szkolenie

10
kwietnia
2019

DIGITAL MARKETING - JAK STWORZYĆ SKUTECZNY PLAN MARKETINGOWY, ETAP PO ETAPIE”

koordynator: Iwona Nowosielska

W erze cyfryzacji, internetu i smartfonów, przedsiębiorcom i marketerom coraz trudniej trafić do klientów, którzy zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek przedtem. Wielu próbuje robić to po omacku, drogą prób i błędów podczas gdy istnieją proste i sprawdzone metody, by skutecznie zaplanować swoje działania marketingowe. Na tym inspirującym szkoleniu napiszesz pod okiem eksperta Twój własny szkic planu marketingowego na cały rok zaledwie w 4 godziny.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:

  • Specjaliści ds. marketingu w firmach i instytucjach.
  • Startupowcy.
  • Przedsiębiorcy, którzy chcą napisać plan marketingowy.
  • Osoby planujące działalność gospodarczą.
  • Właściciele małych firm.
  • Przedsiębiorcy lub właściciele małych firm, którzy chcą wprowadzić na rynek nowy produkt lub usługę lub rozwinąć istniejącą działalność.

Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Trener jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wyształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds. strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.

10 kwietnia 2019 r.
9:00 24 inspirujące trendy marketingowe w 2019 roku.
10:00 Wszystko, co musisz wiedzieć o nowoczesnym planie marketingowym: definicja, składniki, kluczowe czynniki sukcesu…
  • 11 etapów przygotowania planu marketingowego, etap po etapie (cele - osiągalne, mierzalne, strategiczne, liczbowe; pozycjonowanie produktu, kanały dystrybucji, cena, taktyki, budżet, key performance indicators…).
  • Grupy docelowe (kryteria segmentacji, potrzeby, buyer personas, insighty). Sprawdzone sposoby jak dzielić klientów na segmenty, by znaleźć nowe rynki.
  • Unique Selling Proposition (Propozycja wartości).
  • 4 strategie promocji.
  • 10 pomysłów na komunikację marketingową low cost (Co można, a czego nie można zrobić własnymi siłami).
  • 5 gotowych wzorców prostych i sprawdzonych planów marketingowych.
  • Najczęściej popełniane błędy.
11:00 Ćwiczenia
13:00 Przerwa, poczęstunek
13:30 Ćwiczenia
16:00 Zakończenie szkolenia

Krzysztof Urbanowicz

Specjalista w zakresie marketingu, dziennikarstwa i mediów oraz transformacji cyfrowej. Jest konsultantem, prelegentem i trenerem od ponad 15 lat w Polsce, Francji i Szwajcarii (+1000 firm, grup mediowych i gazet).
Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare, obecnie Pentalog (klienci m.i in.: PKN Orlen, PZU, PGNiG, PGE, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Jeronimo Martins Polska, Pepsi-Cola…).
Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).
Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien" i Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa, Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Jego blog Media Cafe Polska został uznany przez międzynarodową agencję Edelman jako trzeci najbardziej wpływowy blog w Polsce w 2007 r.