4
lutego
2020
JAK PROFESJONALNIE PISAĆ TEKSTY, BY BYĆ CZYTANYM. WARSZTAT COPYWRITERA
koordynator: Iwona Nowosielska

Ponad 20 sprawdzonych technik pisania perswazyjnych tekstów, gotowe schematy, które zapewniły sukces ich autorom i zaskakujące sposoby na kreatywność - to tylko niektóre z tematów poruszanych w trakcie tego warsztatu, gdzie 50% stanowią ćwiczenia praktyczne. Wielu copywriterów i dziennikarzy skorzystało z tego kursu, żeby nawet trzykrotnie zwiększyć liczbę czytelników. Dlaczego nie Ty?
4 lutego 2020 r. | |
---|---|
10:00 |
1. Psychologia lektury. Jak i kiedy ludzie czytają teksty w internecie. Skanowanie vs. czytanie. Jak szukają treści: zdania czy pojedyncze słowa? 2. Dwanaście sprawdzonych zasad pisania tekstów. Progi długości tekstu, akapitu, zdania. Zdanie optymalne. Teksty długie czy krótkie? Webwriting: techniki linkowania, słowa kluczowe, SEO. 3. Hypnotic Copywriting: siedem zasad copywritingu hipnotycznego. Sztuka pisania perswazyjnych tekstów. Język korzyści, obietnica marki. Storytelling: fakty informują, ale to emocje sprzedają. |
11:00 |
Technika Maestro. Prosty i skuteczny sposób na zainteresowanie czytelnika. Kim jest mój potencjalny czytelnik? Co to jest „kąt” artykułu? Jak go znaleźć? Jak napisać lead, który przyciągnie czytelnika. Dwa rodzaje leadów. Pięć gotowych i sprawdzonych schematów na atrakcyjny lead. |
12:00 | Przerwa, poczęstunek |
12:30 | Ćwiczenia |
14:30 | Jak pisać tytuły, który przyciągną czytelnika. Dziesięć sprawdzonych schematów na dobre tytuły. Techniki „podkręcania” tytułów. Jak pisać tytuły pod SEO. |
15:30 | Ćwiczenia |
16:30 | Narzędzia copywritera. Dziesięć najlepszych serwisów internetowych i aplikacji. |
17:00 | Zakończenie szkolenia |
Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille.
Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.