19
lutego
2020
JAK KREOWAĆ, PROMOWAĆ I SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ OFERTĘ INSTYTUCJI KULTURY
koordynator: Iwona Nowosielska
Ponad 20 inspirujących case study na promocję instytucji kultury na Facebooku i w innych mediach społecznościowych, sprawdzone sposoby na dotarcie do dzieci, kobiet, mężczyzn, millenialsów i seniorów, czy tajniki współpracy z blogerami, influencerami i agencjami interaktywnymi - to tylko niektóre z tematów poruszanych w trakcie tego szkolenia, które pokaże jak inteligentnie połączyć marketing i kulturę, nie tylko w mediach społecznościowych.
Szkolenie adresowane jest do:
- dyrektorzy, kierownicy i pracownicy instytucji kultury,
- kierownicy i specjaliści komunikacji, Public Relations, marketingu, promocji,
- koordynatorzy projektów, organizatorzy wydarzeń kulturalnych,
- animatorzy kultury.
19 lutego 2020 r. | |
---|---|
09:00 | Jak zmieniają się konsumenci oferty instytucji kultury. 10 rzeczy, które musisz wiedzieć o swoim kliencie. Jak ludzie konsumują dziś kulturę i sztukę. Dlaczego w Polsce spada odsetek osób zainteresowanych lekturą książek, kulturą i sztuką (to nie tylko brak czasu). Porównanie kluczowych grup docelowych i ich sposobów zaspokajania potrzeb kulturalnych: dzieci, kobiety, mężczyźni, millenialsi, seniorzy (profile psychologiczne, co lubią, czego nie lubią, preferowane sposoby konsumpcji informacji, lojalność). |
10:00 | 10 inspirujących trendów w marketingu instytucji kultury w 2019 r. 7 najskuteczniejszych narzędzi marketingowych używanych przez instytucje kultury w Polsce i na świecie. Jak tworzyć akcje, kampanie, wydarzenia… Strategia obecności w mediach. Treści wizualne i wideo jako niezbędny element skutecznej strategii marketingu treści (Content Marketing, czyli tworzenie, dystrybucja i promocja interesujących treści). 5 pomysłów na komunikację marketingową low cost (co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami). Tajniki współpracy z blogerami, influencerami i agencjami interaktywnymi. |
11:00 | Jak wykorzystać Facebook i inne media społecznościowe w promocji dóbr i usług kulturalnych. Personalizacja w erze Facebooka, Instagrama i WhatsAppa. 12 zasad jak komunikować w mediach społecznościowych. Jak wyznaczać i monitorować KPI? Czy Ty też popełniasz te błędy? |
12:00 | Ćwiczenia |
13:00 | Obiad |
14:00 | Jak pisać, by być czytanym w mediach społecznościowych. Najczęściej popełniane błędy. |
15:00 | Ćwiczenia |
16:00 | zakończenie szkolenia. |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).