szkolenie on-line

16
listopada
2022

INSTRUKCJA KANCELARYJNA – KOMPENDIUM WIEDZY Tradycyjny i elektroniczny obieg dokumentów w jednostce, najważniejsze zmiany w pracy kancelarii

143 dni do rozpoczęciakoordynator: Iwona Nowosielska

PARP dofinansowuje szkolenia CPI W CPI SZKOLIMY ON-LINE więcej ...

Jak przygotować się do nieuchronnych zmian w zakresie wdrożenia elektronicznego zarządzania dokumentacją? Jak przygotować normatywy kancelaryjno - archiwalne w obiegu elektronicznym? Jak poprawnie przygotowywać dokumentację przekazywaną do archiwum zakładowego?
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się czym są normatywy kancelaryjno-archiwalne, kto odpowiada za przygotowanie i wdrożenie tych aktów prawa wewnętrznego w jednostce, w jaki sposób należy korzystać z instrukcji kancelaryjnej. Poruszone zostaną również kwestie związane z Elektronicznym Zarządzaniem Dokumentacją (EZD), uczestnicy dowiedzą się jakie są zalety i wady EZD, w jaki sposób należy wdrożyć EZD w jednostce oraz w jaki sposób postępować prawidłowo z dokumentacją w systemie tradycyjnym i systemie elektronicznym. Osoby uczestniczące w szkoleniu zdobędą wiedzę w zakresie prawidłowego modelu przepływu informacji od momentu jej wpływu do jednostki organizacyjnej aż do jej zarchiwizowania.

Adresaci
Szkolenie dedykowane jest organom administracji publicznej rządowej i samorządowej przede wszystkim pracownikom kancelarii, biura podawczego, sekretariatu, archiwów zakładowych, wszystkim koordynatorom czynności kancelaryjnych, osobą odpowiedzialnym za rejestracje korespondencji wpływającej i wychodzącej z jednostki.

Szkolenie przeprowadzi: Justyna Sosnowska

Czas trwania szkolenia: od 09:30 do 14:30

  1. Obieg dokumentów – tradycyjny i elektroniczny
  2. Instrukcja kancelaryjna i jej znaczenie dla jednostki
  3. Systemy kancelaryjne i ich rodzaje
  4. Rejestracja wpływów do Urzędu
  5. Znakowanie spraw
  6. Pojęcie nośnika danych w związku z obiegiem dokumentów.
  7. Postępowanie z przesyłkami wpływającymi do Urzędu w postaci elektronicznej (przesyłki wpływające do Urzędu na informatycznym nośniku danych, drogą poczty elektronicznej, e-PUAP)
  8. Czynności kancelaryjne w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  9. Czynności kancelaryjne w systemie tradycyjnym
  10. Jak założyć prawidłowo sprawę w systemie tradycyjnym
  11. Prowadzenie spisu spraw w systemie tradycyjnym.
  12. Dekretacja i akceptacja w systemie tradycyjnym i elektronicznym
  13. Jednolity rzeczowy wykaz akt
  14. Instrukcja archiwalna
  15. Archiwizacja dokumentacji zakończonej, standardy porządkowania, ewidencjonowania, technicznego zabezpieczania materiałów archiwalnych przed ich przekazaniem do archiwów państwowych
  16. Nadzór nad wykonywaniem czynności kancelaryjnych.
  17. Problemy z terminowością załatwianych spraw za pośrednictwem ePUAPu
  18. KPA i inne akty prawne związane z prowadzeniem spraw administracyjnych.

Justyna Sosnowska

Specjalistka procedury administracyjnej z 12-letnim doświadczeniem
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku prawo z 12 -letnim doświadczeniem zawodowym w strukturach publicznych służb zatrudnienia. Obecnie Kierownik Referatu ds. obsługi prawnej i kadr JST. Z wykształcenia prawnik, z wyboru urzędniczka, z zamiłowania trener/szkoleniowiec.
Ukończyła studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania GWSH w Katowicach na kierunku kadry i płace, prawo i praktyka gospodarcza oraz studia podyplomowe na Wydziale Nauk Stosowanych na kierunku prawo zamówień publicznych i zarządzanie kapitałem ludzkim. Certyfikowana specjalistka procedury administracyjnej oraz postępowania egzekucyjnego w administracji. Pasjonatka cyfrowej administracji.
Od 2014 r. związana z branżą szkoleniową. Prowadziła szkolenia dla organizacji pozarządowej Dressfor Success Poland, poświęcone tematyce praw pracowniczych oraz roli kobiet na rynku pracy. Autorka kursu administracyjnego dla urzędników. Realizuje szkolenia autorskie dla powiatowych urzędów pracy w zakresie obsługi dokumentów elektronicznych, wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów ze szczególnym uwzględnieniem obsługi platformy praca.gov.pl., odmowy dostępu do informacji publicznej, praw pracowniczych a także służby przygotowawczej dla urzędników.

Termin i Miejsce

Termin:
16 listopada 2022
Miejsce:
szkolenie on-line

Koszt

Koszt udziału jednej osoby wynosi:
  • 790 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 4 listopada
  • 890 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 5 listopada

Informacje dodatkowe

Powyższy koszt obejmuje: udział w zajęciach dla 1 osoby, materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia w formacie PDF, zapewnienie platformy szkoleniowej i dostępu do szkolenia w czasie rzeczywistym, test połączenia, pomoc techniczną w razie potrzeby.

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Zapłata i Rezygnacja

Koszt udziału jest płatny na konto CPI, na podstawie potwierdzenia udziału. Faktury będą do odbioru podczas spotkania (przy szkoleniach on-line - elektronicznie).

Rezygnacja z udziału po 9 listopada 2022 r. lub nieobecność na spotkaniu powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki. Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.

Biuro Organizacyjne

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
02-757 Warszawa, ul. Pory 78, I piętro
tel. 506 178 228, fax 22 355 86 79
e-mail:cpi@cpi.com.pl
Dane uczestnika
Dane płatnika

Zobowiązujemy się uregulować koszt udziału jednej osoby w spotkaniu:

Uczestnicy, których udział w spotkaniu jest finansowany ze środków publicznych w co najmniej 70%, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.) mogą uzyskać zwolnienie z VAT-u, na podstawie wypełnionego i przesłanego do CPI sp. z o.o. oświadczenia.

Skąd dowiedzieli się Państwo o spotkaniu:

Wyrażam zgodę na dostarczanie mi drogą elektroniczną informacji o rabatach, promocjach i aktualnej ofercie oraz materiałów marketingowo-informacyjnych przez Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.:



Zgoda może zostać odwołana w każdej chwili bez podania przyczyny, bez wpływu na zgodność z prawem działań, które wykonano na podstawie zgody przed jej odwołaniem.

Administratorem danych osobowych jest Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., KRS: 0000208659, adres: ul. Pory 78, 02-757 Warszawa, tel.: 22 3558680/506178228, e-mail: cpi@cpi.com.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia udziału w szkoleniu oraz zawarcia umowy o udział w szkoleniu, realizacji tej umowy i jej rozliczenia, a także w celu prowadzenia kontaktu oraz w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych. Wysyłka materiałów marketingowych z wykorzystaniem podanych kanałów komunikacji odbywa się na podstawie dodatkowej zgody wyrażonej na podstawie przepisów szczególnych dot. e-prywatności. Dane mogą być również przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. Dane osobowe udostępniane będą wyłącznie podmiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w tym patronom i sponsorom. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań, jakich dokonano przed jej wycofaniem na jej podstawie. Więcej informacji w Polityce Prywatności.