szkolenie

27
marca
2019

MOBILE MARKETING OD A DO Z

koordynator: Iwona Brokowska Duda

Cel szkolenia:
Podczas szkolenia odpowiemy na nurtujące pytania:

  • Jak prowadzić działania e-marketingowe w ramach mobile internet?
  • Czy m-commerce to puste hasło czy faktycznie możliwa jest sprzedaż przez komórkę?
  • Jak projektować mobilne serwisy i aplikacje mobilne?
  • A także jakie są możliwości reklamy mobilnej i dlaczego te formy są skuteczniejsze od tradycyjnych?
Korzyści dla uczestników:
  • Opanowanie sztuki projektowania serwisów i aplikacji mobilnych pod kątem komunikacji z odbiorcą
  • Poznanie potrzeb odbiorców mobilnych i specyfiki kanału
  • Przedstawienie efektywnych i inspirujących case’ów związanych z mobilną promocją i sprzedażą
  • Poznanie sposobów na weryfikację aktywności w kanale mobilnym – www, aplikacje, promocja
Szkolenie kierowane jest do:
  • dyrektorów, menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za strategię firmy w obszarze m-komunikacji
  • specjalistów digital marketing
  • wszystkich profesjonalistów śledzących ewolucję rynku mobilnego
Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

Czas trwania: od godz. 10.00 do ok. 16

Program:
Mobile - jak zacząć?

  • Czym jest mobilny marketing i jak wykorzystać jego potencjał?
  • Fakty, dane i wykresy – czyli o „przenośnym internecie” garść cyfr
  • Prognozy rynku mobilnego internetu, czyli jak nie spóźnić się na kolejną rewolucję?
Mobilne WWW krok po kroku
  • Specyfika WWW versus mobilne witryny – projektowanie mobilnego serwisu „krok po kroku”
  • Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów:
  • Nawigacja – dobre praktyki mobilnego poruszania się
  • Architektura informacji – mobile vs klasyczne WWW
  • RWD i AMP - dlaczego trzeba znać te skróty?
Ćwiczenie praktyczne - projektowanie

Mobilne aplikacje
  • Aplikacja czy serwis? – wady i zalety poszczególnych rozwiązań
  • Klasyfikacja aplikacji mobilnych od A do Z – inspiracje, trendy, przykłady
  • Aplikacje na rynku mobilnym – jak projektować aplikacje i je promować z uwzględnieniem kategorii – rodzaje, różnice i aspekty praktyczne
  • jak motywować użytkowników do pobierania i korzystania z aplikacji?
  • 10 zasad projektowania app-ek – błędy i dobre praktyki
Ćwiczenie praktyczne - koncepcja i UX aplikacji

Mobilna reklama
  • Wartość i prognozy rynku reklamy na smartfony i tablety;
  • Standardy mobilnej reklamy od A do Z
  • Przykłady kampanii mobilnych
  • kampanie geolokalizacyjne
Niestandardowe formaty i trendy na rynku mobile
  • QR kody jako element promocji
  • Trendy w mobile’u – beacony, VR, AR, NFC
  • Werable devices i IoT w praktyce – przykłady i zastosowanie

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta - od 20 lat w branży e-marketingu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży online. Redaktor Prowadzący branżowego "Magazynu Online Marketing". Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca SGH i AGH oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.