18
kwietnia
2018
PROFESJONALNE PISANIE TEKSTÓW W INTERNECIE - NARZĘDZIA, PORTFOLIO COPYWRITERA
koordynator: Iwona Nowosielska
18 kwietnia 2018 r. | |
---|---|
10:00 |
Wykład: Jak pisać, by być czytanym w internecie.
|
12:30 | Przerwa na kawę |
12:45 |
Wykład i konsultacje: Perswazyjne e-maile, komunikaty prasowe w Internecie, perfekcyjne tweety – jak przyciągnąć i utrzymać uwagę czytelników.
|
14:00 | Przerwa, poczęstunek |
14:30 |
Wykład i konsultacje: Profesjonalne pisanie tekstów internetowych:
|
16:00 | Zakończenie warsztatów |
Anna Miotk
Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek "Badania w public relations", "Skuteczne social media", "Nowy PR", licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga.
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).
Joanna Wrycza-Bekier
Doktor nauk humanistycznych, certyfikowany trener biznesu, autorka siedmiu książek, które pomagają lepiej pisać. Kiedy w 2009 roku pracowała nad książką „Webwriting”, w polskim internecie nie istniało jeszcze takie słowo kluczowe.
Od tego czasu niestrudzenie bada teksty internetowe, reklamowe, literackie i reklamowe. Ciepło przyjęta przez czytelników książka „Webwriting” po kilku latach doczekała się drugiego wydania. W międzyczasie i później powstały kolejne: bestsellerowa „Magia słów”, a także: „Fast Text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę”, „Kreatywna praca dyplomowa”, „Szkoła twórczego pisania”, „Webwriting w kulturze” oraz około 30 artykułów naukowych na temat języka internetu. Jej blog Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) ma kilka tysięcy czytelników, których łączy pasja pisania.
Była opiekunem merytorycznym studium podyplomowego „Copywriting. Content menedżerski. Storytelling” w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku. Prowadzi szkolenia z webwritingu, blogowania, storytellingu oraz pisania krótkich tekstów do mediów społecznościowych. Nauczając, łączy wiedzę akademicką z podejściem biznesowym.
Szkoliła z pisania tekstów internetowych i kreatywnego pisania pracowników takich firm i instytucji jak: Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Staromiejski Dom Kultury w Warszawie, Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku, Muzeum Emigracji w Gdyni, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie, Słupski Inkubator Technologiczny, Urząd Marszałkowski w Gdańsku, Klub Trenera Biznesu SET, Akademia PRoto, Viessmann, Biuro Prasowe Służby Więziennej, Muzeum Narodowe w Warszawie.