szkolenie

15
maja
2019

JAK WYKORZYSTAĆ VISUAL CONTENT MARKETING W PROMOCJI I SPRZEDAŻY TWOICH USŁUG I PRODUKTÓW

koordynator: Iwona Nowosielska

Wideo, zdjęcia, infografiki i inne treści wizualne śrubują dziś wyniki oglądalności w internecie i budują zasięgi w social media. Nic dziwnego, mózg szybciej „rozumie” i przetwarza obrazy, które lepiej niż słowa pokazują emocje. Wbrew pozorom, większość treści wizualnych można też szybko i dość łatwo stworzyć, a następnie wypromować w takich serwisach jak Facebook, Youtube, Instagram czy Pinterest. Tego nauczysz się na tym inspirującym szkoleniu pod okiem eksperta.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

  • Specjaliści ds. marketingu i PR w firmach i instytucjach
  • Copywriterzy
  • Brand Managerowie
  • Social Media Managerowie
  • Pracownicy agencji interaktywnych i reklamowych
  • Dziennikarze i redaktorzy

Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Trener jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wyształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds. strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.

15 maja 2019 r.
9:00 Visual Content Marketing w pigułce
Zrozumieć internautów - sekrety Visual Thinking
12 najlepszych trików i technik „marketingu obrazkowego”
10:00 Facebook Marketing: fakty i mity
Jak napisać i zilustrować dobry wpis na Facebooka w 15 minut
5 sposobów na wizualizację wpisów kiedy nie ma zdjęć
10 inspirujących pomysłów na wpisy wizualne
Jak wykorzystać selfie w działaniach marketingowych
11:00 Ćwiczenia
12:00 Instagram czy Pinterest? Czym się różnią i jak to wykorzystać w komunikacji
Visual Content Marketing w serwisach Instagram i Pinterest
5 podstawowych zasad fotoeditingu, czyli jak dobierać zdjęcia do tematu tekstu lub kampanii.
Tworzyć treści czy „szerować”, czyli o Content Curation
Co działa w USA i we Francji, a nie działa w Polsce i dlaczego
5 najlepszych narzędzi, które sprawdzają się lepiej niż inne
7 inspirujących przykładów komunikacji marketingowej w obu serwisach.
13:00 Obiad
13:30 Ćwiczenia
16:00 Zakończenie szkolenia

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.