14
czerwca
2018
JAK KOMUNIKOWAĆ KRÓTKO I ZWIĘŹLE
koordynator: Iwona Nowosielska
- Przepraszam, że piszę do Ciebie tak długi list, ale nie miałem czasu, by napisać go krócej - tłumaczył się Napoleon przed Józefiną. Mówić i pisać krótko i zwięźle to umiejętność, którą trzeba opanować w nowych czasach transformacji cyfrowej. Jak napisać artykuł prasowy zrozumiały i atrakcyjny dla zaganianego czytelnika? Jak napisać e-maila, który adresaci przeczytają z zainteresowaniem? Wreszcie, jak przygotować Elevator Pitch, by „sprzedać” swój pomysł w 70 słowach w 30 sekund? Trzy techniki, których znajomość przyda się w erze „infootyłości”.
Adresaci: szefowie i pracownicy działów komunikacji, marketingu i Public Relations w firmach
Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
14 czerwca 2018 r. | |
---|---|
9:00-10:00 |
Jak komunikować krótko i zwięźle
|
10:00-11:00 |
Jak napisać krótki artykuł prasowy (prasa, internet, intranet).
|
11:00-12:00 | Ćwiczenia |
12:00-13:00 |
Jak skracać artykuł prasowy i inne teksty.
|
13:00-14:00 | Obiad |
14:00-15:00 |
Jak napisać e-mail, który będzie czytany
|
15:00-16:00 |
Elevator Pitch, czyli szybka rozmowa w windzie.
|
Krzysztof Urbanowicz
• Ekspert w dziedzinie sztucznej inteligencji i ChatGPT, mediów i dziennikarstwa, komunikacji i marketingu cyfrowego oraz metodykiem szkoleń z ponad 20 letnim doświadczeniem.
• Przez 18 lat, kierował własną agencją content marketingu Mediapolis, jedną z największych agencji tego typu w Polsce, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Globant (spółka notowana na The New York Stock Exchange). Współpracował z ponad 800 firmami i instytucjami w Polsce (m. in. PKN Orlen, PZU, Unilever, Nestlé, Pepsi-Cola…) i za granicą (Francja, Szwajcaria…).
• Jest również doświadczonym menedżerem i seryjnym przedsiębiorcą, który stworzył lub współtworzył 6 firm w segmencie mediów, marketingu cyfrowego i nieruchomości.
• Rozpoczął karierę dziennikarską we francuskiej prasie codziennej w Paryżu („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski był korespondentem mediów francuskich i dyrektorem Europejskiego Studium Dziennikarstwa w Warszawie (L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille i Uniwersytet Warszawski).