szkolenie on-line

19
maja
2020

WYKORZYSTYWANIE PLATFORMY EPUAP PRZY REALIZACJI ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI

39 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Brokowska Duda

UWAGA! NOWA FORMA SZKOLEŃ W CPI

Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.

  • szkolenie zdalne w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze,
  • podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno ekran trenera jak również samego trenera,
  • otrzymasz materiały i certyfikat w formacie PDF,
  • będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu,
  • w trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwy.
Wymagane: komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu, przeglądarka internetowa (preferowany Firefox), mikrofon lub słuchawki.
Możesz zarejestrować się przez naszą stronę internetową. Przed szkoleniem otrzymasz od nas mail z wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli uczestniczyć Ci w szkoleniu.
Przed każdym szkoleniem otwieramy „wirtualny pokój szkoleniowy”, zawsze 30 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia. W tym czasie jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia.
Po zakończonym szkoleniu nie będziesz mieć możliwości odtworzenia jego przebiegu w postaci filmu.

Szkolenie dedykowane jest wszystkim, których interesują zagadnienia elektronizacji zamówień publicznych, problematyka składania ofert w postaci elektronicznej, wykorzystywania dokumentów elektronicznych w różnych formatach i stosowania podpisów elektronicznych - kwalifikowanego i zaufanego (w tym walidacji podpisów w otrzymywanych dokumentach elektronicznych).

Uwaga: uczestnicy w trakcie szkolenia mogą zadawać szczegółowe pytania, a także potwierdzać profile.

Czas trwania szkolenia: od godz. 9.00 do ok. 14
Wprowadzenie do szkolenia, kilka zdań na początek
dr inż. Kajetan Wojsyk
(ekspert ds. jakości danych, pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych)
Zakładanie profilu na ePUAP2, zaufanie i potwierdzanie profilu zaufanego
Poruszanie się po ePUAP2, kontekst pracy na ePUAP2, przydzielanie ról, w jakich konkretna osoba może pracować
Praktyczne wykorzystanie ePUAP2 w komunikacji między różnymi podmiotami
Tworzenie poprawnych dokumentów elektronicznych
Wzory obowiązujących w e-administracji dokumentów elektronicznych
Tworzenie pisma przewodniego z wieloma załącznikami o różnych wielkościach
Usługi administracji publicznej wykorzystujące mechanizmy uwierzytelniania ePUAP
Blok tematów prowadzony przez:
dr inż. Kajetan Wojsyk
(ekspert ds. jakości danych, pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych)
Elektronizacja zamówień publicznych - funkcjonalności miniportalu - publikacja postępowania
Środki komunikacji elektronicznej - i komunikacja z Wykonawcą
Otwarcie ofert za pomocą miniPortalu - odszyfrowywanie ofert
Błędy, jakie mogą wystąpić przy elektronicznej komunikacji
Blok tematów prowadzonych przez:
Łukasz Chrostek
(Wieloletni praktyk w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie Zamawiającego)
Przykłady przypadków szczególnych, odpowiedzi na trudne pytania
dr inż. Kajetan Wojsyk, ekspert ds. jakości danych, pełnomocnik Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych
Łukasz Chrostek, Wieloletni praktyk w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie Zamawiającego.

Łukasz Chrostek

Wieloletni praktyk w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie Zamawiającego. Pierwsze kroki pracy w zamówieniach publicznych stawiał w Narodowym Instytucie Badawczym, w chwili obecnej główny specjalista ds. zamówień publicznych w jednostce budżetowej realizującej między innymi zadania z zakresu budowy i utrzymania systemów teleinformatycznych e-Zdrowia. Posiada szerokie doświadczenie w procesie realizacji zamówień publicznych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Posiada wiedzę z zakresu zastosowania pełnej komunikacji elektronicznej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Uczestnik wielu krajowych konferencji i szkoleń z zakresu zamówień publicznych.

Kajetan Wojsyk

Pionier i popularyzator informatyki w administracji; wdraża idee społeczeństwa informacyjnego na poziomie lokalnym i krajowym, kierując złożonymi projektami pilotażowymi. Wykładowca Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania oraz ekspert Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Pracował m.in. na Politechnice Częstochowskiej, w Akademii Jana Długosza w Częstochowie (obecnie Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza), Centrum Projektów Informatycznych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, współpracował z Fundacją Wspierania Wsi oraz Fundacją Rozwoju Demokracji Lokalnej, współpracuje z Centrum Promocji Informatyki. Dokonania kierowanego przez niego zespołu w zakresie informatyzacji Urzędu Miasta Częstochowy były wielokrotnie nagradzane (np. Złoty Laur Teleinfo dla najlepiej zinformatyzowanej jednostki administracji publicznej i instytucji użyteczności publicznej, Lider Informatyki Computerworld, Złota @, międzynarodowa nagroda EuroCrest Award). Był doradcą Ministra Cyfryzacji, aktualnie jest pełnomocnikiem Ministra Zdrowia ds. otwartości danych publicznych.
Zainteresowania:
• Bezpieczeństwo osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
• Tworzenie e-usług w ramach przyjaznej elektronicznej administracji,
• Systemy automatycznej aktualizacji danych rejestrowych w oparciu o dane źródłowe,
• Optymalizacja procedur administracyjnych,
Publikacje:
Za najważniejszą publikację uznaje się dotyczący e-usług ePodręcznik dla administracji, połączony z sejmowym Internetowym Systemem Aktów Prawnych, Wikipedią i wieloma innymi zasobami sieciowymi (np. walidatorami podpisów elektronicznych), która – dzięki swojej konstrukcji jest systematycznie od 2015 r. aktualizowana, stanowiąc realną pomoc w sytuacjach wątpliwości interpretacyjnych dzięki obszernym komentarzom konkretnych pojęć takich jak „dokument” czy „podpis” (https://epodrecznik.mc.gov.pl). Ponadto jest autorem lub współautorem nw. wybranych publikacji oraz drukowanych wystąpień konferencyjnych

Termin i Miejsce

Termin:
19 maja 2020
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 690 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 8 maja
  • 790 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 9 maja

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe i certyfikat w formie PDF.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 12 maja 2020 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 22 355 86 80, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu oraz w celach reklamowych, promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 23 ust. 1 pkt 3 i 5 u.o.d.o.”, a po 25 maja 2018 r. – art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: