szkolenie

28
listopada
2019

ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA W OBIEKTACH HANDLOWYCH, BIUROWYCH I USŁUGOWYCH

10 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

Wszyscy korzystamy z obiektów użyteczności publicznej. Pracujemy w nich, uczymy się, robimy zakupy czy załatwiamy sprawy urzędowe. Zapewnienie bezpieczeństwa jest zadaniem trudnym z co najmniej kilku powodów. Wystarczy wspomnieć o chociażby o tym, że są to miejsca, w których zazwyczaj funkcjonuje wiele firm i instytucji, w których to przebywa na co dzień wiele osób i do których to dostęp bywa tylko w niewielkim stopniu ograniczony. Jakiekolwiek przerwy w funkcjonowaniu obiektu będące skutkiem wystąpienia sytuacji kryzysowych powodują zazwyczaj zakłócenie realizowanych tam procesów, poważne straty finansowe, jak również pogarszają wizerunek organizacji. W najgorszych scenariuszach zagrożone jest zdrowie i życie przebywających tam osób.

Celem szkolenia jest przygotowanie osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo obiektów użyteczności publicznej do prawidłowego wypełniania swojej roli. Jego uczestnikom przybliżone zostaną wymagania i obowiązki właściciela, zarządcy i użytkownika obiektu wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz warunków ubezpieczycieli. W trakcie szkolenia omówione zostaną najczęstsze problemy i wyzwania występujące w kontekście zapobiegania i reagowania podczas sytuacji kryzysowych. Wartością tego szkolenia i zarazem korzyścią dla uczestników jest również możliwość poznania najnowszych standardów i dobrych praktyk dotyczących bezpieczeństwa obiektów, obszarów i terenów.

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do właścicieli i zarządców nieruchomości, najemców i użytkowników, przedsiębiorców, firm ochrony osób i mienia, Policji i straży miejskich, jak również przedstawicieli pozostałych instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i porządek publiczny

Szkolenie poprowadzi:
Sergiusz Parszowski – praktyk w sprawach bezpieczeństwa biznesu, ochrony osób i mienia oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego. W przeszłości pracował zarówno dla organizacji prywatnych, jak również instytucji publicznych. Założyciel i ekspert firmy Instin.pl, świadczącej profesjonalne usługi w obszarze bezpieczeństwa. Jest ekspertem Instytutu Bezpieczeństwa Społecznego, współpracownikiem Polskiej Izby Systemów Alarmowych oraz biegłym sądowym przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Audytor i szkoleniowiec. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów specjalistycznych i poradnikowych w czasopismach Ochrona Mienia i Informacji, Security&Alarm Systems, A&S Polska. Współautor publikacji książkowych „Bezpieczeństwo społeczności lokalnych. Programy prewencyjne w systemie bezpieczeństwa” oraz „Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki”. Absolwent Akademii Obrony Narodowej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie.

Czas trwania szkolenia: 10:00 – 16:00

Program szkolenia:

  • Ocena poziomu bezpieczeństwa obiektów użyteczności publicznej w Polsce.
  • Dlaczego do tego doszło? Jak można było temu zapobiec? Omówienie wybranych studiów przypadku.
  • Bezpieczeństwo obiektu – odpowiedzialność właściciela, zarządcy czy użytkownika?
  • Czy wszystkie obiekty są takie same? Czyli kilka słów o identyfikacji zagrożeń i ocenie ryzyka.
  • System bezpieczeństwa obiektu (technika – ludzie – procedury). W poszukiwaniu złotego środka.
  • Jakie uprawnienia i obowiązki posiadają pracownicy ochrony fizycznej? Na co zwrócić uwagę w pracy firmy ochrony osób i mienia?
  • Kontrola dostępu i monitoring wizyjny. Jak stosować systemy alarmowe w czasach RODO?
  • Współpraca z administracją lokalną oraz służbami bezpieczeństwa i porządku publicznego (Policja, straż gminna).
  • Jakie procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych warto wdrożyć i trenować w obiekcie?
  • Rekomendowane standardy i dobre praktyki.

Sergiusz Parszowski

Praktyk w sprawach bezpieczeństwa biznesu, ochrony osób i mienia oraz bezpieczeństwa i porządku publicznego. W przeszłości pracował zarówno dla organizacji prywatnych, jak również instytucji publicznych. Założyciel i ekspert firmy Instin.pl, świadczącej profesjonalne usługi w obszarze bezpieczeństwa. Jest ekspertem Instytutu Bezpieczeństwa Społecznego, współpracownikiem Polskiej Izby Systemów Alarmowych oraz biegłym sądowym przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Audytor i szkoleniowiec. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów specjalistycznych i poradnikowych w czasopismach Ochrona Mienia i Informacji, Security&Alarm Systems, A&S Polska. Współautor publikacji książkowych „Bezpieczeństwo społeczności lokalnych. Programy prewencyjne w systemie bezpieczeństwa” oraz „Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki”. Absolwent Akademii Obrony Narodowej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie.

Termin i Miejsce

Termin:
28 listopada 2019
Miejsce:
Warszawa

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 890 zł + 23% VAT

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie pisemnego potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania.

Rezygnacja z udziału po 21 listopada 2019 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 22 355 86 80, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w konferencji jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy o udział w szkoleniu oraz w celach reklamowych, promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. (art. 23 ust. 1 pkt 3 i 5 u.o.d.o.”, a po 25 maja 2018 r. – art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, a po tym okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Dane osobowe udostępniane będą patronom i sponsorom. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu: