4
lutego
2020
JAK PROFESJONALNIE PISAĆ TEKSTY, BY BYĆ CZYTANYM. WARSZTAT COPYWRITERA
koordynator: Iwona Nowosielska
Ponad 20 sprawdzonych technik pisania perswazyjnych tekstów, gotowe schematy, które zapewniły sukces ich autorom i zaskakujące sposoby na kreatywność - to tylko niektóre z tematów poruszanych w trakcie tego warsztatu, gdzie 50% stanowią ćwiczenia praktyczne. Wielu copywriterów i dziennikarzy skorzystało z tego kursu, żeby nawet trzykrotnie zwiększyć liczbę czytelników. Dlaczego nie Ty?
4 lutego 2020 r. | |
---|---|
10:00 |
1. Psychologia lektury. Jak i kiedy ludzie czytają teksty w internecie. Skanowanie vs. czytanie. Jak szukają treści: zdania czy pojedyncze słowa? 2. Dwanaście sprawdzonych zasad pisania tekstów. Progi długości tekstu, akapitu, zdania. Zdanie optymalne. Teksty długie czy krótkie? Webwriting: techniki linkowania, słowa kluczowe, SEO. 3. Hypnotic Copywriting: siedem zasad copywritingu hipnotycznego. Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Język korzyści, obietnica marki. Storytelling: fakty informują, ale to emocje sprzedają. |
11:00 |
Technika Maestro. Prosty i skuteczny sposób na zainteresowanie czytelnika. Kim jest mój potencjalny czytelnik? Co to jest „kąt” artykułu? Jak go znaleźć? Jak napisać lead, który przyciągnie czytelnika. Dwa rodzaje leadów. Pięć gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead. |
12:00 | Przerwa, poczęstunek |
12:30 | Ćwiczenia |
14:30 | Jak pisać tytuły, który przyciągną czytelnika. Dziesięć sprawdzonych schematów na dobre tytuły. Techniki „podkręcania” tytułów. Jak pisać tytuły pod SEO. |
15:30 | Ćwiczenia |
16:30 | Narzędzia copywritera. Dziesięć najlepszych serwisów internetowych i aplikacji. |
17:00 | Zakończenie szkolenia |
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).