2-3
października
2019
JAK NAPISAĆ ARTYKUŁ PRASOWY W 60 MINUT
koordynator: Iwona Nowosielska

Dwudniowe warsztaty dziennikarskie.
Nowoczesne dziennikarstwo w pigułce i w ćwiczeniach. Sprawdzone rady i tricki doświadczonych dziennikarzy i redaktorów, które zapewniły sukces magazynom komercyjnym i firmowym w Polsce i na świecie. Ponad 800 osób z prasy codziennej, magazynowej, firmowej oraz z działów komunikacji i public relations uczestniczyło już w tym regularnie aktualizowanym szkoleniu.
Szkolenie przeprowadzi: Krzysztof Urbanowicz jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wyształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.
2 października 2019 r. | |
---|---|
09:00 |
Psychologia lektury:
|
10:00 |
Jak napisać artykuł prasowy w 60 minut:
|
11:00 | Ćwiczenia (1,5 godz.). |
12:30 |
Jak napisać chwytliwy lead, który będzie czytany:
|
13:00 | Przerwa, poczęstunek |
14:00 | Ćwiczenia (1 godz. + 1 godz.). |
16:00 | Zakończenie I dnia. |
3 października 2019 r. | |
09:00 |
JAK PISAĆ KRÓTKO I ZWIĘŹLE:
|
10:00 | Ćwiczenia (1 godz.). |
11:00 |
Jak pisać tekst, akapit po akapicie:
|
12:00 | Ćwiczenia (1 godz.). |
13:00 | Przerwa, poczęstunek |
14:00 |
Jak napisać tytuł, który przyciągnie czytelnika:
|
14:30 | Ćwiczenia (1,5 godz.). |
16:00 | Zakończenie szkolenia. |
Krzysztof Urbanowicz

Krzysztof Urbanowicz jest specjalistą w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem z zakresu mediów i komunikacji marketingowej od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”). Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille.
Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.