szkolenie
SZKOLIMY JUŻ 32 LATA, ZAUFAŁO NAM PONAD 100 000 OSÓB
27
marca
2019
MOBILE MARKETING OD A DO Z
koordynator: Iwona Brokowska Duda
Cel szkolenia:
Podczas szkolenia odpowiemy na nurtujące pytania:
- Jak prowadzić działania e-marketingowe w ramach mobile internet?
- Czy m-commerce to puste hasło czy faktycznie możliwa jest sprzedaż przez komórkę?
- Jak projektować mobilne serwisy i aplikacje mobilne?
- A także jakie są możliwości reklamy mobilnej i dlaczego te formy są skuteczniejsze od tradycyjnych?
- Opanowanie sztuki projektowania serwisów i aplikacji mobilnych pod kątem komunikacji z odbiorcą
- Poznanie potrzeb odbiorców mobilnych i specyfiki kanału
- Przedstawienie efektywnych i inspirujących case’ów związanych z mobilną promocją i sprzedażą
- Poznanie sposobów na weryfikację aktywności w kanale mobilnym – www, aplikacje, promocja
- dyrektorów, menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za strategię firmy w obszarze m-komunikacji
- specjalistów digital marketing
- wszystkich profesjonalistów śledzących ewolucję rynku mobilnego
Czas trwania: od godz. 10.00 do ok. 16
Program:
Mobile - jak zacząć?
- Czym jest mobilny marketing i jak wykorzystać jego potencjał?
- Fakty, dane i wykresy – czyli o „przenośnym internecie” garść cyfr
- Prognozy rynku mobilnego internetu, czyli jak nie spóźnić się na kolejną rewolucję?
- Specyfika WWW versus mobilne witryny – projektowanie mobilnego serwisu „krok po kroku”
- Kluczowe elementy projektowania mobilnych serwisów:
- Nawigacja – dobre praktyki mobilnego poruszania się
- Architektura informacji – mobile vs klasyczne WWW
- RWD i AMP - dlaczego trzeba znać te skróty?
Mobilne aplikacje
- Aplikacja czy serwis? – wady i zalety poszczególnych rozwiązań
- Klasyfikacja aplikacji mobilnych od A do Z – inspiracje, trendy, przykłady
- Aplikacje na rynku mobilnym – jak projektować aplikacje i je promować z uwzględnieniem kategorii – rodzaje, różnice i aspekty praktyczne
- jak motywować użytkowników do pobierania i korzystania z aplikacji?
- 10 zasad projektowania app-ek – błędy i dobre praktyki
Mobilna reklama
- Wartość i prognozy rynku reklamy na smartfony i tablety;
- Standardy mobilnej reklamy od A do Z
- Przykłady kampanii mobilnych
- kampanie geolokalizacyjne
- QR kody jako element promocji
- Trendy w mobile’u – beacony, VR, AR, NFC
- Werable devices i IoT w praktyce – przykłady i zastosowanie
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta - od 20 lat w branży e-marketingu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży online. Redaktor Prowadzący branżowego "Magazynu Online Marketing". Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca SGH i AGH oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.