warsztaty

1
sierpnia
2018

GOOGLE DAY CO KAŻDY E-MARKETER POWINIEN WIEDZIEĆ O NARZĘDZIACH GOOGLE?

koordynator: Iwona Brokowska Duda

Cel

  • Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
  • Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
  • Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
  • Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Korzyści dla uczestników:

  • wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem
  • inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
  • tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
  • wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online
  • Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji
  • kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Metodologia

  • Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.
  • Prezentacja i demonstracja narzędzi Google
  • Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski

Program

1. Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera
  • przegląd podstawowych statystyk – jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?
  • interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z – od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!
  • ustalanie celów i analiza konwersji – co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?
  • niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]
2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO
  • zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC – prześwietlamy algorytm Adwords
  • interpretacja danych i wnioski – większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy – co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM
  • strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe
  • narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?
  • pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!
3. Google Maps
  • jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?
  • monitorowanie efektywności – wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?
  • reklama w Google Maps – po co, dla kogo i jak?
4. Google i społeczności
  • koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) – jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?
  • Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a
  • pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa)
5. Pozostałe narzędzia Google:
  • Google Mobile – jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob
  • Google Insights for Search/Trends – jak wykorzystać barometr popularności Google?
  • Google Zeitgeist i Alert – czego szukają internauci w sieci?
  • Google Calendar/Dysk/Docs – jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?
  • Google Tłumacz – po co i jak adaptować w projektach online?
  • pozostałe narzędzia Google dla Firm – jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

RAMOWY HARMONOGRAM:
09:30 – kawa na początek dnia
10:00 – rozpoczęcie zajęć
12:00 – przerwa na lunch
12:30 – kontynuacja zajęć
14:30 – przerwa na kawę
14:50 – kontynuacja zajęć
16:00 – zakończenie warsztatów, wręczenie Certyfikatów

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta - od 20 lat w branży e-marketingu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży online. Redaktor Prowadzący branżowego "Magazynu Online Marketing". Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca SGH i AGH oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.