czy Twoja organizacja jest gotowa na social selling?
  • Jak social selling zmienia proces zakupowy.
  • 5 korzyści z social selling.
  • Od czego zacząć i jak zorganizować social selling w firmie, etap po etapie.
  • 5 przeszkód, na jakie możesz natknąć się w Twojej firmie i argumenty, które
  • Social selling w 30 minut dziennie.
  • Jak mierzyć efekty social selling.
Ćwiczenia

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.